Auto keretööd
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 11 Apr 2009, 15:45
- Telefon: 53327380
- Auto: Golf 1 GTi / bora 2x golf 3 gti
- Asukoht: Tutermaa
Auto keretööd
Tere
Küsiks siis targemate abi,et oleks huvi kuidas saaks kere nii teha ,et see ka vastu peaks nüüd.praegu on pooleli kere keevitamine ja peale seda peaks peale laskma happekrundi või midagi mis järjekorras asi käib keegi võiks seletada kogu järjekorra kuni värvimiseni krundid pahtlid kivikaitsmed plaan on kogu auto üle värvida ja ka põhjale kivikaitse uus.
kas kere tuleks haljaks ka lasta või midagi või lihtsalt vana pahtli ja värvi peale?
Küsiks siis targemate abi,et oleks huvi kuidas saaks kere nii teha ,et see ka vastu peaks nüüd.praegu on pooleli kere keevitamine ja peale seda peaks peale laskma happekrundi või midagi mis järjekorras asi käib keegi võiks seletada kogu järjekorra kuni värvimiseni krundid pahtlid kivikaitsmed plaan on kogu auto üle värvida ja ka põhjale kivikaitse uus.
kas kere tuleks haljaks ka lasta või midagi või lihtsalt vana pahtli ja värvi peale?
Viimati muutis argo, 05 Mär 2012, 12:43, muudetud 1 kord kokku.
Autoparandus ja rehvitööd tutermaal 53327380
-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
- Telefon: 56660496
- Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
- Asukoht: Tallinn ,Järve
Re: Auto keretööd
vaata natuke siin alafoorumis ringi
Mõni teema allpool on kirjutatud ka.Aga , et sul lihtsam oleks siis mina teeks nii:
1)Keevitatud ja haljas metall puhtaks teha silikoni eemaldiga.
2)Happekrunt
3)umbes 15 minti lased hapekal kuivada ja siis lased selga krundi
4)Keevituskohad katad keevituse hermeetikuga
5)Peale seda värvid või katad kivikaitsega.Kui põhja alt teed , siis pole vaja lihvida krunti.Kui teed nähtavaid pindasid , siis lihvid krundi 320 paberiga siledaks (kui värvid vesivärviga siis 500 paber)
6)lakid üle.
7)Kui tahad klaassiledat tulemust siis lihvid ühe korra laki siledaks ja lakid uesti üle.
Ma loodan , et ma midagi haige peaga ära ei unustanud.

1)Keevitatud ja haljas metall puhtaks teha silikoni eemaldiga.
2)Happekrunt
3)umbes 15 minti lased hapekal kuivada ja siis lased selga krundi
4)Keevituskohad katad keevituse hermeetikuga
5)Peale seda värvid või katad kivikaitsega.Kui põhja alt teed , siis pole vaja lihvida krunti.Kui teed nähtavaid pindasid , siis lihvid krundi 320 paberiga siledaks (kui värvid vesivärviga siis 500 paber)
6)lakid üle.
7)Kui tahad klaassiledat tulemust siis lihvid ühe korra laki siledaks ja lakid uesti üle.

Ma loodan , et ma midagi haige peaga ära ei unustanud.

-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Auto keretööd
kiirotsing andis sellise lingi:
http://t-lab.planet.ee/eeltoo/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://t-lab.planet.ee/eeltoo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Auto keretööd
Ah, et minu artikli lühendatud versioon TQHQ-st jõuab ka VW-i fännide ajudesse.GTI kirjutas:kiirotsing andis sellise lingi:
http://t-lab.planet.ee/eeltoo/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kahjuks on selles lühendatud ja ,,korrigeeritud,, õpetuses vigu ja info on juba vananenud.
Näiteks enam ei akseptita märg tehnolooga eeltööd.
Samas jäi silma, et soovitatakse plastdetaile parandada alumiinum võrguga.

NB! Alates sellest aastast on aga sulatamine keelatud, kuna oleme euroopa liidus ja see töö on väga mürgine. Alternatiiv on parandamine spetsiaalse liimi ja võrguga.

Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Auto keretööd
Väga hea et autor ka sõna võtab! Alati on oodatud parandused ja täiendused (ka ülaltoodud artiklile) mis võiks siia foorumisse ka kirja panna (kasvõi copy-pastena).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Auto keretööd
Hei,GTI kirjutas:Väga hea et autor ka sõna võtab! Alati on oodatud parandused ja täiendused (ka ülaltoodud artiklile) mis võiks siia foorumisse ka kirja panna (kasvõi copy-pastena).
Üleskutse moderaatoritele, äkki on keegi teist nõus kontakteeruma mõne keretööde spesialistiga ja teeb siia foorumisse kleepsu väärilise teema, alustades eeltöödest ning lõpetades värvimisega. Foorumis on küll piisavalt juttu sellest, kuid igas teemas väidab erinev mees, kuidas "õigem" erinevaid asju teha oleks

