Hommikul autot käima pannes ja garaasist välja tagurdades nägin enda ees õlirida .
Vaatasin korra auto alla ja õli tuli kohe sirinal.Jätsin siis seisma ,enam ei tilkund.
Kapoti lahti tehes nägin,et koht kuhu õlifiltri kinnitad(mingi kandiline huinjaa on) oli õline ja pool plokki oli tosooliga koos,tihendi vahelt ajas välja.
Viga tekkis siis täiesti lambist,õhtul ajasin auto garaasi ja kõik.Iseenesest läks auto kenasti käima ja sõitis nagu loom.
Mis võis sellist asja põhjustada?
Päeval hakkasin vaatama,üks mingi väike lõdvik krõpsus(sees oli jää vist)
Selle junni kuhu õlifilter kinni käib lammutasin laiali(mingi 3h jeblasin)ja avastasin,et tihendil korralik mõra sees(just selle kohapealt õli lekkiski)
Lasin siis kõik mahlad autost välja ja ostan uued .
Küsimus siis et kas on üldse asja sellest mootorist enam?Kui suur töö oleks seda ploki tihendit vahetada?Kui uue tosooli sisse panen,ehk ei aja enam vahelt välja?Kas võis teha sellist pulli sellepärast,et üks lõdvik oli veits ära külmund?Varem külmadega pole sellist jama teind..
a moootor ise 2.0 85kw
Passat b3 õli ja tosooli leke
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Passat b3 õli ja tosooli leke
Õlifiltri peal on õlijahuti(kandiline hunjaa). Kontrolli kas see vett peab, kalla sinna tosooli ossa vett sisse ja jäta seisma. Vb tõmbas sinna ka prao sisse, et hakkas tosooli ka välja pressima sealt. See et see õlitihend seal ära kustub on normaalne, selliste külmadega tuleb see hästi välja. Plokikaane tihendi vahelt ajas tosooli välja ?