2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
tere
Passat on täiesti jõuetu,minek põhimõtteliselt puudub,käidud diagnostis,kõik ok,MAF testitud,Turbo rõhk jäi normi piirde,ühesõnaga kõik nagu tundub olevat viimase peal aga mootoril jõudu pole.Käib ilusti,-30 läks ka käima nagu naksti.
Käis remondis,vahetati andurid(täpselt ei tea mis andurid)Remondi põhjuseks oli see et ei käivitunud hästi ja tossas kõvasti.
Keskmiseks küttekuluks näitab kompuuter nüüd ka 12-13l reaalselt vist niipalju ei võta sest paagitäiega sai u 900km sõita.
Nüüd aga edasi ei liigu.
Manuaalkastiga.
Kõik kes midagi välja pakuvad,tänud teile!
Passat on täiesti jõuetu,minek põhimõtteliselt puudub,käidud diagnostis,kõik ok,MAF testitud,Turbo rõhk jäi normi piirde,ühesõnaga kõik nagu tundub olevat viimase peal aga mootoril jõudu pole.Käib ilusti,-30 läks ka käima nagu naksti.
Käis remondis,vahetati andurid(täpselt ei tea mis andurid)Remondi põhjuseks oli see et ei käivitunud hästi ja tossas kõvasti.
Keskmiseks küttekuluks näitab kompuuter nüüd ka 12-13l reaalselt vist niipalju ei võta sest paagitäiega sai u 900km sõita.
Nüüd aga edasi ei liigu.
Manuaalkastiga.
Kõik kes midagi välja pakuvad,tänud teile!
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:09, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Eeldame et tegu käsikastiga. Kuidas MAFi testiti? Ise kahtlustaks ikkagi seda.
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Boschi diagnostikaseadmega mõõtsime õhuvoolu,nii sõites kui ka tühikäigul.Kõik ok,kaks korda arvutit järele topitud ja mõlemal korral vigu ei leia.HawkHill kirjutas:Eeldame et tegu käsikastiga. Kuidas MAFi testiti? Ise kahtlustaks ikkagi seda.
Turbo rõhk mahtus napilt piiridesse aga turbo vahetatud max 10000km tagasi ja kontrollisin,õli välja ei aja ja loksu pole,eeldan et korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Võta õhulugeja pistik lahti ja proovi siis sõita kas siis on parem minek?
NB tekitab ka vea mällu.
NB tekitab ka vea mällu.
Viimati muutis Wizard, 27 Veebr 2011, 20:22, muudetud 1 kord kokku.
Br.
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Praegu ma sain aru et võta õhulugejal pistik ära siis minek parem..see selleks...see pole ju lahendus,võimalik et mõistsin valesti.Wizard kirjutas:Võta õhulugeja pistik lahti ja proovi siis sõita ka siis on parem minek.
NB tekitab ka vea mällu.
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Kui siis minek parem siis viga õhulugejas ikkagi. Valetav õhulugeja ei tekita veateadet.
Viimati muutis Wizard, 25 Veebr 2011, 22:13, muudetud 1 kord kokku.
Br.
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
see pidi neil passatitel küll tüüpiline detail olema,mida vahetatakse..Wizard kirjutas:Kui siis minek parem siis viga õhulugejas ikkagi. Valetav õhulugeja ei tekita veateadet.
Diagnostikas tegime mitu korda testi,õhuvool oli ok,nii sõites kui ka tühikäigul.
Veateade jääb sel juhul mällu ja tuleb kustutada?
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Jah, aga vöimalik, et mootori tuli ei jää põlema või kustub mingil hetkel peale tagasi panemist.
Ehk mõni klubiline kellel kaabel olemas on nõus sul selle ära kustutama.
Ehk mõni klubiline kellel kaabel olemas on nõus sul selle ära kustutama.
Viimati muutis Wizard, 25 Veebr 2011, 22:19, muudetud 1 kord kokku.
Br.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Minuteada on Forssis võimalik osasi õhulugejaid testida spets stendis, kus lugeja võetakse autolt maha ja seal on võimalik ka mõõta ning võrrelda tegelike õhukoguste ja õhulugeja näitude järgi lugeja korrasolekut. Teenuse hinda ei tea.
Viimati muutis HawkHill, 25 Veebr 2011, 22:29, muudetud 1 kord kokku.
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Tallinna forsis peaks jah selline võimalus olemas olema ja kuuldavasti täitsa usutavat infot annab
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Tere
Mind huvitab ainult üks asi.
Kas pumba surve on korras?
Mind huvitab ainult üks asi.
Kas pumba surve on korras?
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Mõtled etteandepumpa?veikko kirjutas:Tere
Mind huvitab ainult üks asi.
