Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Käivitumise jama ikka tagasi.
Käivitub kuskil 40 sekki ilma et ühtegi pauku lubaks ja siis laksust käib. Viskab väikese suitsupahmaka, määrib luma mustaks. Aga vahele ei jäta ega sinist suitsu samuti ei tule. Seega välistaks hõreda mootori. Kui kaas maas oli siis samuti hülssidel kulumisjäljed peaaegu puudusid. Ranti polnud ja tehase hoonimisjäljed olid näha.
Tundub et ikkagi küte vajub paaki.
Vahetatud on filtri peal klapp, küttefilter, ülevooluvoolikud, samuti kõik ühenduskohad klambritega kokku tõmmataud. Keegi teab kas sellel autol on tagasivooluklapp. Leidsin netikataloogist mingi magnetklapi. Hind krõbe niiet ei tõttaks kohe uut panema. Keegi teab mis funktsiooni see täitab. Tundub et reguleerib tagasivoolu ja kütte pealevoolu. Kas tal on miski kütte allavajumist takistav funktsioon.
Samas asi nagu 3-4 külmakraadiga käivitus normaalselt, aga kui seal üle -10 siis hakkab jama pihta. KSP ka ei leki. Kas KSP mingit tagasilöögiklappi pole või. Bemmil igastahes polnud.
Igal juhul arutelu teretulnud.
Käivitub kuskil 40 sekki ilma et ühtegi pauku lubaks ja siis laksust käib. Viskab väikese suitsupahmaka, määrib luma mustaks. Aga vahele ei jäta ega sinist suitsu samuti ei tule. Seega välistaks hõreda mootori. Kui kaas maas oli siis samuti hülssidel kulumisjäljed peaaegu puudusid. Ranti polnud ja tehase hoonimisjäljed olid näha.
Tundub et ikkagi küte vajub paaki.
Vahetatud on filtri peal klapp, küttefilter, ülevooluvoolikud, samuti kõik ühenduskohad klambritega kokku tõmmataud. Keegi teab kas sellel autol on tagasivooluklapp. Leidsin netikataloogist mingi magnetklapi. Hind krõbe niiet ei tõttaks kohe uut panema. Keegi teab mis funktsiooni see täitab. Tundub et reguleerib tagasivoolu ja kütte pealevoolu. Kas tal on miski kütte allavajumist takistav funktsioon.
Samas asi nagu 3-4 külmakraadiga käivitus normaalselt, aga kui seal üle -10 siis hakkab jama pihta. KSP ka ei leki. Kas KSP mingit tagasilöögiklappi pole või. Bemmil igastahes polnud.
Igal juhul arutelu teretulnud.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Sellel autol peaks ju see sama klapp, mis on filtri peal, takistama kütuse tagasi vajumist. Targemad parandage mind kui eksin.sander k kirjutas:Käivitumise jama ikka tagasi.
Käivitub kuskil 40 sekki ilma et ühtegi pauku lubaks ja siis laksust käib. Viskab väikese suitsupahmaka, määrib luma mustaks. Aga vahele ei jäta ega sinist suitsu samuti ei tule. Seega välistaks hõreda mootori. Kui kaas maas oli siis samuti hülssidel kulumisjäljed peaaegu puudusid. Ranti polnud ja tehase hoonimisjäljed olid näha.
Tundub et ikkagi küte vajub paaki.
Vahetatud on filtri peal klapp, küttefilter, ülevooluvoolikud, samuti kõik ühenduskohad klambritega kokku tõmmataud. Keegi teab kas sellel autol on tagasivooluklapp. Leidsin netikataloogist mingi magnetklapi. Hind krõbe niiet ei tõttaks kohe uut panema. Keegi teab mis funktsiooni see täitab. Tundub et reguleerib tagasivoolu ja kütte pealevoolu. Kas tal on miski kütte allavajumist takistav funktsioon.
Samas asi nagu 3-4 külmakraadiga käivitus normaalselt, aga kui seal üle -10 siis hakkab jama pihta. KSP ka ei leki. Kas KSP mingit tagasilöögiklappi pole või. Bemmil igastahes polnud.
Igal juhul arutelu teretulnud.
Aga kas oled süüdet kontrollinud. Endal oli sama mure kaks eelmist talve. Ei tahtnud õieti käivituda kui temperatuur alla -5 juba läks.
