K: Vw Passat b3 õlisruvega probleemid!

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

kohilapoy
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
Telefon: 56677564
Auto: VW Passat
Asukoht:

K: Vw Passat b3 õlisruvega probleemid!

Lugemata postitus Postitas kohilapoy »

Mu passatil on nii, et kui mootor täiesti kuum on, siis õli läheb nii vedelaks ja väikestel pööretel hakkab õlirõhu andur tööle, nii kui siduri ära lahtutab või gaasi annad, jääb vait. Juhtub see just mingi 1500 pöörde kandis ja kui auto sõidab. Kui lahutad siduri ära või pöörded suuremad on, siis pole midagi.
Üks ütles et see neil mingi lamp tüüpviga, aga ma küsin ikka igaksjuhuks üle, sest ei usu et see päris nii on.
Et mis tal siis häda võib olla?


Indrek.
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 01:11, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

IA3
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 19 Okt 2010, 16:41
Auto: VW Golf III
Asukoht:

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas IA3 »

Mul oli golf 3'el peale õlivahetust selline juhtum, kus soojast peast, kui pöörded 2k ja 2.5k vahel olid, siis hakkas karjuma. Kui pöörded alla selle või üle antud piiri oli, siis kadus piiksumine ära.
Mina sain oma murest lahti kui vahetasin mõlemad õlirõhu andurid ära. Kui nüüd mäletan, siis 2 andurit läksid kusagil 17 EURi maksma.

Imre.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas pppp »

Pinina taga on õlifiltri jala küljes olev andur. Mõistlik oleks õlirõhk mehaanilise kellaga üle kontrollida - äkki asi ei karjugi niisama...

kohilapoy
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
Telefon: 56677564
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas kohilapoy »

17 euri andurite eest küsida on ulme. Forsis müüvad kohapeal olemas andureid eri värvides 2,50euri tükk.
Homme lähen ostan ja panen külge, loodetavasti probleem kaob.

kohilapoy
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
Telefon: 56677564
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas kohilapoy »

andurid vahetatud ja ikka perses. kas on mul veel mingi lootus või võib passatiga emexi poole sõitma hakata? täna vahetan õli ära, ehk muutub midagi.

kohilapoy
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
Telefon: 56677564
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas kohilapoy »

Õli on vahetatud ja tundub et asi toimib ! :shock: Tuleb välja et ei peagi andureid vahetama, andurid olid täitsa korras, piisas vaid õlivahetusest.

suurjalg
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 12 Juul 2009, 20:45
Auto: Vw Caddy Mk1 1988, 1.6 55kw.
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas suurjalg »

Mul toimis ka peale õlivahetust ja mõne aja möödudes enam mitte. Rõhud on mul mõõdetud ja need olid korras.
Kõrbetorm OÜ.

kohilapoy
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
Telefon: 56677564
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas kohilapoy »

Aga andureid ei vahetanud?
Kuna ma sain nüüd andurid ka vahetatud siis loodetavasti kestab veidi pikemalt :)

suurjalg
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 12 Juul 2009, 20:45
Auto: Vw Caddy Mk1 1988, 1.6 55kw.
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas suurjalg »

Ühe anduri vahetasin, minu meelest sinise anduri vahetasin ära, peaks vist tõesti kollase ka ära vahetama, siis saab ehk lahti sellest.
Kõrbetorm OÜ.

kohilapoy
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
Telefon: 56677564
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas kohilapoy »

Kui vahetama hakkad siis võid vaadata ja öelda, mis bar-id peale anduritele on märgitud. Need on eri värvi ja eri rõhkudega. Ml oli pruun mingi kuni 0,5 kandis bar. Ja valge mingi 1-2bar kandis.

Aga sellega on nüüd nii et sai linnas käidud ja piiksumine toimub ikka kui on täiesti soe mootor ning kiirus on kas neljanda käiguga 55-60 või viienda käiguga 75-80km/h.

Ma ei tea, kas pean sellega leppima või on veel midagi teha, et asja parandada?

