Tagasilla puksipesa kulunud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Tagasilla puksipesa kulunud
Mõni tuhat km tagasi sai lastud golf 3 variandi tagasilla puksid vahetada uute vastu. Siis oli ühel puksil kumm seest lahti, välimine metallkest oli ilusti pesas kinni. Seda puksi enam korralikult pidam ei saanud. Variandil koosneb puks kahest poolest, uuel puksil hakkas peagi sama pool logisema. Tõenäoliselt on nüüd puksipesa avasuse suuremaks kulutanud. Kas kellelgi on sellist kogemust olnud? Tõenäoliselt tuleb silla tala ära vahetada?
Juhul kui kellelgi vedleb ülearune g3 variandi tagasild või silla tala, siis võib müügiks pakkuda.
Juhul kui kellelgi vedleb ülearune g3 variandi tagasild või silla tala, siis võib müügiks pakkuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: Tagasilla puksipesa kulunud
plekist teha silinder, see sisse suruda ja äärtest kinni keevitada?
Viimati muutis J2germeister, 28 Mai 2011, 22:08, muudetud 1 kord kokku.
Re: Tagasilla puksipesa kulunud
Vahetasin silla tala välja. Sain foorumi liikmelt vana tala, mille puksid olid läbi. Pressisin uued puksid sisse ja panin autole alla. Juhtus nii, et üks puksikomplekt oli SWAG ja teine Topran firma oma. Pressisin 12mm keermelati ja ise tehtud rakiste abil. SWAG-i puksid läksid sisse väga tihkelt. Keerasin isegi 12mm keermelati korra puruks. Keeruline oli just pressimise algfaas, puks kakkus vägisi viltu. Kui juba sirgelt läks, siis edenes väiksema jõuga. Topran-i puksid läksid sisse hoppis kergemalt. Ei kakkunud viltu, pressimine õnnestus esimesel katsel. Toprani puksidel oli välimine metallkest õhemast plekist. Kuna minul tuli puksid pressida vahetatvasse talasse, siis sain seda teha mugavalt töökoja laual. Auto all oleks SWAG-i puksid pressimine olnud väga nöök.
Sain selleks tööks palju abi VW-klubi ja VWvortex foorumist. VWvortex foorumis pressiti pukse mingisuguse ümberehitatud tõmmitsa abil. Endale tegin rakised kolahunnikust leitud terasest relsist. Lisan pildid pressimisest, ehk on see mõnele abiks.

Sain selleks tööks palju abi VW-klubi ja VWvortex foorumist. VWvortex foorumis pressiti pukse mingisuguse ümberehitatud tõmmitsa abil. Endale tegin rakised kolahunnikust leitud terasest relsist. Lisan pildid pressimisest, ehk on see mõnele abiks.
Viimati muutis hendri, 11 Juun 2011, 22:08, muudetud 1 kord kokku.
Re: Tagasilla puksipesa kulunud
Küsija hendri. Näita pilti G3-e.tagasilla puksidest,mis koosneb (puks) kahest osast.
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
- Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
- Asukoht: Kuressaare
Re: Tagasilla puksipesa kulunud
variandil ongi tagasilla puksid minu teada kahest osast, mis seal nii imeliku on?