Golf II karburaator ja selle osad

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Olen alles täiesti roheline Golfi omanik. Olnud on mul see auto kaks päeva.

Kuna eelmise omaniku arust oli tagatulede toonimine palju tähtsam kui tehnilise hoole tegemine ja mootoris aru saamine siis pean ma nüüd ise kõigepealt kõik asjad üle vaatama. Millegi pärast on masina pöörded väga kõrged: umb 3000-4000. Ma ei saa isegi kuhugi remonti minna ... ainult vedades. Seega tegin mõned pildid, mis esmapilgul silma jäi karpat kruttides.

1. Mis see on ja kas selle juhtme isolatsiooni järgi otsustades peaks selle üldse välja vahetama? Asub ta karpa allosas eespool. See oli suhteliselt lahti ja logises ... normaalne?
Pilt
Teine pilt ka: http://public.fotki.com/kurikessu/auto/ ... 3-jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

2. Selle eelmise asja külge läheb selline juhe. Oskab keegi ütelda, kuhu peaks minema sealt isolatsioonist välja turritav teine juhe?
Pilt

3. "Throttle plate actuator" Mis see eesti keeles on? Selle tõukur on külma ja seisva mootori korral sisse tõmmatud, aga pärast käivitamist lükkab ennast kohe välja ja minu arust see hoiabki pöörded üleval. Leidsin siit foorumist karpa manuaali: see tõukur ei lähe "idle" asendisse. Milles probleem?
Selle tagaküljel pn pronksist vmt. polt ... on selle asendil ka tähtsust? Hetkel on ta suhteliselt väljas, aga saab ka sissepoole keerata.
Pilt

4. Mis see on?
Pilt
Kas selle külge peaks käima juhe järgneval pildil olevast august? Pilt: http://public.fotki.com/kurikessu/auto/ ... html#media" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ks see peabki seest selline välja nägema:
Pilt Vist mitte.

Kas ma peaksin hoopis uue karpa muretsema või on neid juppe pigem eraldi mõtet vahetada?
Äkki oskab keegi soovitada, kuskohast viljandimaal golfi juppe mõistlik on osta või on kellelgi neid siinpool pakkuda?
Tekkis veel küsimus, et kas pendiksit on võimalik vahetada või peab vahetama kogu starteri?
Romulasse oskan ma ise ka minna.
Viimati muutis corvuscorax, 10 Jaan 2011, 18:16, muudetud 3 korda kokku.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

4. Mis see on?
Pilt
Kas selle külge peaks käima juhe järgneval pildil olevast august? Pilt: http://public.fotki.com/kurikessu/auto/ ... html#media" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ks see peabki seest selline välja nägema:
Pilt Vist mitte.


Minuteada on see "vidin" automaat tooreklapp,mis tosooli pealt sulgeb klappi või avab.Sinna peab jah juhe jooksma, ja minuarust jooksis sinna see sama juhe,mis sul jõhkralt puru on lõigatud,minul läheb igatahes sinna must juhe kollase triibuga.
Seest see pole vist sul katki, mingi traat seal vedeleb, aga see õige "aas" on ka ju olemas, teiselpool karbussi küljes peab olame kandiline võllikene mille ümber see "aas" läheb.
Viimati muutis OliverJ, 10 Jaan 2011, 22:42, muudetud 1 kord kokku.

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

See juhe, mille keegi on millegipärast ambuteerinud on teiselpool karpat üldse. Auto ees seistes jääb see juhe vasakule. Automaat tooreklapp on aga paremal. Terve juhe läheb aga selle http://public.fotki.com/kurikessu/auto/ ... 3-jpg.html vidina külge, mis logises lihtsalt vabalt.

