K: Vw Passat b3 õlisruvega probleemid!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
K: Vw Passat b3 õlisruvega probleemid!
Mu passatil on nii, et kui mootor täiesti kuum on, siis õli läheb nii vedelaks ja väikestel pööretel hakkab õlirõhu andur tööle, nii kui siduri ära lahtutab või gaasi annad, jääb vait. Juhtub see just mingi 1500 pöörde kandis ja kui auto sõidab. Kui lahutad siduri ära või pöörded suuremad on, siis pole midagi.
Üks ütles et see neil mingi lamp tüüpviga, aga ma küsin ikka igaksjuhuks üle, sest ei usu et see päris nii on.
Et mis tal siis häda võib olla?
Indrek.
Üks ütles et see neil mingi lamp tüüpviga, aga ma küsin ikka igaksjuhuks üle, sest ei usu et see päris nii on.
Et mis tal siis häda võib olla?
Indrek.
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 01:11, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Re: K: Õlirõhu andur.
Mul oli golf 3'el peale õlivahetust selline juhtum, kus soojast peast, kui pöörded 2k ja 2.5k vahel olid, siis hakkas karjuma. Kui pöörded alla selle või üle antud piiri oli, siis kadus piiksumine ära.
Mina sain oma murest lahti kui vahetasin mõlemad õlirõhu andurid ära. Kui nüüd mäletan, siis 2 andurit läksid kusagil 17 EURi maksma.
Imre.
Mina sain oma murest lahti kui vahetasin mõlemad õlirõhu andurid ära. Kui nüüd mäletan, siis 2 andurit läksid kusagil 17 EURi maksma.
Imre.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: K: Õlirõhu andur.
Pinina taga on õlifiltri jala küljes olev andur. Mõistlik oleks õlirõhk mehaanilise kellaga üle kontrollida - äkki asi ei karjugi niisama...
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: Õlirõhu andur.
17 euri andurite eest küsida on ulme. Forsis müüvad kohapeal olemas andureid eri värvides 2,50euri tükk.
Homme lähen ostan ja panen külge, loodetavasti probleem kaob.
Homme lähen ostan ja panen külge, loodetavasti probleem kaob.
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: Õlirõhu andur.
andurid vahetatud ja ikka perses. kas on mul veel mingi lootus või võib passatiga emexi poole sõitma hakata? täna vahetan õli ära, ehk muutub midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: Õlirõhu andur.
Õli on vahetatud ja tundub et asi toimib !
Tuleb välja et ei peagi andureid vahetama, andurid olid täitsa korras, piisas vaid õlivahetusest.

-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: Õlirõhu andur.
Aga andureid ei vahetanud?
Kuna ma sain nüüd andurid ka vahetatud siis loodetavasti kestab veidi pikemalt
Kuna ma sain nüüd andurid ka vahetatud siis loodetavasti kestab veidi pikemalt

-
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 12 Juul 2009, 20:45
- Auto: Vw Caddy Mk1 1988, 1.6 55kw.
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: K: Õlirõhu andur.
Ühe anduri vahetasin, minu meelest sinise anduri vahetasin ära, peaks vist tõesti kollase ka ära vahetama, siis saab ehk lahti sellest.
Kõrbetorm OÜ.
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: Õlirõhu andur.
Kui vahetama hakkad siis võid vaadata ja öelda, mis bar-id peale anduritele on märgitud. Need on eri värvi ja eri rõhkudega. Ml oli pruun mingi kuni 0,5 kandis bar. Ja valge mingi 1-2bar kandis.
Aga sellega on nüüd nii et sai linnas käidud ja piiksumine toimub ikka kui on täiesti soe mootor ning kiirus on kas neljanda käiguga 55-60 või viienda käiguga 75-80km/h.
Ma ei tea, kas pean sellega leppima või on veel midagi teha, et asja parandada?
Aga sellega on nüüd nii et sai linnas käidud ja piiksumine toimub ikka kui on täiesti soe mootor ning kiirus on kas neljanda käiguga 55-60 või viienda käiguga 75-80km/h.
Ma ei tea, kas pean sellega leppima või on veel midagi teha, et asja parandada?
Re: K: Õlirõhu andur.
kohilapoy kirjutas:Kui vahetama hakkad siis võid vaadata ja öelda, mis bar-id peale anduritele on märgitud. Need on eri värvi ja eri rõhkudega. Ml oli pruun mingi kuni 0,5 kandis bar. Ja valge mingi 1-2bar kandis.
