Probleem õlianduriga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem õlianduriga
Tere! Juba pikemat aega on olnud selline probleem, et õliandur vilgub ja piiksb, mis on väga häiriv. Nimelt toimub see nii, et kui autol on mingit aega pöörded üle 2000 hakkab õliandur piiksuma, kui auto korraks sõidu pealt välja lülitada ja uuesti tööle panna kaob tuluka ära. ühendusi olen vaadanud õlianduritel, peaks olema korras. Õlitase on ka normis. Oskab keegi mingeid vihjeid anda kuidas korda saada? autoks on Volkswagen Passat 1.9 TDI 1994.
Viimati muutis aspirine, 21 Jaan 2011, 09:58, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Probleem õlianduriga
Probleem õlianduritega, spidoblokiga või reaalselt õlirõhuga - otsing abiks, pikalt-laialt käsitletud teema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 17:37
- Telefon: 5259779
- Auto: Golf 3, 94 a., 55 kw, 1,6(ABU)
- Asukoht:
Re: Probleem õlianduriga
Andur ise kohe kindlasti ei vilgu ega piiksu. Soovitan läheneda asjale sellise mõttega, et andur täidabki oma ülesannet ja probla on siiski õlirõhus. Olin kunagi golf 2-ga samas seisus, kui auto ostsin, oli kõik OK. Pärast esimest õlivahetust algas jama- nagu mootor soojaks läks kohe õlituli põlema hakkas. Kuna iga päev oli kindlasti sõita vaja, ei saanud ka pikema remondi peale mõelda. Võtsin ühendust eelmise omanikuga, uurisin targemate tuttavate käest ja asja lahendas aastateks paksema õli kasutamine.