Passat B4 tagumise ratta võll
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat B4 tagumise ratta võll
Probleem on siis selline et tagumise ratta võllilt(ei oska sellele paremat nime anda) on keere maas, siiamaale pidas aga asfaldi peal kässarit tõmmates on vist keerme päris ära rikkunud. Kui seda vahetada, siis kas vahetuse käigus ka ratas paigast ära võib minna(kokkujooks vms) ja kas B3 Passati oma ka sobiks B4-le? Ja Mis see osa maksta võiks? Praegu ratas loksub ikka tublisti all ja kahiseb ka...
Pluss on massis, kõik on sassis !
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Nov 2009, 15:58
- Auto: VW Passat '95 1.8 55kW;VW Golf III '92 1.9D 47kW
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Passat B4 tagumise ratta võll
Paar nädalat tagasi küsisin isegi poest seda juppi, siis öeldi orienteeruvaks hinnaks 300.- millegagi. Praegu järele mõeldes siis minu loogika kohaselt ei tohiks see kokkujooksu mõjutada, see käib vist kuue poldiga prostalt kinni ja hilisemat reguleeringut ei vaja.
Re: Passat B4 tagumise ratta võll
Siis on vist targem poest küsida sest lammaris küsitakse raudselt 500.-
Pluss on massis, kõik on sassis !
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Passat B4 tagumise ratta võll
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/1718/7026,0,100,1/452954" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilma ABS-ita variant on veel odavam. Kui vahetama hakkad, siis vaata, et neid polte ära ei murra, mis võlli sillatala küljes hoiavad (minu rekord on kuuest poldist 4 murdunut, kusjuures teiselt poolt tulid kõik ilusti lahti).
Ilma ABS-ita variant on veel odavam. Kui vahetama hakkad, siis vaata, et neid polte ära ei murra, mis võlli sillatala küljes hoiavad (minu rekord on kuuest poldist 4 murdunut, kusjuures teiselt poolt tulid kõik ilusti lahti).
Re: Passat B4 tagumise ratta võll
Suured tänudpppp kirjutas:http://www.ladu24.ee/et/ladu2/1718/7026,0,100,1/452954
Ilma ABS-ita variant on veel odavam. Kui vahetama hakkad, siis vaata, et neid polte ära ei murra, mis võlli sillatala küljes hoiavad (minu rekord on kuuest poldist 4 murdunut, kusjuures teiselt poolt tulid kõik ilusti lahti).

Pluss on massis, kõik on sassis !