Aga sellega on nüüd nii et sai linnas käidud ja piiksumine toimub ikka kui on täiesti soe mootor ning kiirus on kas neljanda käiguga 55-60 või viienda käiguga 75-80km/h.
Ma ei tea, kas pean sellega leppima või on veel midagi teha, et asja parandada?
Korra juba eespool küsiti, et kas mehaanilise kellaga oled öliröhu ära möötnud?
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: Õlirõhu andur.
Ei ole veel võimalust tulnud.Raiq kirjutas:Korra juba eespool küsiti, et kas mehaanilise kellaga oled öliröhu ära möötnud?kohilapoy kirjutas:Kui vahetama hakkad siis võid vaadata ja öelda, mis bar-id peale anduritele on märgitud. Need on eri värvi ja eri rõhkudega. Ml oli pruun mingi kuni 0,5 kandis bar. Ja valge mingi 1-2bar kandis.
Aga sellega on nüüd nii et sai linnas käidud ja piiksumine toimub ikka kui on täiesti soe mootor ning kiirus on kas neljanda käiguga 55-60 või viienda käiguga 75-80km/h.
Ma ei tea, kas pean sellega leppima või on veel midagi teha, et asja parandada?
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: Õlirõhu andur.
Kui mõõtmiseks läheb, äkki keegi oskab juba öelda mis oleks normaalne rõhk mis pöörete juures?
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: K: Õlirõhu andur.
2bar / 2000rpmkohilapoy kirjutas:Kui mõõtmiseks läheb, äkki keegi oskab juba öelda mis oleks normaalne rõhk mis pöörete juures?
Viimati muutis spool, 31 Juul 2011, 15:57, muudetud 1 kord kokku.
Re: K: Õlirõhu andur.
JA veelkord uus vastus. Kes Ei kuule Armatuuris olevat ,,kella,, helinat ,see riskib väntvõlli saaledega.
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: Õlirõhu andur.
See ei ole ju eriti normaalne kui õlivardal on bensuhais küljes? Millest see tingitud võib olla? Silindrites on surved 9,5 ja 10 vahel kõik.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: K: Õlirõhu andur.
Eks kütus satub miskit teed pidi karterisse - tavaliselt on põhjuseks lekkiv pihusti (pritsega mootori puhul) või hoiab aju elektrilised pihustid lahti peale mootori seiskamist (mingi elektrikala).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Klubiline
- Postitusi: 383
- Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
- Telefon: 53732492
- Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
- Asukoht: karksi-nuia lilli küla
- Tänanud: 18 korda
Re: K: Õlirõhu andur.
on olnud ka viga klapisääre tihendites et bens jõuab õlisse.
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: Õlirõhu andur.
Bensiin jõuab jah karterisse. Asi hakkas hullemni pihta kui sõitsin sellise küttega kuhu oli diislit sisse segatud, ehk siis diisel autosse oli bensiin sisse pandud, kuid diislit oli mõni liiter ja bensiini 40liitrit kuskil. Arvasin et mõlemad põlevad asjad ja siis lahustub ära. Kuid sittagi, peale seda vahetasin kaks korda õli, peale õlivahetust oli asi korras mingid kilomeetrid, vahetsin uuesti õli ära, nüüd on 500km asi korras olnud kui õlitase on tõusnus ja 100ga sõites hakkab juba peale 40 km sõitu õlituli põlema. Kui nüüd on juba 40 liitrit puhast 98-t peale tangitud ja enam ei saa ju selles asi olla, või saab veel?
Igatähes, nüüd on jutt räägitud ja ehk tulevad kindlamad järeldused. Kui klapisääre tihendid läbi on, siis peaks ju suitsema ka? Aga ml lööb suitsu pahvaka ainult siis välja kui kiirendusel on järsk käiguvahetus, algas see peale solk kütusega sõitmist, ning on siiamaani, kõvasti vähem muidugi, aga on. arvasin et äkki küünlad tahmased ja seetõttu teeb nii, sest mootor töötab nii ilusti ja see kütus ei olnud nii solk ka sest e34 2,0 mootoriga, mis ei olnud mingi superheas korras, sõitsi selle küttega probleemideta.
Monopritsega on tegemist, on seal midagi mida ma saaks vaadata kas on selles asi ?
Pikk ja segane jutt, aga ehk oskate aidata, ennem kui uuesti õli ära vahetan.
