Teeme siis veel OT-d, aga kui sul on pilt olemas koodidega, siis ei saa ju nii äpu olla, et netist ise otsida.
http://www.volkswagenspares.com/page.php?page=golf4" onclick="window.open(this.href);return false;
mk 3 1.4/1.6/1.8/1.9D 92-95 1H0 253 209A ERNST £26.00
mk 3 1.9 TDi 93-96 1H0 253 409N ERNST £52.00
mk 3 1.9 TD 92-96 1H0 253 409E ERNST £32.00
mk 3 GTi 92-98 1H0 253 409C ERNST £54.00
mk 3 GTi 16V 92-98 1H0 253 409D ERNST £92.00
mk 3 VR6 92-98 1H0 253 409D ERNST £92.00
Koodi lõpud tunduvad igatahes erinevad. Teise asi on muidugi see, et füüsiliselt võib sobida, aga vabalthingaval mootoril on summutil ka väikse vastusurve tekitamise roll. Selge on ka see, et võimsamale mootorile ei ole mõtet toppida lahjema mootori pütti, sealt ei pruugi piisavalt läbi käia. Ja nagu ka siit näha, siis 1.4 - 1.8 ja vabalthingav disla on ühes klassis ja edasi juba erinev. Samuti 110kw ja VR6 hind teeb olulise hüppe. Seega ikka on vahe. Suuruselt peaks nad kõik suht samas suuruses olema, sest mul on Corrado all Passat B4 pütid, aga jah sisuline pool on erinev.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335