Raiq
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 14 Dets 2008, 17:12
Auto: Golf3
Asukoht: Pärnu

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas Raiq »

kohilapoy kirjutas:Kui vahetama hakkad siis võid vaadata ja öelda, mis bar-id peale anduritele on märgitud. Need on eri värvi ja eri rõhkudega. Ml oli pruun mingi kuni 0,5 kandis bar. Ja valge mingi 1-2bar kandis.

Aga sellega on nüüd nii et sai linnas käidud ja piiksumine toimub ikka kui on täiesti soe mootor ning kiirus on kas neljanda käiguga 55-60 või viienda käiguga 75-80km/h.

Ma ei tea, kas pean sellega leppima või on veel midagi teha, et asja parandada?



Korra juba eespool küsiti, et kas mehaanilise kellaga oled öliröhu ära möötnud?

kohilapoy
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
Telefon: 56677564
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas kohilapoy »

Raiq kirjutas:
kohilapoy kirjutas:Kui vahetama hakkad siis võid vaadata ja öelda, mis bar-id peale anduritele on märgitud. Need on eri värvi ja eri rõhkudega. Ml oli pruun mingi kuni 0,5 kandis bar. Ja valge mingi 1-2bar kandis.

Aga sellega on nüüd nii et sai linnas käidud ja piiksumine toimub ikka kui on täiesti soe mootor ning kiirus on kas neljanda käiguga 55-60 või viienda käiguga 75-80km/h.

Ma ei tea, kas pean sellega leppima või on veel midagi teha, et asja parandada?
Korra juba eespool küsiti, et kas mehaanilise kellaga oled öliröhu ära möötnud?
Ei ole veel võimalust tulnud.

kohilapoy
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
Telefon: 56677564
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas kohilapoy »

Kui mõõtmiseks läheb, äkki keegi oskab juba öelda mis oleks normaalne rõhk mis pöörete juures?

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas spool »

kohilapoy kirjutas:Kui mõõtmiseks läheb, äkki keegi oskab juba öelda mis oleks normaalne rõhk mis pöörete juures?
2bar / 2000rpm
Viimati muutis spool, 31 Juul 2011, 15:57, muudetud 1 kord kokku.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

JA veelkord uus vastus. Kes Ei kuule Armatuuris olevat ,,kella,, helinat ,see riskib väntvõlli saaledega.

kohilapoy
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
Telefon: 56677564
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas kohilapoy »

See ei ole ju eriti normaalne kui õlivardal on bensuhais küljes? Millest see tingitud võib olla? Silindrites on surved 9,5 ja 10 vahel kõik.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Eks kütus satub miskit teed pidi karterisse - tavaliselt on põhjuseks lekkiv pihusti (pritsega mootori puhul) või hoiab aju elektrilised pihustid lahti peale mootori seiskamist (mingi elektrikala).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

jankii
Klubiline
Postitusi: 383
Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
Telefon: 53732492
Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
Asukoht: karksi-nuia lilli küla
Tänanud: 18 korda

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas jankii »

on olnud ka viga klapisääre tihendites et bens jõuab õlisse.
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."

kohilapoy
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
Telefon: 56677564
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas kohilapoy »

Bensiin jõuab jah karterisse. Asi hakkas hullemni pihta kui sõitsin sellise küttega kuhu oli diislit sisse segatud, ehk siis diisel autosse oli bensiin sisse pandud, kuid diislit oli mõni liiter ja bensiini 40liitrit kuskil. Arvasin et mõlemad põlevad asjad ja siis lahustub ära. Kuid sittagi, peale seda vahetasin kaks korda õli, peale õlivahetust oli asi korras mingid kilomeetrid, vahetsin uuesti õli ära, nüüd on 500km asi korras olnud kui õlitase on tõusnus ja 100ga sõites hakkab juba peale 40 km sõitu õlituli põlema. Kui nüüd on juba 40 liitrit puhast 98-t peale tangitud ja enam ei saa ju selles asi olla, või saab veel?