Igatähes, nüüd on jutt räägitud ja ehk tulevad kindlamad järeldused. Kui klapisääre tihendid läbi on, siis peaks ju suitsema ka? Aga ml lööb suitsu pahvaka ainult siis välja kui kiirendusel on järsk käiguvahetus, algas see peale solk kütusega sõitmist, ning on siiamaani, kõvasti vähem muidugi, aga on. arvasin et äkki küünlad tahmased ja seetõttu teeb nii, sest mootor töötab nii ilusti ja see kütus ei olnud nii solk ka sest e34 2,0 mootoriga, mis ei olnud mingi superheas korras, sõitsi selle küttega probleemideta.
Monopritsega on tegemist, on seal midagi mida ma saaks vaadata kas on selles asi ?
Pikk ja segane jutt, aga ehk oskate aidata, ennem kui uuesti õli ära vahetan.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: K: Õlirõhu andur.
Peale auto seiskamist võta pritse pealt see must plast maha ja vaata kas pihusti tilgub (seguklapp on kinni ja peaks näha olema, kas bensiini koguneb selle peale). Kui õieti mäletan, siis aju puudulik mass võis sellist anomaaliat põhjustada. Kuidas see võiks diiselküttega sõitmisega seotud olla, jään kahjuks vastuse võlgu.
Paarsada km. sõitnud õli ei pea muidugi ära viskama - lahtises nõus hoides aurustub bensiin mõne aja pärast välja ja õli on uuesti kasutatav (masu aeg ju...) Endal juhtus talvekülmadega sama asi ja ca. nädalaga vähenes väljalastud õli kogus 1/3 võrra (bensiini arvelt siis).

Viimati muutis GTI, 08 Aug 2011, 19:23, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: Õlirõhu andur.
Vägapositiivne!GTI kirjutas:Peale auto seiskamist võta pritse pealt see must plast maha ja vaata kas pihusti tilgub (seguklapp on kinni ja peaks näha olema, kas bensiini koguneb selle peale). Kui õieti mäletan, siis aju puudulik mass võis sellist anomaaliat põhjustada. Kuidas see võiks diiselküttega sõitmisega seotud olla, jään kahjuks vastuse võlgu.Paarsada km. sõitnud õli ei pea muidugi ära viskama - lahtises nõus hoides aurustub bensiin mõne aja pärast välja ja õli on uuesti kasutatav (masu aeg ju...) Endal juhtus talvekülmadega sama asi ja ca. nädalaga vähenes väljalastud õli kogus 1/3 võrra (bensiini arvelt siis).
Üritan pilgu karpale, (seda muidugi ei saa nii nimetada) peale visata.
Ise arvasin selle diisliga seoses, et diisel ei põle niimoodi bensiini mootoris nagupeab ning vajub ajamöödudes mööda silindriseinu karterisse. Kas see ei ole võimalik?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: K: Õlirõhu andur.
See dislakogus (paar toopi 40 l sees) on nii väike ja peaks täielikult segunema, et ei tohiks põlemisele küll märgatavat mõju avaldada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: Õlirõhu andur.
Lootsin sama, kuid kui auto suitsema hakkas juba, siis arvasin et on selle viga. Eks näis, homme tuleb veel 30liitrit uut bensu peale, ehk läheb paremaks, ning õli peaks ka uuesti ülehomme nt ära vahetama. Ning pritsungi vaatan ka kindlasti üle!
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
- Telefon: 56677564
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
Re: K: Õlirõhu andur.
Kas see on siis võimalik et masin ei suitse otseselt, aga bensiin jõuab klapisääre tihendite tõttu karterisse?
Seda tahtsin veel mainina eelminekord, aga läks meelest, et bensukulu on passatil üliväike. Sõidan koguaeg palju rohkem kilomeetreid teatud bensuga maha kui olen arvestanud, aga täpset kulu ei saanud arvutada sest bensuseiier pani lolli vahepeal. Aga võibolla see ei oma tähtsustki, arvasin lihtsalt et ütlen igaksjuhuks.
Seda tahtsin veel mainina eelminekord, aga läks meelest, et bensukulu on passatil üliväike. Sõidan koguaeg palju rohkem kilomeetreid teatud bensuga maha kui olen arvestanud, aga täpset kulu ei saanud arvutada sest bensuseiier pani lolli vahepeal. Aga võibolla see ei oma tähtsustki, arvasin lihtsalt et ütlen igaksjuhuks.