Tere,
Selline anomaalia: G2 1991 lekkis juhipoolne roolilati ots. Kuna tegemist oli ikka eaka masinaga, siis tundus see loomulik. Sai tellitud "tehase taastusega" roolilatt. Rõõmu polnud kauaks, sest kohe peale paigaldust esimene lekkis. Sai see tagasi saadetud ja uus tellitud. Ka see latt hakkas kohe algul õli sööma. Sellest tingituna on küsimus-kas roolivõimu pumbal on mingi "tagasilöögi klapp" vms, mis liigselt survet latile ei rakendaks? Äkki lihtsalt pump lööb läbi tihendi? Kahjuks ei ole pumba ehitusega kursis ja seega võib see vandenõu teooria olla ka täiesti metsa. Või on mul lihtsalt halb õnn ja ongi need latid vigased?
Kas rikkis roolivõimu pump võib lati rikkuda?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Kas rikkis roolivõimu pump võib lati rikkuda?
Reduktsioon klapp on pumbal. Kas ta töötab,on teine asi. Kui kinni jäänud,siis jah probleemid.Oli kunagi õli pumbaga suht sarnane teema,kuid foorumisse ei tulnud.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Kas rikkis roolivõimu pump võib lati rikkuda?
Olen ka ühe pumbaga kokku puutunud, millel reduktsioonklapp kinni jäi (ava oli miskitmoodi ovaalseks kulunud). Aga just vastupidises asendis ehk siis lasi kõik õli lahinal läbi klapi ja võimendus ei töötanud. Klapile saab suht lihtsalt ligi, asub kohe pumba küljes survevooliku ühenduse all.