Küsimus mootorispetsialistidele.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Küsimus mootorispetsialistidele.

Lugemata postitus Postitas HMP »

Tegu siis Golf III gt -94.a.-st. Mootoriks 2,0 pritsung.
Sellel esinevat probleemi pole veel senini suudetud parandada/kindlaks teha. :cry:

Probleemiks on tühikäigu puudumine, kehv käivitumine. Sooja mootoriga hakkab kohapeal seistes tühikäigul käies jube väristamine (pöörded vajuvad veidi alla 9oo), sõites käiku välja lülitades sureb mootor vahetevahel välja.
Vahetasin ära bensiinifiltri, küünlad on korralikud, aga valged. See tähendab lahjat segu. Minek on samas väga hea, kui mootor ,,pöördesse lasta,, (üle 3000). Tehtud on diagnostika, vigasid ei näita. Mõõdetud bensiinipumba survet (2.5 bar), pihustite avanemist, puhastatud õhulugeja, mõõdetud ossiga süütesüsteemi pingeid. Kõik on normaalne, aga Golfiku mootor ei tööta nagu peab. ,,Tsekatud,, ka aju (juba eelmine omanik on roninud räigelt mustade kätega :( sinna sisse ja murdnud ära ühe kinnituskruvi )...ei midagi.
Tean, et auto on ostetud foorumlaselt. Ehk tundis eelmine omanik oma varasema sõiduki (musta metallik värvi) selle kirjelduse põhjal ära, mis kummitab ikka edasi. Võibolla valgustab, mis veel tehtud?
Millised oleks versioonid mootorigurud :?:
NB! Noka las teevad lahti vaid tegelased, kes ka miskit taipavad. 8)
Viimati muutis HMP, 13 Veebr 2011, 15:56, muudetud 1 kord kokku.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

meelo
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 16 Dets 2003, 22:36
Auto: Vw Golf 4 Variant 1,9TDI, C6 A6 3,0 TDIQ
Asukoht: Tartu

Re: Küsimus mootorispetsialistidele.

Lugemata postitus Postitas meelo »

Omalt poolt soovitaks üle kontrollida kõik vaakum voolikud ja ühendus kohad. Kas diagnostikat tehes ei vaadanud üle lambda reageerimist ja väärtust, sama teema õhukululugejaga. Proovi mootori tühikäigul töötades pumbata pidurit ja jälgi mida mootor teeb, kas tõstab pöördeid või hoopis langetab.

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus mootorispetsialistidele.

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Kas tühikäigu mootor ikka toimetab korralikult? Detail nr 1 sellel joonisel
http://www.unitcat.ru/volkswagen/4/1/12 ... 21/1/2568/" onclick="window.open(this.href);return false;
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

Wagenist
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 09 Veebr 2007, 23:18
Asukoht:

Re: Küsimus mootorispetsialistidele.

Lugemata postitus Postitas Wagenist »

Sellel mootoril ei ole sellist, seal on see gaasiklapiga ühildatud.
VAG autode remont Tartus
509 7478

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus mootorispetsialistidele.

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Wagenist kirjutas:Sellel mootoril ei ole sellist, seal on see gaasiklapiga ühildatud.

2E mootorit pidasin silmas.HMP oleks võinud mootori koodi ka siia panna. 2E mootoril on tühikäigumootor( käisin oma auto pealt vaatamas igaks juhuks :D )
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Küsimus mootorispetsialistidele.

Lugemata postitus Postitas HMP »

meelo kirjutas:Omalt poolt soovitaks üle kontrollida kõik vaakum voolikud ja ühendus kohad. Kas diagnostikat tehes ei vaadanud üle lambda reageerimist ja väärtust, sama teema õhukululugejaga. Proovi mootori tühikäigul töötades pumbata pidurit ja jälgi mida mootor teeb, kas tõstab pöördeid või hoopis langetab.
Õhulekked puuduvad, kontrollitud. Piduri vajutamine ehk vaakumileke kontrollitud - ei mõjuta. :roll:
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

meelo
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 16 Dets 2003, 22:36
Auto: Vw Golf 4 Variant 1,9TDI, C6 A6 3,0 TDIQ
Asukoht: Tartu

Re: Küsimus mootorispetsialistidele.

Lugemata postitus Postitas meelo »

Siis on ikkagi, et segu läheb tühikäigul käest ära. Monitoori arvutiga lambda ja MAF reageerimist vs mootori pöörded. Kuidas süüde on seatud?

Vasta

Mine “Mootor”