K:golfi ja passati tehnilised erinevused
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K:golfi ja passati tehnilised erinevused
Tahan panna b3 passati pealt diiselmootori golf3me peale koos kõige sinna kuuluvaga(käigukast,poolteljed jne) ,aga kas istub kõik 1:1 ????
Viimati muutis nismo, 18 Apr 2011, 20:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: K:golfi ja passati tehnilised erinevused
Kui sa käigukasti ja mootori võtad Passati pealt, siis ei tohiks probleemi ju olla. Teine teema on siduri pedaal. Osadel on trossiga, osadel hüdrauline. Vaata et need klapiks. Pooltelgede osas jääb vastuse võlgu, endal sai tehtud Corradol sama asi, G60 asendus TDIga. Minu arust olid seal pooltelje pikkused erinevad, läksid disla omad. Mootori nn tagumine kinnitus oli vist erinev, see sai vanalt mootorilt võetud. Esimese tala vahetasin ära, aga ma ei tea kas see oli vajalik. Tundus nagu natuke teises kohas, aga see võis ka proovimise pettekujutelm olla, aga mis tehtud see tehtud ja kõik klappis. Lihtsam on kindlasti nii teha, et võtad toonorilt kõik mida vaja, ainult juppe ostes ei kujuta ette.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335