Vw pakub autoklaasi, mis lihtsalt ei jäätugi!
Moderaator: etnies858
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Vw pakub autoklaasi, mis lihtsalt ei jäätugi!
Kuiv ja kõva jääkiht on juba kohal ja mitte ainult teedel, vaid loomulikult ka autoklaasidel, kust seda on tõesti tüütu eemaldada. Volkswagen pakub lahendust, mis mitte ei vähenda jää tekkimise tõenäosust, vaid välistab nähtuse täielikult
Paraku on tarvis veel kannatust ning veel sel talvehooajal uue jäätumissüüta klaasiringi muretsemise peale mõelda ei saa. Nimelt on VW Grupp löönud käed Fraunhoferi Instituudiga, et arendada selline maailma esimene jää- ning ka udukindel klaas välja, teatas Euroopa suurim autotootja täna.
Aga mis seal siis arendada? Klaasisoojendus või ventilaator sisse ning ongi pilt selge, eks!? Volkswageni plaan on probleemi ennetada, mitte selle tagajärgi likvideerida ning projekti teravik on suunatud autoklaasi füüsikaliste omaduste muutmisele, et uus materjal jääd ega udu lihtsalt külge ei võtakski.
Erikatte nimi on Low-E ning sisuliselt peab see tagama, et klaas ei jahtuks väljast nii rängalt ning niiskus ei kondenseeruks. Süsteem olevat efektiivne koguni kuni 18 miinuskraadises pakases, vähemasti see on eesmärgiks võetud. Arendus käib ning esimesed tõkkedki sel teel ees, kuna Low-E häirib raadiolainete liikumist, mida on tarvis maki ja mobiili kasutamiseks.
Teema siis copy paste delfist: http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=34751605" onclick="window.open(this.href);return false;
Paraku on tarvis veel kannatust ning veel sel talvehooajal uue jäätumissüüta klaasiringi muretsemise peale mõelda ei saa. Nimelt on VW Grupp löönud käed Fraunhoferi Instituudiga, et arendada selline maailma esimene jää- ning ka udukindel klaas välja, teatas Euroopa suurim autotootja täna.
Aga mis seal siis arendada? Klaasisoojendus või ventilaator sisse ning ongi pilt selge, eks!? Volkswageni plaan on probleemi ennetada, mitte selle tagajärgi likvideerida ning projekti teravik on suunatud autoklaasi füüsikaliste omaduste muutmisele, et uus materjal jääd ega udu lihtsalt külge ei võtakski.
Erikatte nimi on Low-E ning sisuliselt peab see tagama, et klaas ei jahtuks väljast nii rängalt ning niiskus ei kondenseeruks. Süsteem olevat efektiivne koguni kuni 18 miinuskraadises pakases, vähemasti see on eesmärgiks võetud. Arendus käib ning esimesed tõkkedki sel teel ees, kuna Low-E häirib raadiolainete liikumist, mida on tarvis maki ja mobiili kasutamiseks.
Teema siis copy paste delfist: http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=34751605" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw pakub autoklaasi, mis lihtsalt ei jäätugi!
ega seal juhtumisi pole miskit ka tegemist nanotehnoloogiaga?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw pakub autoklaasi, mis lihtsalt ei jäätugi!
Ei ta veel paku seda..see tuleviku teema alles..

VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
- Auto: Naise volkar
- Asukoht: Tallinn / Stockholm
Re: Vw pakub autoklaasi, mis lihtsalt ei jäätugi!
Kujutan ette mis see lisana maksta võib 

omfgirwnaq24.ee
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 10 Sept 2011, 15:40
- Asukoht:
Re: Vw pakub autoklaasi, mis lihtsalt ei jäätugi!
Normaalsetel autodel oli juba kümmekond aastat tagasi selline asi. Seda nimetati ESIKLAASISOOJENDUSEKS...
Re: Vw pakub autoklaasi, mis lihtsalt ei jäätugi!
Jah, sest esiklaasisoojendusega auto aken ei lähe ju jäässerat-style-owns kirjutas:Normaalsetel autodel oli juba kümmekond aastat tagasi selline asi. Seda nimetati ESIKLAASISOOJENDUSEKS...
