2.0 85kw -> vr6 swap

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ardiilves
Huviline
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
Telefon: 5248471
Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas ardiilves »

Küsimus nimelt selline, et milliseid muudatusi peab tegema auto juures ning mida välja vahetama lisaks mootorile. Autoks on G3 GTI 2.0 85kw ja mõtteid mõlgutatud ilusama mootori poole kuid tahaks teada kas ja milliseid muudatusi peaks tegema kapoti all, et see mootor sinna üldse istuks ning lisaks mootorile mida veel peab välja vahetama.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 700
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 51 korda

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas Mattias »

Moto, elektrisüsteem,kogu esisild,kütusesüsteem ja palju pisiasju.
Odavam on VR6 mootoriga golf osta, sest vaja läheb nii aega,kui kohta,kui viitsimist,et see asi ära teha.
Lisaks on juba ka soovitav see doonormootor kapremontida,sest tihtipeale on nad päris väsinud(kui just hiljuti pole remonti juba tehtud).

Aga see on minu isiklik arvamus :)
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas GTI »

Esisild on ju sama - plus-veermik (5-poldiga rattakinnitus), samuti kütusepump. Samas on jutt õige, et VR6 hinnad on juba päris alla käinud - tasuks osta ''õige'' mootoriga auto.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

ardiilves
Huviline
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
Telefon: 5248471
Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas ardiilves »

Ei rsk enda oma ei raatsi nii pea välja vahetada. Tsut liiga heas korras.

Aga kuidas on 16v mootoriga? Kunagi keegi mainis, et selle 110kw saavutamiseks ei pea isegi tervet mootorit välja vahetama.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänatud: 4 korda

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas Kahvel »

Kaane vahetusega juba vist peaks saama.Muidugi sinna lisandub vist veel asju,aju(softi),pihustid,kütusepump vist? ja nii edasi.Täpselt ei oska öelda mis tuleb ära vahetada.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2667
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 51 korda

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas argo »

Näiteks 16V ABF kolbidel on ka klapide pesad sees ja kolbide all õlipihustid, mida tavalisel 85kw ei ole.
Võid siit näiteks pilte vaadata http://fotoalbum.ee/photos/argo1987/sets/1092053" onclick="window.open(this.href);return false;
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas pppp »

2E-l on õlipihustid täitsa olemas, hilisematel 2.0 85kw mootoritel sellisest "laristamisest" loobuti.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2667
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 51 korda

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas argo »

pppp kirjutas:2E-l on õlipihustid täitsa olemas, hilisematel 2.0 85kw mootoritel sellisest "laristamisest" loobuti.
Ma tegelikult mõtlesingi AGG tähisega mootorit. Samas on ka vaja ju väntvõlli asendianduriga plokki, mis on juba uuematel alates 1995 oli vist :roll:
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas pppp »

Vanemate plokkidega saab nii teha:
Pilt
Varuosakood on 030 103 171H
Viimati muutis pppp, 28 Juun 2011, 10:47, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2667
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 51 korda

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas argo »

pppp kirjutas:Vanemate plokkidega saab nii teha:
Pilt
Varuosakood on 030 103 171H
Olen sellest ka lugenud, aga ei hakanud sellega jamama, parem otsisin uue korraliku ploki :)
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänatud: 4 korda

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas Kahvel »

Kokkuvõttes tuleks Ardil odavam ja lihtsam siis VR6 mootor osta:D
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas samzik »

Mina vaataks 1.8t sinna. Kindlasti ostaks doonor auto, plus igapäeva auto. Muudel asjadel pole mõtet eriti kui juba kord tahtsid juurde ega see kuhugi kao ja 1.8 t annab vaiskelt järgi aidata pidevalt 600hp audi on eestis olemas selle mootoriga..... Kõik kes on midagi valmis ehitanud siis ütlevad, et igapäeva auto peab olema kõrval. Vr nõuab uut radikat käigukasti pooltelgi juhtmestikku. Ja nii mõndagi veel. Lisaks kõik need pisiasjad mis sinna juurde tuleb aretada ja uued panna moodustavad päris märkimisväärse summa kui kokku lööd.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

ardiilves
Huviline
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
Telefon: 5248471
Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas ardiilves »

Selle peale ma ju ei suutnudki mõelda miskipärast, et meil 1.8T ka olemas ju. Selle peale panemiseks peaksin arvatavasti ju auto keres (mootori kinnitused jne) mingeid ümberehitusi ka tegema? Samas ega 1.8T pealepanek kergem ei oleks kui vr6? Kui lihtne/raske/mõtekas oleks seda sama 2.0-i turboga järele aidata?
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas samzik »

Noh ligi 3x keerulisem ja kaudseid kulusi veel raskem hinnata kui 1.8t puhul. Vr6 puhul on kindlasti ka korda seadmine kulukam kui 1.8t.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänatud: 4 korda

Re: 2.0 85kw -> vr6 swap

Lugemata postitus Postitas Kahvel »

Kui seda 1.8T niisama võtta,siis muidugi pane see peale - täitsa huvitav ja erilien asi oleks see.VR6-e üles ehitamien ei ole jah väga odav - oleneb mida teha tahetakse muidugi.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Vasta

Mine “Mootor”