Kas rikkis roolivõimu pump võib lati rikkuda?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
rynno123
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 12 Jaan 2009, 12:06
Asukoht: Tartu

Kas rikkis roolivõimu pump võib lati rikkuda?

Lugemata postitus Postitas rynno123 »

Tere,

Selline anomaalia: G2 1991 lekkis juhipoolne roolilati ots. Kuna tegemist oli ikka eaka masinaga, siis tundus see loomulik. Sai tellitud "tehase taastusega" roolilatt. Rõõmu polnud kauaks, sest kohe peale paigaldust esimene lekkis. Sai see tagasi saadetud ja uus tellitud. Ka see latt hakkas kohe algul õli sööma. Sellest tingituna on küsimus-kas roolivõimu pumbal on mingi "tagasilöögi klapp" vms, mis liigselt survet latile ei rakendaks? Äkki lihtsalt pump lööb läbi tihendi? Kahjuks ei ole pumba ehitusega kursis ja seega võib see vandenõu teooria olla ka täiesti metsa. Või on mul lihtsalt halb õnn ja ongi need latid vigased?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Kas rikkis roolivõimu pump võib lati rikkuda?

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Reduktsioon klapp on pumbal. Kas ta töötab,on teine asi. Kui kinni jäänud,siis jah probleemid.Oli kunagi õli pumbaga suht sarnane teema,kuid foorumisse ei tulnud.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kas rikkis roolivõimu pump võib lati rikkuda?

Lugemata postitus Postitas pppp »

Olen ka ühe pumbaga kokku puutunud, millel reduktsioonklapp kinni jäi (ava oli miskitmoodi ovaalseks kulunud). Aga just vastupidises asendis ehk siis lasi kõik õli lahinal läbi klapi ja võimendus ei töötanud. Klapile saab suht lihtsalt ligi, asub kohe pumba küljes survevooliku ühenduse all.

Vasta

Mine “Veermik”