t6nis3 kirjutas:NOTFAST ,sinu 8-sas. punkt on kõige tähtsam,kuid sina libisesid sellest mängleva kergusega üle. Kirjelda võhikutele täpsemalt puksi sisse pressimist. Keerme latt on olemas-ja edasi? (Mind ära abi palujate hulka arva).
Ühel pool kasutan nn. "suure padruni komplekti" padrunit, teisel pool on teehöövli terast väike auguga latti meenutav tükk, mis lihtsalt oli kunagi käepärast. Mingit ulmet pole, tuleb sisse nagu ludiseb. Kui kinni hakkab kiiluma, siis annad haamriga mõne plõksu. Vahetanud sellise tehnikaga neid vähemalt 10 autol, võimalik, et ka rohkematel. Passatil ja paljudel teistelgi autodel käib samuti. Alguses ei tahtnud mul ka sisse tulla need puksid, aga peale seda kui hakkasin kasutama seda trelli otsa käivat liivapaberi rulli, pole üldse probleeme olnud. Enda võistlusautol juba vähemalt 3 korda ka vahetanud, alguses tõesti oli tegu, et neid sisse saada, nüüd pole. Keerme latt on kollase markeeringuga ja kasutan ka seda pikka mutrit, samas saab ka tavalise korraliku mutriga. Vahel ka keeran pneumo keerajaga, aga sellega pole eriti mugav plõgistada seal.
Trelli otsa käib selline asi:
http://www.hot.ee/boffer/w_qlg_220_320_lihvots.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
PS! Kui midagi selgusetuks jäi, siis tel nr on igas allkirjas. Aitan meeleldi, kui oskan.