Nüüd suvel rihma vahetusega sai süütenurka näpitud ja 3x üle õla..siiamaani on käivitud iga ilmaga poolest pöördest, ka -22 kraadi juures.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Süütenurgaga mängisin kah. Panin varasemaks, siis käivitus vähe paremini aga tegi koldamat häält ja minek oli kehvem. Leidsin sellise väga hea koha kus minek super, madalalt väänab korralikult, ja läks käima kah. Graafikul keskmisest joonest nati all, ehk veidi hiline. Tdi-foorumis soovitatakse vabsee ülemise jooneni viima ehk siis varaseks, et pidi käivituma paremini. Sõbral pump suht samas seades aga tal käivitub normilt. Filtri peal uus klapp.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Aga kuis on lood eelsüüteküünaldega??? Kui küünlad korras, siis kas saavad voolu üldse peale???
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Uued, ja proovitud teise küünlaga kõik pistikud läbi ja läksid punaseks. Proovisin ka seda er kui lasta nt 2 korda eelsüüdet, aga sellel ka mingit tulemust polnud. Kui mootoris surved väiksed oleks siis peaks niimoodi paremini käivituma.
Kahtlus ikkagi küttesüsteemil, kuna õhk pääseb kuskilt sisse.
Kahtlus ikkagi küttesüsteemil, kuna õhk pääseb kuskilt sisse.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Kindlasti keera süüdet varasemaks, hilise süütega ongi käivitumine raske just külmaga. Lisaks kui on euroopast toodu auto siis võiks üle vaadata eelsüüteküünalde rakendumise aja, seda on võimalik muuta diagnostikakaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Aga keera enne käivitamist 3. pihusti mutter lahti. Siis käivita ja vaata kas hakkab kohe kütet pritsima pihusti toru vahelt. Rõhu peaks pump suht kiirelt üles saama. Kui kütet mõne sekundi jooksul pritsima ei hakka siis saab edasi mõelda kuhu kütusesüsteemist tihedus kaob.
Kas Passatil ka filtri ja pumba vaheline pealevool ja pumbast mahavool läbipaistvad? Kui auto töötab, siis vaata kas voolikus liigub õhumulle. Võid proovida ka erinevaid voolikuid liigutada ja vaata kas mullide hulk suureneb või väheneb erinevates asendites.
Süüde võiks jah siiski olla pisut keskmisest joonest ülevalpool, nii on optimaalne. Liiga varajaseks ei tasu ka ajada, läheb traktoriks ära liialt. Eelsüüte pikendamine on küll kaabliga tehtav, kuid antud juhul ei usu, et see midagi muudab kuna efekt on sisuliselt sama kui 2 korda eelsüüdet andes. Kas lisaks küünalde visuaalsele vaatlusele (et kas lähevad punaseks) oled ära mõõtnud küünalde takistused ja küünla pesadest pinge kui süüde on sisse keeratud (ja temperatuuriandur lahti ühendatud, et küünalde hõõgumisaega pikendada)?
Kas Passatil ka filtri ja pumba vaheline pealevool ja pumbast mahavool läbipaistvad? Kui auto töötab, siis vaata kas voolikus liigub õhumulle. Võid proovida ka erinevaid voolikuid liigutada ja vaata kas mullide hulk suureneb või väheneb erinevates asendites.
Süüde võiks jah siiski olla pisut keskmisest joonest ülevalpool, nii on optimaalne. Liiga varajaseks ei tasu ka ajada, läheb traktoriks ära liialt. Eelsüüte pikendamine on küll kaabliga tehtav, kuid antud juhul ei usu, et see midagi muudab kuna efekt on sisuliselt sama kui 2 korda eelsüüdet andes. Kas lisaks küünalde visuaalsele vaatlusele (et kas lähevad punaseks) oled ära mõõtnud küünalde takistused ja küünla pesadest pinge kui süüde on sisse keeratud (ja temperatuuriandur lahti ühendatud, et küünalde hõõgumisaega pikendada)?
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Kui koju saan siis proovin seda 3 nda pihusti asja.
Originaalis polnud voolik läbipaistev, see sai sinna pandud filtri vahetuse käigus kuna oli juba kahtlus et küta vajub alla. Kui käib siis tühikäigul mulle ei ole, aga kui gaasi anda siis hakkavad jooksma. Vahepeal torkas pähe et ehk kütusefiltist saab õhk sisse. Külmaga tõmbab tihend rohkem kokku ja hakkab läbi andma.
Eelsüüteküünlad panin täitsa uued. Temp andur oli lahti ja panin ühe vana küünla külge ja käisin kõik piibud niii läbi. Testriga mõõtsin ka algul, aga küünlaga variant on kindlam. Küünla soojenemisaega olen ka näppinud aga kasu ei olnud.
