vw bora generaatori laadimine

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
rainer1
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 19 Juun 2010, 17:58
Telefon: 2147483647
Auto: vw bora
Asukoht:

vw bora generaatori laadimine

Lugemata postitus Postitas rainer1 »

Tere asi selline et armatuuris hakkas põlema akutuli....järeldasin,et generaator ei lae....vahetasin generaatori pingeregulaatori ja tuli kustus....auto seisis 2 tundi,peale seda kordus kõik tuli põleb aga kui lasta mootori pöörded üle 3000 siis tuli kustub....küsimus kuidas oleks võimalik kontrollida kas generaator töötab või mitte..tegemist on 2,3 110kw vw boraga....iga info on teretulnud

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: vw bora generaatori laadimine

Lugemata postitus Postitas tlauri »

rainer1 kirjutas:Tere asi selline et armatuuris hakkas põlema akutuli....järeldasin,et generaator ei lae....vahetasin generaatori pingeregulaatori ja tuli kustus....auto seisis 2 tundi,peale seda kordus kõik tuli põleb aga kui lasta mootori pöörded üle 3000 siis tuli kustub....küsimus kuidas oleks võimalik kontrollida kas generaator töötab või mitte..tegemist on 2,3 110kw vw boraga....iga info on teretulnud
oled õigetel jälgedel - kui punane aku tuli sirab siis laadimist ei toimu...
teine asi on generaatori väljundpinge pingeregulaatorile --- eelkõige generaatori sekundaarmähisepinge võib olla nii kõrge, et "vaene" pingeregulaator ei suuda seda madaldada + stabiliseerida...
seetõttu on enne pingeregulaatori vahetust on mõistlik veenduda geneka väljundpinges, mis saadetakse pingeregulaatorile stabiliseerimiseks...

uus pingeregulaator võib uuesti maha põleda kui mähisest induktsioonina suurem lubatud pinge antakse... geneka mähises on ilmselt lühis, mis viitab lihtsustatult omakorda geneka vahetusele...

aga lihtsaim viis testida geneka väljundpinget:

1. pane voltmeeter aku otstele
2. pane süüde sisse
3. fikseeri pingenäit
4. käivita auto
5. vaata pingenäitu -- see peab olema vahemikus 13,8 -14,2 --- 2000 pöörde juures 14,2
6. kui on vähem kui 13,8 siis genekas ei tööta või ei ole efektiivne.

PS: elektrooniline pingeregulaator lõikab 14,2V joone pealt pinge ühtlaseks ja on suuteline seda hoidma sõltumata pööretest sh tühipöörded... loomulikult kui aku on OK + tuled ei põle, autol on õige genekas jne...
auto pardapinge jääb vahemikku 13,8V - 14,2V
Viimati muutis tlauri, 11 Juul 2011, 12:27, muudetud 1 kord kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: vw bora generaatori laadimine

Lugemata postitus Postitas ounou »

" aga kui lasta mootori pöörded üle 3000 siis tuli kustub"

kontrolli kas ergutus ikka tuleb peale

Vasta

Mine “Elektroonika”