Selles augus http://public.fotki.com/kurikessu/auto/ ... html#media oli üks juhe ... topitud lihtsalt sisse, nii et kui ma karpat maha keerasin siis tuli see sealt lihtsalt välja. Seega on see automaat tooreklappi nö. mootor ära lõhutud, sest ühel samasugusel pildid siin foorumis pole seda "pastaka vedru sarnast traati" küll üldse näha.
Viimati muutis corvuscorax, 10 Jaan 2011, 23:47, muudetud 2 korda kokku.

erkz121
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 09 Aug 2010, 20:01
Auto: škoda Octavia
Asukoht:

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas erkz121 »

Sa võiks ühe üldisema pildi ka karburaatorist siia üles laadida, saaks vast aru millisest karburaatorist jutt käib ja siis lihtsam mõelda...

TaunoT
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 25 Aug 2010, 19:19
Telefon: 56365140
Auto: BMW e30
Asukoht: Tallinn

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas TaunoT »

Pierburg 2E

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

See juhe, mille keegi on millegipärast ambuteerinud on teiselpool karpat üldse. Auto ees seistes jääb see juhe vasakule. Automaat tooreklapp on aga paremal. Terve juhe läheb aga selle http://public.fotki.com/kurikessu/auto/ ... 3-jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false; vidina külge, mis logises lihtsalt vabalt.

See juhe sul selle asja külge ei lähe,mis seal juhtme taga paistab,see peaks olema magnetklapp ja sinna läheb ka juhe, kas sul seal on juhe küljes ?

erkz121
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 09 Aug 2010, 20:01
Auto: škoda Octavia
Asukoht:

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas erkz121 »

TaunoT kirjutas:Pierburg 2E
Pierburg 2E on neile kõigile peale kirjutatud. Vahe on selles, kas ta on 2E2, 2E3 või 2EE.
Ilmselt tegu 2E2-ga. Selle kohta on infot http://66.196.80.202/babelfish/translat ... sweise.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuid ilma üldisema pildita ei oska kahjuks endiselt aidata.
Viimati muutis erkz121, 11 Jaan 2011, 18:16, muudetud 1 kord kokku.

golfimees
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas golfimees »

see tooreklapi elektriühendus on sul jah puruks. Sellest see traat ka seal nii. Aga ma ei muretseks, sest läbikäiv jahutusvedelik soojendab seda klappi ja tegelikult see elektrijuhtimine lihtsalt kiirendab natukene tooreklapi avamist. Üks asi on see, et seda saab reguleerida ka keerates. Külma mootoriga keera seda junni niipalju, et tooreklapp oleks ilusti kinni, s.o. klapp number 5 esimesel pildil erkz 121 lingil. Ja seejärel keera need 3 kruvi kinni.
Ja mootori soenedes tasub jälgida, et see klapp ilusti avaneks. Teine asi on see, et sooja mootori korral katsu seda junni, see peab minema kuumaks. Kui ei lähe, on jahutus ringluses mingi jama. Jahutusvedelik peab olema ka normis, kui seda liiga vähe, ei pruugi kuum tosool sinna ringlusesse jõuda.

golfimees
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas golfimees »

üks variant on ka see, et üks hoob võib olla kinni jäänud. see peaks olema hoob nr. 62. Seda saad vaadata kas see liigub. Seda on võimalik kuuskantvõtmega proovida kas ta liigub vabalt. Kui raskelt ja ta kinni jääb mõlemale poole, siis pead selle liikuma saama. See hoiabki külma mootoriga pöördeid üleval. Mootori soenedes soojeneb ka selle hoova juhtklapp nr 57 (jahutusvedelik käib läbi), mis siis laseb sellel hooval tagasi tõmbuda ning pöörded sellega langevadki. Üsna tihti on see hoob kinni ja ei lase pööretel langeda. Kindlasti jälgi, et see klapp 57 läheks kuumaks ikka.

golfimees
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas golfimees »