Igatähes, nüüd on jutt räägitud ja ehk tulevad kindlamad järeldused. Kui klapisääre tihendid läbi on, siis peaks ju suitsema ka? Aga ml lööb suitsu pahvaka ainult siis välja kui kiirendusel on järsk käiguvahetus, algas see peale solk kütusega sõitmist, ning on siiamaani, kõvasti vähem muidugi, aga on. arvasin et äkki küünlad tahmased ja seetõttu teeb nii, sest mootor töötab nii ilusti ja see kütus ei olnud nii solk ka sest e34 2,0 mootoriga, mis ei olnud mingi superheas korras, sõitsi selle küttega probleemideta.

Monopritsega on tegemist, on seal midagi mida ma saaks vaadata kas on selles asi ?

Pikk ja segane jutt, aga ehk oskate aidata, ennem kui uuesti õli ära vahetan.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Peale auto seiskamist võta pritse pealt see must plast maha ja vaata kas pihusti tilgub (seguklapp on kinni ja peaks näha olema, kas bensiini koguneb selle peale). Kui õieti mäletan, siis aju puudulik mass võis sellist anomaaliat põhjustada. Kuidas see võiks diiselküttega sõitmisega seotud olla, jään kahjuks vastuse võlgu. :( Paarsada km. sõitnud õli ei pea muidugi ära viskama - lahtises nõus hoides aurustub bensiin mõne aja pärast välja ja õli on uuesti kasutatav (masu aeg ju...) Endal juhtus talvekülmadega sama asi ja ca. nädalaga vähenes väljalastud õli kogus 1/3 võrra (bensiini arvelt siis).
Viimati muutis GTI, 08 Aug 2011, 19:23, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kohilapoy
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
Telefon: 56677564
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas kohilapoy »

GTI kirjutas:Peale auto seiskamist võta pritse pealt see must plast maha ja vaata kas pihusti tilgub (seguklapp on kinni ja peaks näha olema, kas bensiini koguneb selle peale). Kui õieti mäletan, siis aju puudulik mass võis sellist anomaaliat põhjustada. Kuidas see võiks diiselküttega sõitmisega seotud olla, jään kahjuks vastuse võlgu. :( Paarsada km. sõitnud õli ei pea muidugi ära viskama - lahtises nõus hoides aurustub bensiin mõne aja pärast välja ja õli on uuesti kasutatav (masu aeg ju...) Endal juhtus talvekülmadega sama asi ja ca. nädalaga vähenes väljalastud õli kogus 1/3 võrra (bensiini arvelt siis).
Vägapositiivne!
Üritan pilgu karpale, (seda muidugi ei saa nii nimetada) peale visata.
Ise arvasin selle diisliga seoses, et diisel ei põle niimoodi bensiini mootoris nagupeab ning vajub ajamöödudes mööda silindriseinu karterisse. Kas see ei ole võimalik?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas GTI »

See dislakogus (paar toopi 40 l sees) on nii väike ja peaks täielikult segunema, et ei tohiks põlemisele küll märgatavat mõju avaldada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kohilapoy
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
Telefon: 56677564
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas kohilapoy »

Lootsin sama, kuid kui auto suitsema hakkas juba, siis arvasin et on selle viga. Eks näis, homme tuleb veel 30liitrit uut bensu peale, ehk läheb paremaks, ning õli peaks ka uuesti ülehomme nt ära vahetama. Ning pritsungi vaatan ka kindlasti üle!

kohilapoy
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 10 Mai 2011, 20:46
Telefon: 56677564
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas kohilapoy »

Kas see on siis võimalik et masin ei suitse otseselt, aga bensiin jõuab klapisääre tihendite tõttu karterisse?

Seda tahtsin veel mainina eelminekord, aga läks meelest, et bensukulu on passatil üliväike. Sõidan koguaeg palju rohkem kilomeetreid teatud bensuga maha kui olen arvestanud, aga täpset kulu ei saanud arvutada sest bensuseiier pani lolli vahepeal. Aga võibolla see ei oma tähtsustki, arvasin lihtsalt et ütlen igaksjuhuks.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: K: Õlirõhu andur.

Lugemata postitus Postitas pppp »

Mismoodi üldse saab bensiin läbi klapisääre tihendite karterisse jõuda? :shock:

Vasta

Mine “Mootor”