Tagasilla puksipesa kulunud

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
hendri
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Juun 2008, 17:30
Asukoht:

Tagasilla puksipesa kulunud

Lugemata postitus Postitas hendri »

Mõni tuhat km tagasi sai lastud golf 3 variandi tagasilla puksid vahetada uute vastu. Siis oli ühel puksil kumm seest lahti, välimine metallkest oli ilusti pesas kinni. Seda puksi enam korralikult pidam ei saanud. Variandil koosneb puks kahest poolest, uuel puksil hakkas peagi sama pool logisema. Tõenäoliselt on nüüd puksipesa avasuse suuremaks kulutanud. Kas kellelgi on sellist kogemust olnud? Tõenäoliselt tuleb silla tala ära vahetada?

Juhul kui kellelgi vedleb ülearune g3 variandi tagasild või silla tala, siis võib müügiks pakkuda.

J2germeister
Huviline
Postitusi: 281
Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
Telefon: 53067590
Auto: Vento TD
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Tagasilla puksipesa kulunud

Lugemata postitus Postitas J2germeister »

plekist teha silinder, see sisse suruda ja äärtest kinni keevitada?
Viimati muutis J2germeister, 28 Mai 2011, 22:08, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Tagasilla puksipesa kulunud

Lugemata postitus Postitas Siim »

Kunagi oli audi B4 samamoodi puksi pesa ovaalne, rommulast sain "uue" ja korralikuma.

hendri
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Juun 2008, 17:30
Asukoht:

Re: Tagasilla puksipesa kulunud

Lugemata postitus Postitas hendri »

Vahetasin silla tala välja. Sain foorumi liikmelt vana tala, mille puksid olid läbi. Pressisin uued puksid sisse ja panin autole alla. Juhtus nii, et üks puksikomplekt oli SWAG ja teine Topran firma oma. Pressisin 12mm keermelati ja ise tehtud rakiste abil. SWAG-i puksid läksid sisse väga tihkelt. Keerasin isegi 12mm keermelati korra puruks. Keeruline oli just pressimise algfaas, puks kakkus vägisi viltu. Kui juba sirgelt läks, siis edenes väiksema jõuga. Topran-i puksid läksid sisse hoppis kergemalt. Ei kakkunud viltu, pressimine õnnestus esimesel katsel. Toprani puksidel oli välimine metallkest õhemast plekist. Kuna minul tuli puksid pressida vahetatvasse talasse, siis sain seda teha mugavalt töökoja laual. Auto all oleks SWAG-i puksid pressimine olnud väga nöök.

Sain selleks tööks palju abi VW-klubi ja VWvortex foorumist. VWvortex foorumis pressiti pukse mingisuguse ümberehitatud tõmmitsa abil. Endale tegin rakised kolahunnikust leitud terasest relsist. Lisan pildid pressimisest, ehk on see mõnele abiks.
Pilt
Viimati muutis hendri, 11 Juun 2011, 22:08, muudetud 1 kord kokku.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Tagasilla puksipesa kulunud

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Küsija hendri. Näita pilti G3-e.tagasilla puksidest,mis koosneb (puks) kahest osast.

bradley0073
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
Asukoht: Kuressaare

Re: Tagasilla puksipesa kulunud

Lugemata postitus Postitas bradley0073 »

variandil ongi tagasilla puksid minu teada kahest osast, mis seal nii imeliku on?

Vasta

Mine “Veermik”