97. a Passati õli märgutuli
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
97. a Passati õli märgutuli
Probleem siis järgmine: õlirõhu märgutuli hakkas keset sõitu põlema. Kontrollisin õli taset, mis oli norm. Märkasin, et märgutuli läheb põlema kui mootori pöörded lähevad üle 1600 p/min ja kustub ära kui on alla 1400 p/min. Vahetasin anduri ära aga mitte midagi ei muutunud. Õli on alles septembris vahetatud. Nüüd ei oska midagi ise peale hakata, äkki kellegil on häid mõtteid, mis teha??
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 17 Dets 2010, 19:40
- Telefon: 5076791
- Auto: VW Passat.2001a96kw diisel ja A4 66kw diisel 1996a
- Asukoht: Lõuna Eesti.
Re: 97. a Passati õli märgutuli
PROOVI mehaaniliselt kuidagi anduri august mõõta.Saad kohe õige vastuse.
Re: 97. a Passati õli märgutuli
Käisin remonditöökojas ja oli kõigest anduri viga. Lihtsalt VW on selline asi, et igat andurit nad ei tunnista.
Re: 97. a Passati õli märgutuli
ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. ikka ei olnud õlianduris viga, sest juba järgmine päev hakkas jälle samamoodi märgutuli jamama.
Re: 97. a Passati õli märgutuli
Mootor soojaks sõidetud ja õlitemp 70-80 kraadi, ning 2000 pöörde juures 2bar(ideaalne on veel isegi üle selle).
Re: 97. a Passati õli märgutuli
Küsisin remonditöökojas, et nad mõõtsid õlirõhu ära ja kõik oli norm. Aga nüüd hakkas juba mootoris klõbin, viisin siis masina lähimasse töökotta, seal öeldi, et arvatavasti õlipumba toru ots on ummistunud ja hüdro tõukurid(vist öeldi nii) ei saa õli, et vaja uus pump panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: 97. a Passati õli märgutuli
Kui õlirõhk madal siis on esimene asi mis otsad annab on turbo.Kontrollige igaks juhuks turbo lõtke.Kui ilmneb et mootor on seest räpane,tuleks vahetada õlipealevoolutoru turbole.
Turbo remont ja treimine
Tel.56565512
Turbo remont ja treimine
Tel.56565512
Re: 97. a Passati õli märgutuli
Mootoris siiski õli temperatuur(bensiini mootor)120 C. ,kui mootor näitab jahutus vedeliku korral 90-98 kraadi. Milleks muidu vaja õli vahe jahutit. Keerulise jutu lõpetuseks, kepsu saaled vajavad vahetust,kuid.....pikk teema on ennegi olnud. Teema oli G.2 kohta. Passatil peaks sama loogika kehtima.
Re: 97. a Passati õli märgutuli
Täiesti võimalik, et kepsusaaled vajavad vahetust, aga ... miks hakkas õlituli äkki põlema ? Pigem kahtlustaks mingit ummistust, näiteks siis õlivõtturi juures. See seletab ka seda, et madalatel pööretel ei põle õlituli, ummistus ei ole nii suur, et õlipump nälga jääks. Suurematel pööretel aga jääb pump nälga ja seetõttu kaob ka õlirõhk/süttib õli tuli. Lihtsalt väike mõttekäik, ei pretendeeri sellega absoluutsele tõele.T6nis2 kirjutas:Mootoris siiski õli temperatuur(bensiini mootor)120 C. ,kui mootor näitab jahutus vedeliku korral 90-98 kraadi. Milleks muidu vaja õli vahe jahutit. Keerulise jutu lõpetuseks, kepsu saaled vajavad vahetust,kuid.....pikk teema on ennegi olnud. Teema oli G.2 kohta. Passatil peaks sama loogika kehtima.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: 97. a Passati õli märgutuli
Õlipõhi alt lömmis ei ole?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: 97. a Passati õli märgutuli
Kunagi; audil 2,0 85kw , sarnase probleemiga hädas olnud . Süüdlaseks oli SCT õlifilter , uus sama firma filter külge ja asi unustatud
Eelnevalt kontrolliti õlirõhk.
Eelnevalt kontrolliti õlirõhk.
Viimati muutis woltz, 30 Dets 2010, 18:37, muudetud 1 kord kokku.
Re: 97. a Passati õli märgutuli
karter ei ole alt lömmis. Et ei ole üle äärekivide sõitnud. Ja kepsusaaledest ei tea veel kas on vaja vahetada.
Viimati muutis poyka, 31 Dets 2010, 11:22, muudetud 1 kord kokku.
Re: 97. a Passati õli märgutuli
See kepsusaalede teema ei tule ka üleöö, see annab ikka pikalt ette märku. (kui õli on vedelam (loe : kuumem) siis hakkab õlituld näitama, praeguste külmade ilmadega ei tohiks seda ohtu väga olla). Kas sellel mitte pole karteripõhi alumiiniumist ? et seda eriti ei kannata mõlki sõita, hakkab kohe ka lekkima. Eks kõige täpsema vastuse saab siis, kui karteri põhi alt ära võtta, kui palju on seal sodi, kas õlivõttur on puhas ... .
Üks küsimus : kas õlituli läheb ka külma mootoriga põlema, kui pöördeid 2000+ anda ? Kui jah, siis arvan kindlalt, et tegu mingisuguse õlikanali ummistusega, eeldades, et andurid annavad ikka õiget infot ja karter mõlkis ei ole.
Üks küsimus : kas õlituli läheb ka külma mootoriga põlema, kui pöördeid 2000+ anda ? Kui jah, siis arvan kindlalt, et tegu mingisuguse õlikanali ummistusega, eeldades, et andurid annavad ikka õiget infot ja karter mõlkis ei ole.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.
Re: 97. a Passati õli märgutuli
Õlirõhu märgutuli läheb jah ka külma mootoriga põlema. Ja ummistuse võimalust pakkusid ka remonditöökoja mehed.
Re: 97. a Passati õli märgutuli
Sain passati remondist kätte ja viga oli selles, et õlipumba toru ots(see mis karterist õli võtab) oli üpriski umbes, et kõrgemate mootori pööretega ei saanud mootor piisavalt õli.