Kas pumba surve on korras?
kusjuures ei oska öelda aga eeldan et on korras.Kuda kontrollida?
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Tere.
mõtlen jah kõrgsurve pumpa.
kontrollida saab pingis.
Mina kahtlustan et surve pole päris paigas.
Kas esimeste 3 käiguga on minekut?
mõtlen jah kõrgsurve pumpa.
kontrollida saab pingis.
Mina kahtlustan et surve pole päris paigas.
Kas esimeste 3 käiguga on minekut?
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
kui sa võtsid õhulugejal pistiku tagant ära ja minek läks paremaks siis on viga õhulugejas, proovi uuesti kas muutub paremaks ja kui jah siis ütleks et need kes seda diagnosti tegid, on ühed sossepad!!! Tahaks lausa teada kuidas see diagnostika välja nägi? ja kus lasid diagnosti teha?
Ja lahendus sellisel juhul on uus õhulugeja! Õhufiltrit on ikka õigeaegselt vahetatud? Filtrit liialt harva vahetades lähevad samuti need õhulugejad varem manala teed.
Ja lahendus sellisel juhul on uus õhulugeja! Õhufiltrit on ikka õigeaegselt vahetatud? Filtrit liialt harva vahetades lähevad samuti need õhulugejad varem manala teed.
Viimati muutis copilot, 27 Veebr 2011, 18:51, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
copilot kirjutas:kui sa võtsid õhulugejal pistiku tagant ära ja minek läks paremaks siis on viga õhulugejas, proovi uuesti kas muutub paremaks ja kui jah siis ütleks et need kes seda diagnosti tegid, on ühed sossepad!!! Tahaks lausa teada kuidas see diagnostika välja nägi? ja kus lasid diagnosti teha?
Ja lahendus sellisel juhul on uus õhulugeja! Õhufiltrit on ikka õigeaegselt vahetatud? Filtrit liialt harva vahetades lähevad samuti need õhulugejad varem manala teed.
Kuna ma ise ka diagnostikat nii näpuga puudutades õppinud siis tean väita et arvuti järgi oli kõik korras,olin ise roolis kui arvuti sabas oli ja nende andmete järgi mis tehas ette andnud on oli lugeja korras,kordan et teste sai tehtud nii tühikäigul kui ka sõites ning kõik oli ok.Lugejat tagant ära tõmmata pole jõudnud veel,õhufilter vahetatud.
Diagnosti tegin tuttava kaudu,vaatasime üle kõik asjad mis võiksid jõu maha tõmmata,sealhulgas pihustid,egr,turbo jne ning kõik oli ok.
Eks peab hakkama vist katse meetodil proovima neid asju sest elektroonikaviga ei tuvastata.
Viimati muutis Heixio, 27 Veebr 2011, 19:34, muudetud 1 kord kokku.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Õhulugeja viga ei saa arvutiga lihtsalt tuvastada. Kui see annab vale näidu mingil koormusel proportsionaalselt kütusega ja moodustub vale koostisega segu sellele mootori tööreziimile, siis arvuti jaoks võib ikka näit olla lubatud piires. Ainuke lihtne meetod ongi copiloti poolt soovitatud lugeja lahtiühendamine testiks. Mul oli analoogiline probleem kunagi ja arvuti näitas samuti, et kõik korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
pistik tagant ära ja kui jõudu on rohkem v jääb samaks siis MAF, kui jõudu jääb vähemaks, siis selles viga ei ole.
Muidu rääkides sellest jõuetusest, et pöörded väga üle 3000 vms ei taha minna?
Muidu rääkides sellest jõuetusest, et pöörded väga üle 3000 vms ei taha minna?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Küsiks seda targematelt.Ega see pistiku lahti ühendamine pärast mingit veakoodi ei jäta?
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Peaks jätma küll aga see VCDS tarkvaraga väga lihtsalt kustutatav.veikko kirjutas:Küsiks seda targematelt.Ega see pistiku lahti ühendamine pärast mingit veakoodi ei jäta?
Ja kaabliomanikest siin foorumis puudust pole, kes vajadusel kustutamisega abistaks...
PS. Sõitmist see viga kindalasti ei takista, niikui ka paljud muud vead, mis kompu mälus võivad ajajooksul koguneda.