Tervitades
Life is a peace of s..t when you look (ätt) it
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 15 Mär 2006, 00:04
- Auto: Vento 1.8GL 94`, A4 Avant 2.5TDI 03`
- Asukoht: Tartu
Re: Auto keretööd
Igal spetsil ongi omad nipid ja päris raamatu tarkuse järgi ei talitata alati. Lugege automoto foorumit, seal kõik spetsid koos:) ja palju tarka juttu.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Auto keretööd
Aga ma lähen kosmosesse ja küsin kas karpide vahetus kereliimiga oleks mõeldamatu?
Nimelt tekkis idee vahetada karp kereliimiga
Keevitusest tulenevalt hakkaks see, ilma karpi seestpoolt kaitsmata, u 0,5-1 aasta pärast roostetama ja kasutegur ja silma rõõm oleks üürikesed. Samas on juba liimidel sellised tõmbejõu jms omadused ,et hoia mütsi kinni. Ainuke mure on vibratsion ja karp kere kandevosa. Tean et BMW ja Audi osasi detaile muud moodi ei paigaldatagi kui liimimise teel ,jutt siis suuresti al ja terase liitmine.
Ideid ,katsetusi ?
Nimelt tekkis idee vahetada karp kereliimiga

Ideid ,katsetusi ?
-
- Huviline
- Postitusi: 154
- Liitunud: 22 Aug 2006, 19:45
- Auto: Leon FR,Golf 1 Cabrio Sportline
- Asukoht:
- Tänatud: 4 korda
Re: Auto keretööd
tõespoolest bmw-d kasutavad väga palju kere liimi.Originaal bmw kereliim see on ,siis mingi sinine maksab ca 3500 eeku ja tuubis on vähem kui tavalises klaasiliimi tuubis. 3m pakub ka liimi selle hind peaks olema ca 100 euri .Iseenesest kereliimiga oleks võimalik neid vahetada,aga praktiliselt ei ole võimalik seda osa mis uksevahele jääb liimides kuidagi ilusaks saada.
Tehase tehnoloogia näeb ette nii,et metall tuleb täiesti puhtaks käiata ja sinna peale liimi kiht kanda.Omavahel fikseeritakse detailid neetidega.Lase karbid vahetada nii nagu neid koguaeg on vahetatud,aga värvi karbid ennem seestpoolt ära.St nii nagu asi peaks käima ka välispidade puhul.Punasel golfil sai karbid nitrolahustiga plekini puhtaks pestud,siis karukeelega üle matistatud kuna krundi all oli juba kerge rooste ollus ,aga õnneks selline mis tuli karukeelega maha ja siis krunditud ning värvitud akrüüliga.
Ülioluline asi mille jätavad paljud tegemata on korrosjoonitõrje ehk siis erinevad ained mis sondiga karbi sisse pritsitakse.
Kereliimiga karbi alumist serva oleks väga hea fikseerida ,aga sul ei ole selleks vastavat punktkeevitust ,midagi analoogset tehasele nagu pitskruvi vms.Loodan ,et oli targutamisest midagi kasu ka ja palun ära mulle kiisusid peale saada:D
Tehase tehnoloogia näeb ette nii,et metall tuleb täiesti puhtaks käiata ja sinna peale liimi kiht kanda.Omavahel fikseeritakse detailid neetidega.Lase karbid vahetada nii nagu neid koguaeg on vahetatud,aga värvi karbid ennem seestpoolt ära.St nii nagu asi peaks käima ka välispidade puhul.Punasel golfil sai karbid nitrolahustiga plekini puhtaks pestud,siis karukeelega üle matistatud kuna krundi all oli juba kerge rooste ollus ,aga õnneks selline mis tuli karukeelega maha ja siis krunditud ning värvitud akrüüliga.
Ülioluline asi mille jätavad paljud tegemata on korrosjoonitõrje ehk siis erinevad ained mis sondiga karbi sisse pritsitakse.
Kereliimiga karbi alumist serva oleks väga hea fikseerida ,aga sul ei ole selleks vastavat punktkeevitust ,midagi analoogset tehasele nagu pitskruvi vms.Loodan ,et oli targutamisest midagi kasu ka ja palun ära mulle kiisusid peale saada:D
-
- Huviline
- Postitusi: 370
- Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
- Telefon: 5174819
- Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
- Asukoht: Tartu
Re: Auto keretööd
Kõigepealt proovi keevitada ilma aukudeta, alles siis hakka mõtlema eeltöö peale. Juhul kui keevituses augud sees on edasine töö raha ja aja raiskamine. Märt Aarne kodukalt võid pilte vaadata kuidas peaks seda tegema, muidugi on arusaadav, et selline asi ei tule mitte kohe välja, aga vähemalt püüa teha ja kui ikka ei tule, tee uuesti.
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Auto keretööd
Ma vahest ajan tähtsat juttu ja olen tõsine ka, nii et ära kiisusid kardaclabens kirjutas:Loodan ,et oli targutamisest midagi kasu ka ja palun ära mulle kiisusid peale saada:D

Aga ma suvel teen proovi, vahetan ühe karbi vanal viisil ja teise liimin. Igaks juhuks panen karbi vahele tugevduslehe nagu zigulidel, lada poes maksab selline lõbu 95 eeki tk
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Auto keretööd
Jäi see vana teema silma ja tunnen huvi liimitud karbi osas. Kas siis sai liimitud üks karp kere külgetito kirjutas:Ma vahest ajan tähtsat juttu ja olen tõsine ka, nii et ära kiisusid kardaclabens kirjutas:Loodan ,et oli targutamisest midagi kasu ka ja palun ära mulle kiisusid peale saada:D![]()
Aga ma suvel teen proovi, vahetan ühe karbi vanal viisil ja teise liimin. Igaks juhuks panen karbi vahele tugevduslehe nagu zigulidel, lada poes maksab selline lõbu 95 eeki tk

Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90