See juhe, mis on sul läbi lõigatud võib olla vabalt tooreklapi juhe. Minu mäletamist mööda oli klapist tulev juhe üsna pikk. Ja oleks loogiline, et need juhtmed tulevad samast kohast.
Throttle plate actuator toimib vaakumiga. Tagant saab ka regullida aga ma arvan, et see ei ole sul vigane iseasi kui keegi pole sealt tagant kruttinud juba. Kruvi nr 86 on tühikäigukruvi. See sul nagu liiga peale ka keeratud, tundub mulle nii. Aga seda peaks regullima sooja mootoriga eeldusel et see hoob 62 ikka liigub tagasi.
2 kambri klapp on ka avatud asendis kinni jäänud. Kui see juhtub, on ka pöörded üleval kogu aeg. Seda avab vaakumiga klapp nr 47. Vaata kas selle juhitud hoovastik liigub ilusti.
Viimati muutis golfimees, 11 Jaan 2011, 19:22, muudetud 1 kord kokku.

golfimees
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas golfimees »

Aa, ja starteri pentiks on täiesti vahetatav

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas pppp »

Kui kuskilt korraliku karpa leiad, siis vaheta asi kogu täiega ära. "Täiesti rohelisele" saab selle praeguse karpa kordategemine paras pähkel olema.

golfimees
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas golfimees »

Samas kui on asi ainult kinnijäänud hoovas, siis selle liikumapanemine ei ole mingi teadus.

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Ega ma mutrivõtmeid olen ka varem käes hoidnud ja joonisest aru saamisega pole probleeme nagu eriti, lihtsalt Golf kui selline on mulle võõras.

Tähendab, et sõlmed 65 ja 57 peavad kuumaks minema hoob 62 liiguks. Uurin asja ...

Mulle jääb selgusetuks, kas see puname varras peaks selle rohelise sees olema lahti või kinni? Mul on see lahti, aga mulle tundub, et siis ei saa ju see vaakumklapp töötada:
Pilt
Viimati muutis corvuscorax, 12 Jaan 2011, 12:49, muudetud 2 korda kokku.

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Mulle ikkagi tundub kõige tõenäolisem vaakumklappi 95 viga olevat, aga kui see on vaakumpumba (või mis selle nimi on) viga siis ei ole mul midagi teha. Pean ikka terve karpa ostma.

Siinkandis (Viljandimaal) pole kedagi, kellel oleks karbuss üle?

Ja veel: kas neil karbussidel on ka selle vahet, millise mootori pealt võetu? Näiteks 1,3-l ja 1,6-l.


Kas see on ikka see karbuss? Mingi juhe paistab seal peal olevat:
Pilt
Viimati muutis corvuscorax, 12 Jaan 2011, 15:32, muudetud 2 korda kokku.

golfimees
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas golfimees »

Mis gaasihoob siis teeb kui sõrmega vaakumklapi 95 sisse lükkad? Jääb paigale või liigub kaasa?
2 kambri klapp 47 hoob käibki nii. See avaneb suure koormuse korral. Kohapeal gaasitades see ka ei avane.
Teist karbussi ostes peaksid ikka veenduma, et täiesti sama ja toimib. Mina näiteks 1.8 karbussi 1 liitrisele mootorile päris õieti peale ei saanud. Muidugi võis asi olla selles et kollektor oli võibolla monopritse oma, äkki see teistmoodi. Pidin eemaldama vaakumklapi 95 ja veel midagi väänama, et peal ilusti istuks. Vaakumklapi asemele panin poldi. Töötas küll. 1.3 ja väiksematel käib karbuss teistpidi peal. Mingi erinevus ikka vist on. Pead veenduma, et ikka sobib. Kindlam vana karbuss vast kaasa võtta ja võrrelda. Pildil pole see juhe vaid peenike toru.

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Gaasihoob liigub kaasa. Hoovad kõik töötavad ja kinni kiilunud ei ole midagi.

Seda poldi süsteemi ma mõtlesin ise ka teha. Kuidagi peab ju saama kui kuidagi ei saa.

golfimees
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas golfimees »

Nojah, kui see klapp vigane, siis tõesti, polt aitab, töötab ikka.