Viimati muutis HawkHill, 27 Veebr 2011, 23:57, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Vaidleks vastu veidi. Minu teada toimub kütuse etteanne paljuski ka olenevalt sellest palju mootorisse õhku imetakse. Pedaali vajutades võrdleb aju nn juhi poolt nõutud kütuse kogust kui ka eeldatavat ning tegelikku mootorisse imetavat õhukogust. Kui mingil põhjusel mootorisse imetav õhukogus on väiksem eeldatavast, vähendatakse ka kütte ette andmise kogust.HawkHill kirjutas:Õhulugeja viga ei saa arvutiga lihtsalt tuvastada. Kui see annab vale näidu mingil koormusel proportsionaalselt kütusega ja moodustub vale koostisega segu sellele mootori tööreziimile, siis arvuti jaoks võib ikka näit olla lubatud piires. Ainuke lihtne meetod ongi copiloti poolt soovitatud lugeja lahtiühendamine testiks. Mul oli analoogiline probleem kunagi ja arvuti näitas samuti, et kõik korras.
Testisõit õhulugeja vea leidmiseks tuleb läbi viia õigesti ehk mitte lihtsalt kuskil ringi töristades vaid teatud käiguga järsult lappi andes ja lastes pöörded vajaliku vahemikuni(pmt paeaegu punaseni välja).Kui õhulugeja on peetis siis ta lihtsalt ei "näe" et seda õiget õhukogust mida tegelikullt sinna mootorisse imetakse. Õhulugejat, mis hakkab vaikselt manala teed minema, saab kõige kindlamalt testida just diagnostikaga. Õhulugeja, mis on veel hea v talutav ja sellelt pistik tagant võttes on jõu vähenemine tuntav nagu ka korras õhulugejaga(peetis õhulugejaga kas tuleb juurde v siis jääb minek samaks). Proportsionaalselt pedaali vajutusega muutuv esmane kütte etteanne muudab ainult nn. eeldatavat õhukogust mida aju soovib näha ning kui tegelik ei vasta sellele eeldatavale, siis vähendatakse ka kütte etteannet vastavalt mis näitu MAF andur ajule edastab.
Teema algatajale: Kuidas see kohapeal vabakäigul tiksudes diagnostika välja nägi...samuti ka nn testisõit? Mis pööreteni üritati lasta vabakäigul ning mis käikudega ning pööreteni toimus testisõit?
Viimati muutis copilot, 28 Veebr 2011, 19:46, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... ix-TDI.htm
sellel lingil juttu tdi pidevast jõuetusest ja võimalikest põhjustest ning kuidas mingeid vigu diagnoosida saab vaadata tekstis olevate viidete alt.
sellel lingil juttu tdi pidevast jõuetusest ja võimalikest põhjustest ning kuidas mingeid vigu diagnoosida saab vaadata tekstis olevate viidete alt.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Vaatasin su teema veel korra algusest peale läbi ja nagu aru sain tekkis probleem peale turbo vahetust? Samuti ütlesid et rõhk jääb napilt lubatud normidesse....mida see täh?samuti, kas turbo tööst aimu saamiseks tehtud testisõit oli samuti õigesti läbi viidud? Ja kuidas see egr korrasolek küll testisõiduga kindlaks tehti???
Kus asud muidu?
Kus asud muidu?
Viimati muutis copilot, 28 Veebr 2011, 11:32, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Eiei,probleem tekkis peale remonti kus vahetati andurid(täpselt mis andurid,ei tea) Egr avanemist sai arvutist vaadata,avanes üle 60% kas mingi 63% või midagi ja see oli norm.copilot kirjutas:Vaatasin su teema veel korra algusest peale läbi ja nagu aru sain tekkis probleem peale turbo vahetust? Samuti ütlesid et rõhk jääb napilt lubatud normidesse....mida see täh?samuti, kas turbo tööst aimu saamiseks tehtud testisõit oli samuti õigesti läbi viidud? Ja kuidas see egr korrasolek küll testisõiduga kindlaks tehti???
Kus asud muidu?
Turboga jah selline lugu et boost oli keskeltläbi pidanud olema 2 bar´i aga me saime 1.7.
Testisõidud tegime nii nagu ette nähtud.
Turbo test siis vastavalt kas 2 või 3 käik ja põhjagaasiga.
Asun muidu Jõgeva kandis aga auto hetkel soomes niiet hetkel katsetusi teha ei saa
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
hea oleks kui teaksid mis andurid.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 2002 passat 1.9TDI 74KW on jõuetu
Mul selline juhuslik mõte: katalüsaator umbes. Oleks nagu loogiline, kuna turbo rõhku päris ülesse ei saa ning teema alguses oli juttu ka mingisugusest tossamisest, mis võis mingil määral katalüsaatorit ummistada. Samuti kas turbo geomeetria ajam toimib korralikult.
Enda auto samalaadse jõuetuse põhjuseks oli ikkagi õhulugeja, pistik maha ja kohe oli selge.
Enda auto samalaadse jõuetuse põhjuseks oli ikkagi õhulugeja, pistik maha ja kohe oli selge.