Eelnevalt vaatasin veel sõbra auto pealt süütenurgad ja muud näitajad, ja panin endal samamoodi. Temal läheb normilt käima mul aga veiderdab.
Süütenurk sai 35/100 või oli 35/110 täpselt ei mäleta. Algul panin täpselt joonele, siis aga kiirendus oli kehvem ja madala pöördel jõuetum. Linnas ebamugavam sõita. Maanteel möödasõidul hakkas ka venima. Pluss üle 2000 tegi juba suht traktori häält.
Aga ega siin muud ei olegi peab katsetusi tegema igast asjadega.
Originaalis polnud voolik läbipaistev, see sai sinna pandud filtri vahetuse käigus kuna oli juba kahtlus et küta vajub alla. Kui käib siis tühikäigul mulle ei ole, aga kui gaasi anda siis hakkavad jooksma. Vahepeal torkas pähe et ehk kütusefiltist saab õhk sisse. Külmaga tõmbab tihend rohkem kokku ja hakkab läbi andma.
Eelsüüteküünlad panin täitsa uued. Temp andur oli lahti ja panin ühe vana küünla külge ja käisin kõik piibud niii läbi. Testriga mõõtsin ka algul, aga küünlaga variant on kindlam. Küünla soojenemisaega olen ka näppinud aga kasu ei olnud.
Eelnevalt vaatasin veel sõbra auto pealt süütenurgad ja muud näitajad, ja panin endal samamoodi. Temal läheb normilt käima mul aga veiderdab.
Süütenurk sai 35/100 või oli 35/110 täpselt ei mäleta. Algul panin täpselt joonele, siis aga kiirendus oli kehvem ja madala pöördel jõuetum. Linnas ebamugavam sõita. Maanteel möödasõidul hakkas ka venima. Pluss üle 2000 tegi juba suht traktori häält.
Aga ega siin muud ei olegi peab katsetusi tegema igast asjadega.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Vaata veel üle temp andurid kui mõni neist erineb võib samuti probleem käivitumisel olla. Eriti uuri mida teeb pumba sees olev andur see valetab siis keerab kütte kogused valeks.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Sooja mootoriga näitas kütte tempi sinna 50 kanti. Külmaga pole vaadanud. Külmalt tasub küll kütte tempi tsekkida.
Huvitav on ka see miks mul õige või varase süütega jõud tunduvalt väiksemaks jääb. Peaks ju erksamaks minema. Mul eelnevalt nimetatud asendis kõige erksam.
Huvitav on ka see miks mul õige või varase süütega jõud tunduvalt väiksemaks jääb. Peaks ju erksamaks minema. Mul eelnevalt nimetatud asendis kõige erksam.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Tempe katseta hommikul kui auto täitsa jahe, siis peaks kõik näidud suht samad olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Mul näitas +2C pump -8C, kas see normaalne nähtus või olen kuulnud, et pumbas mingid klemmid lahti. Neid pidavat saama tinutada vms.
Minul käivitamine enam vähem. Kahtlustan muidugi ühe eelsüüteküünla läbipõlemist.
Külmade tulekuga kütusevõtt ka nagu kahekordistunud. ???
Minul käivitamine enam vähem. Kahtlustan muidugi ühe eelsüüteküünla läbipõlemist.
Külmade tulekuga kütusevõtt ka nagu kahekordistunud. ???
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
eip ta peaks ikka enam vähem sama temp näitama mis väljas on, see liiga suur vahe mis sul. Ja pumba ise jootmist mina küll ei soovita see lugu võib sul üsna kalliks maksma minna. Temp andur ise maksis 250 krooni kanti.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Kuidas selle temp anduriga on. On neil kõigil samad nt 81kw motodel või peab andur näpuvahel poodi jooksma ja tellima.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Selleks on vaja sul pumba pealt saada pumba nr ja selle järgi saad anduri koodi
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Mina sain aru, et pump peab ikka maha minema, kas tõsi?
ON võimalik et tänu selle temperatuuri valetamisele, võtab kütet ka rohkem kuna mootor arvab, et väljas külmem ning küttesegu nüüd rikkam?
ON võimalik et tänu selle temperatuuri valetamisele, võtab kütet ka rohkem kuna mootor arvab, et väljas külmem ning küttesegu nüüd rikkam?