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Huvitav, kas seal 95 sees on kummi membraan? Teoreetiliselt võib ju see membraan ka puruks olla mitte vaakumpump. Kuskohas see vaakum tekitatakse üldse?

Tekkis veel üks küsimus: Kas on keegi pannud mingi muu karpa golfile pierburgi asemele?
Viimati muutis corvuscorax, 12 Jaan 2011, 21:45, muudetud 2 korda kokku.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

Mulle jääb selgusetuks, kas see puname varras peaks selle rohelise sees olema lahti või kinni? Mul on see lahti, aga mulle tundub, et siis ei saa ju see vaakumklapp töötada:
Pilt[/quote]
Selle testimine on lihtne kas toimib, võta tükk voolikut,lükka selle membraani otsa ja hakka aga imema, kui klapp liigub sisse,siis korras ;)

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Siin on nüüd üks möödapanek ... see pole üldse klapp, mida ma katkiseks pean. Katkiseks pean ma tõukurit 95, aga sina näitasid pildil 47-t, mis asub hoopis teisel pool karpat. Tõukurit ma imema ei hakka, sest selle sees on vedru, mida ei suuda keegi suuga käima panna. Äkki tuled näitad kuidas see käib? :twisted:

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas pppp »

corvuscorax kirjutas:Huvitav, kas seal 95 sees on kummi membraan? Teoreetiliselt võib ju see membraan ka puruks olla mitte vaakumpump. Kuskohas see vaakum tekitatakse üldse?
Konkreetselt 2E2 tühikäigu regulaatorit pole vajadust olnud osadeks võtta, aga 2EE omal oli küll kummimembraan sees. Seda, kas see terve on, on suht lihtne kontrollida - sulge kõik teiselpool membraani olevad avad (näpuga näiteks) ja vajuta hooba - kui see kergelt sisse läheb ja susinat kah veel kostab, siis suure tõenäosusega ongi membraan katki.

Vaakum võetakse sisselaske kollektorist.
corvuscorax kirjutas:Tekkis veel üks küsimus: Kas on keegi pannud mingi muu karpa golfile pierburgi asemele?
On Ladade Solexeid ja igasugu muid asju kah sinna pandud. Aga nende jaoks on vahetükki vaja.
Üks vana teema selle kohta:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=52&t=5826" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis pppp, 13 Jaan 2011, 19:46, muudetud 1 kord kokku.

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Vahetükk pole probleemiks ... olen ka masinatele teisi mootoreid peale aretanud vahetükiga, nüüd ei saa siis karbussiga hakkama :twisted:

Nii, nüüd ma eraldasin siis karpa küljest selle sama http://images107.fotki.com/v84/photos/2 ... 014-vi.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; jublaka ja mootor käitub normaalselt. Palju tal pöördeid peaks olema normaalsel tühikäigul? Praegu on 1000 - 1200.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas pppp »

corvuscorax kirjutas: Palju tal pöördeid peaks olema normaalsel tühikäigul?
950 ± 50

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: Golf II karburaator ja selle osad

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Tegin http://www.elv.ee/ varuosa päringu. Taeblaauto teatas, et neil on ja puha ... saatsid ära ja ... k u r a t! Kas nad üldse ei tea, mida nad lammutavad või ongi see nii, et topime aga suvalise asja pakki ja saadame kulleriga kohale, küll ta selle kuhugi paneb - meie oleme oma asjast lahti saanud.

Saadeti siis selline karpa 2e2 asemel:
Pilt
Pilt

Mul ei ole midagi teha, panen vist selle müüki, sest selle karpa küljes on sellised pistikud, millest minu autumobiil pole undki näinud. Või on teistsuguseid soovitusi?
Viimati muutis corvuscorax, 18 Jaan 2011, 11:51, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Mootor”