2.0 85kw -> vr6 swap
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
2.0 85kw -> vr6 swap
Küsimus nimelt selline, et milliseid muudatusi peab tegema auto juures ning mida välja vahetama lisaks mootorile. Autoks on G3 GTI 2.0 85kw ja mõtteid mõlgutatud ilusama mootori poole kuid tahaks teada kas ja milliseid muudatusi peaks tegema kapoti all, et see mootor sinna üldse istuks ning lisaks mootorile mida veel peab välja vahetama.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 700
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: 2.0 85kw -> vr6 swap
Moto, elektrisüsteem,kogu esisild,kütusesüsteem ja palju pisiasju.
Odavam on VR6 mootoriga golf osta, sest vaja läheb nii aega,kui kohta,kui viitsimist,et see asi ära teha.
Lisaks on juba ka soovitav see doonormootor kapremontida,sest tihtipeale on nad päris väsinud(kui just hiljuti pole remonti juba tehtud).
Aga see on minu isiklik arvamus
Odavam on VR6 mootoriga golf osta, sest vaja läheb nii aega,kui kohta,kui viitsimist,et see asi ära teha.
Lisaks on juba ka soovitav see doonormootor kapremontida,sest tihtipeale on nad päris väsinud(kui just hiljuti pole remonti juba tehtud).
Aga see on minu isiklik arvamus

G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: 2.0 85kw -> vr6 swap
Esisild on ju sama - plus-veermik (5-poldiga rattakinnitus), samuti kütusepump. Samas on jutt õige, et VR6 hinnad on juba päris alla käinud - tasuks osta ''õige'' mootoriga auto.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: 2.0 85kw -> vr6 swap
Ei rsk enda oma ei raatsi nii pea välja vahetada. Tsut liiga heas korras.
Aga kuidas on 16v mootoriga? Kunagi keegi mainis, et selle 110kw saavutamiseks ei pea isegi tervet mootorit välja vahetama.
Aga kuidas on 16v mootoriga? Kunagi keegi mainis, et selle 110kw saavutamiseks ei pea isegi tervet mootorit välja vahetama.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänatud: 4 korda
Re: 2.0 85kw -> vr6 swap
Kaane vahetusega juba vist peaks saama.Muidugi sinna lisandub vist veel asju,aju(softi),pihustid,kütusepump vist? ja nii edasi.Täpselt ei oska öelda mis tuleb ära vahetada.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: 2.0 85kw -> vr6 swap
Näiteks 16V ABF kolbidel on ka klapide pesad sees ja kolbide all õlipihustid, mida tavalisel 85kw ei ole.
Võid siit näiteks pilte vaadata http://fotoalbum.ee/photos/argo1987/sets/1092053" onclick="window.open(this.href);return false;
Võid siit näiteks pilte vaadata http://fotoalbum.ee/photos/argo1987/sets/1092053" onclick="window.open(this.href);return false;
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi






-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: 2.0 85kw -> vr6 swap
2E-l on õlipihustid täitsa olemas, hilisematel 2.0 85kw mootoritel sellisest "laristamisest" loobuti.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: 2.0 85kw -> vr6 swap
Ma tegelikult mõtlesingi AGG tähisega mootorit. Samas on ka vaja ju väntvõlli asendianduriga plokki, mis on juba uuematel alates 1995 oli vistpppp kirjutas:2E-l on õlipihustid täitsa olemas, hilisematel 2.0 85kw mootoritel sellisest "laristamisest" loobuti.

Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi






- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: 2.0 85kw -> vr6 swap
Olen sellest ka lugenud, aga ei hakanud sellega jamama, parem otsisin uue korraliku ploki

Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi






-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänatud: 4 korda
Re: 2.0 85kw -> vr6 swap
Kokkuvõttes tuleks Ardil odavam ja lihtsam siis VR6 mootor osta:D
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 85kw -> vr6 swap
Mina vaataks 1.8t sinna. Kindlasti ostaks doonor auto, plus igapäeva auto. Muudel asjadel pole mõtet eriti kui juba kord tahtsid juurde ega see kuhugi kao ja 1.8 t annab vaiskelt järgi aidata pidevalt 600hp audi on eestis olemas selle mootoriga..... Kõik kes on midagi valmis ehitanud siis ütlevad, et igapäeva auto peab olema kõrval. Vr nõuab uut radikat käigukasti pooltelgi juhtmestikku. Ja nii mõndagi veel. Lisaks kõik need pisiasjad mis sinna juurde tuleb aretada ja uued panna moodustavad päris märkimisväärse summa kui kokku lööd.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: 2.0 85kw -> vr6 swap
Selle peale ma ju ei suutnudki mõelda miskipärast, et meil 1.8T ka olemas ju. Selle peale panemiseks peaksin arvatavasti ju auto keres (mootori kinnitused jne) mingeid ümberehitusi ka tegema? Samas ega 1.8T pealepanek kergem ei oleks kui vr6? Kui lihtne/raske/mõtekas oleks seda sama 2.0-i turboga järele aidata?
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 85kw -> vr6 swap
Noh ligi 3x keerulisem ja kaudseid kulusi veel raskem hinnata kui 1.8t puhul. Vr6 puhul on kindlasti ka korda seadmine kulukam kui 1.8t.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänatud: 4 korda
Re: 2.0 85kw -> vr6 swap
Kui seda 1.8T niisama võtta,siis muidugi pane see peale - täitsa huvitav ja erilien asi oleks see.VR6-e üles ehitamien ei ole jah väga odav - oleneb mida teha tahetakse muidugi.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.