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Pumpa ei pea maha võtma, piisab ainult kaane eemaldamisest
Juhend kuidas vahetada
Diislil ei tehta õhu ja kütte segu vaid muutub pritsekogus. Kui aju arvam et mootor külm, siis on pritsekogus suurem, ja sellest ka kõrgem kulu.
Juhend kuidas vahetada
Diislil ei tehta õhu ja kütte segu vaid muutub pritsekogus. Kui aju arvam et mootor külm, siis on pritsekogus suurem, ja sellest ka kõrgem kulu.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
ja muudetakse elektrooniliselt ka pritsenurka veidi varajasemaks külmkäivituse ajal.sander k kirjutas:Pumpa ei pea maha võtma, piisab ainult kaane eemaldamisest
Juhend kuidas vahetada
Diislil ei tehta õhu ja kütte segu vaid muutub pritsekogus. Kui aju arvam et mootor külm, siis on pritsekogus suurem, ja sellest ka kõrgem kulu.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Pumba kaane mahavõtmiseks vaja muidugi spets võtit, üks polt (vasakul ees nurgas) on mitte väga levinud. Pumba kaane asend pumba korpuse suhtes tasuks täpselt ära märkida, et pärast vähegi samasse kohta kaas tagasi saaks, muidu kohe küttekogus paigast ära. Paratamatult on pärast muidugi vajalik arvutiga kontrollides ja pumba kaant kopsides kütusekogus täpselt paika ajada. Pole seda küll ise proovinud, aga pidi paras peavalu olema.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
See võti on olemas. Samuti sellekaane kopsimisega ka kursis. Eelmine masin oli 525 tds. Kütte tempanduri vahetamiseks pole kaant vaja maha võtta. Ülemise osa alla pesitseb andur.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Minuteada selle kõige ülemise kaane mahavõtmine ei muuda kütusekogust.
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Avastasin täna ka enda masinal 2 soojendusküünalt mis asuvad ploki taga osas.
Sellest juba juttu olnud, aga mis eesmärk neil ikka ikka on pole veel aru saanud. Soojendavad vett?
Sellest juba juttu olnud, aga mis eesmärk neil ikka ikka on pole veel aru saanud. Soojendavad vett?
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Salaongiradikasse minevat tosooli soojendavad. Saad salongi kiiremini sooja ja külmade ilmadega aitavad motol töötempi hoida.
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Selge.
Mul mingi kala sees, vahepeal veeseier passib 60-70 peal ja vahepeal ilusti 90 kandis.
Alustan termostaadi vahetusega, vaatan mis siis edasi hakkab saama. Sooja tuleb ka natuke rohkem kui leiget.
Mul mingi kala sees, vahepeal veeseier passib 60-70 peal ja vahepeal ilusti 90 kandis.
Alustan termostaadi vahetusega, vaatan mis siis edasi hakkab saama. Sooja tuleb ka natuke rohkem kui leiget.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Täna hommikul avanes selline pilt.

Väljas oli kliima ja kompu järgi -8. Nagu näha panevad kõik tempid villast. Auto oli seisnud eelmise päeva kella 5st saati. Vaatasin ka kolmanda pihusti signaali kui käiasin. Hakkas kohe kuskil 40 mg näitama, aga mootor käis suht aeglaselt ringi. Nagu jääks starteril jõust puudu. See käivitus ilma küünlata. Kui lasin küünla ära, siis lubas aga tahtis starteriga aidata enne kui käima läks. Tahma´viskas ka natuke välja. Kas nende andurite vahetusest on abi. Proovin täna kõik uued panna. Keeran siis süütenurga keskmisest joonest ka ülesepoole ehk aitab. Kui ei aita siis uus aku ja starter vist päevakorras. Prooviks panen veel paaki tagasivooluklapi ka vahele.
Väljas oli kliima ja kompu järgi -8. Nagu näha panevad kõik tempid villast. Auto oli seisnud eelmise päeva kella 5st saati. Vaatasin ka kolmanda pihusti signaali kui käiasin. Hakkas kohe kuskil 40 mg näitama, aga mootor käis suht aeglaselt ringi. Nagu jääks starteril jõust puudu. See käivitus ilma küünlata. Kui lasin küünla ära, siis lubas aga tahtis starteriga aidata enne kui käima läks. Tahma´viskas ka natuke välja. Kas nende andurite vahetusest on abi. Proovin täna kõik uued panna. Keeran siis süütenurga keskmisest joonest ka ülesepoole ehk aitab. Kui ei aita siis uus aku ja starter vist päevakorras. Prooviks panen veel paaki tagasivooluklapi ka vahele.