pumppihustitega vw diagnost
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
pumppihustitega vw diagnost
Tervist,
probleem selline et mul omal diag seade, tegin quantity comparison testi näitab -0komamidagi, -1komamidagi ja pluss koma midagi. lihtsalt öeldes üks silinder ei tööta ja oleks vaja teada mis vahemikku peaks jääma numbrid mg/s olid need ühikud vist. Igatahes kes midagi teab,võtku sõna.
probleem selline et mul omal diag seade, tegin quantity comparison testi näitab -0komamidagi, -1komamidagi ja pluss koma midagi. lihtsalt öeldes üks silinder ei tööta ja oleks vaja teada mis vahemikku peaks jääma numbrid mg/s olid need ühikud vist. Igatahes kes midagi teab,võtku sõna.
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 02:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: pumppihustitega vw diagnost
otsingut kasutades oleksid kindlasti leidnud, et pihustite pistikud väga levinud probleem
Br.
Re: pumppihustitega vw diagnost
täitsa usun, aga ma arvan et sellist küsimust pole küsitud nagu mina esitasin ja teadjaid on kindlasti, seetõttu jäi otsing tegemata algul.
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: pumppihustitega vw diagnost
olen küll suht võhik, aga olen aru saanud, et +-3,0 jääb veel normi piiresse. Seda ütleb ka diagnostiprogramm.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: pumppihustitega vw diagnost
raul582 kirjutas:Tervist,
probleem selline et mul omal diag seade, tegin quantity comparison testi näitab -0komamidagi, -1komamidagi ja pluss koma midagi. lihtsalt öeldes üks silinder ei tööta ja oleks vaja teada mis vahemikku peaks jääma numbrid mg/s olid need ühikud vist. Igatahes kes midagi teab,võtku sõna.
Kas sul on mootori töös probleeme või küsid seda niisama?! Kui on probleemid siis pöördu spets meeste poole kes su pihustid üle kontrollivad. Niisama pole nende andmete pärast vaja põdeda kui mootor hästi töötab ja küttekulu ka normaalne on.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: pumppihustitega vw diagnost
See skaala diagnostikas normaal piirides on -2.8 - +2.8. Endal passatil hakkas sama jama, et mootor käivitus imelikult ja kohapeal hüppas nagu üks silinder ei töötaks. Viskasin kaabli taha ja näitas neljandal pihustil +3.0, teised pihustid olid normi piires. Kiskusin ka klapikambrikaane maha ja liigutasin ning mudisin seal neid pihusti pistikuid, kuid ei aidanud midagi. Nüüd esmaspäevast läheb remonti ja siis saab näha kas pihusti viga.
Viimati muutis argo, 12 Aug 2011, 13:48, muudetud 1 kord kokku.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi






- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: pumppihustitega vw diagnost
argo1987 kirjutas:See skaala diagnostikas normaal piirides on -2.8 - +2.8. Endal passatil hakkas sama jama, et mootor käivitus imelikult ja kohapeal hüppas nagu üks silinder ei töötaks. Viskasin kaabli taha ja näitas neljandal pihustil +3.0, teised pihustid olid normi piires. Kiskusin ka klapikambrikaane maha ja liigutasin ning mudisin seal neid pihusti pistikuid, kuid ei aidanud midagi. Nüüd esmaspäevast läheb remonti ja siis saab näha kas pihusti viga.
Kui see pihusti sul selliseid andmeid näitas siis võid arvestada et see pihusti tuleb sul välja vahetada ja eks sellega siis üks jant hakkab kui see uus pihusti sul teistega ühes taktis ei tööta s.t. hakkab ennast kompenseerima ja võib samuti rguleeringust välja ajada s.t. aju hakkab blokeerima pihustit. Kui hea pihusti saad siis on kõik OK.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: pumppihustitega vw diagnost
Lisan juurde, et see +3,0 näitajaga võib seotud olla asjaolu, et sul ei pea selle pihusti tihendid ja siis hakkab hirmsasti kompenseerima ja viib selle pihusti näitaja lakke. Olen seda oma VW passat 2002.a. 96 kw peal kogenud. Need pihustid hakkavad pikapeale ära väsima ja siis lekivad need. Kas sul õlitase ei ole tõusnud ja kuidas käivitub peale pikemaajalist seismist .
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: pumppihustitega vw diagnost
Diislimeeste juures selgus lõpuks, et neljas silinder ei pea survet. Surve kaob nii üles kui allapoole. Nüüd võetakse mootor lahti ja eks lähipäevadel selgub milles viga, kas siis rõngad kinni või mida iganes. Eks nüüd teevad kaane ja klapid ka kõik korda.. ühesõnaga kapremont tuleb. Loodan, et see mootor peale sellist remonti pidama ka jääb.erki1974 kirjutas:Lisan juurde, et see +3,0 näitajaga võib seotud olla asjaolu, et sul ei pea selle pihusti tihendid ja siis hakkab hirmsasti kompenseerima ja viib selle pihusti näitaja lakke. Olen seda oma VW passat 2002.a. 96 kw peal kogenud. Need pihustid hakkavad pikapeale ära väsima ja siis lekivad need. Kas sul õlitase ei ole tõusnud ja kuidas käivitub peale pikemaajalist seismist .
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi






- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: pumppihustitega vw diagnost
Mis mõttes ei pea survet!? Võimalik, et sul lekib hoopis pihusti ja selle pärast hakata mootorile kap. remonti tegema!! Samas sa ei väljendanud ennast selgelt ja diislimeestel võib tõsi taga olla. Kuidas käivitamine peale pikemat seismist( nt. hommikul) on. Kui kohe käima ei taha minna siis praegusel ajal võib viga olla ka kütte mahalangemises.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: pumppihustitega vw diagnost
Selguski selline asi, et neljanda silindri kolb puru. Tänu sellele lähebki kõik seal vahetusse, kuna mootor nagu nii täiesti laiali võetud. Pole õrna aimugi, kuidas ta lambist puru läkserki1974 kirjutas:Mis mõttes ei pea survet!? Võimalik, et sul lekib hoopis pihusti ja selle pärast hakata mootorile kap. remonti tegema!! Samas sa ei väljendanud ennast selgelt ja diislimeestel võib tõsi taga olla. Kuidas käivitamine peale pikemat seismist( nt. hommikul) on. Kui kohe käima ei taha minna siis praegusel ajal võib viga olla ka kütte mahalangemises.

Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi






- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: pumppihustitega vw diagnost
kas sellest purunenud kolvist ka pilti on. Millest see purunemine? Kuidas küttekulu eelnevalt oli?
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: pumppihustitega vw diagnost
unustasin küsida, kas sul olid kõik ühesuguse koodiga pihustid peal. Diislimehed räägivad ka seda , et kui nt. üks pihusti on teise koodiga s.t. erineva pritsega siis võib juhtuda, et lahja kütteseguga pidi kolvi ära põletama. Väidan seda sellest , et äsja oli plaan panna oma 96kw Passatile 74 kw pihustid ja see laideti asjatundjate poolt maha. Olin Tartus Disellandis ja nägin 74 kw ja 96 kw pihustite testi numbreid ja peab paika, et 74 kw pihustid jäävad lahjaks 96 kw peal. Sellest võib ka juhtuda et kolvid põlevad ära. Nii väitis mulle Viljandis diisliremontija Kärmas.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: pumppihustitega vw diagnost
Ei tea veel täpselt üksikasju, aga annan teada. Küttekulu väga täpselt ei oska öelda, kuna ise ei sõitnud selle autoga koguaeg, aga minu meelest oli mingi 4-5L/100km maanteel. Ei usu millegi pärast, et pihustid erinevad. Kuna kui ma ise k.k.kaane maha võtsin, et pihusti juhtmeid kontrollida, siis ei paistnud küll, et kaas oleks maas käinud..ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda teab.erki1974 kirjutas:unustasin küsida, kas sul olid kõik ühesuguse koodiga pihustid peal. Diislimehed räägivad ka seda , et kui nt. üks pihusti on teise koodiga s.t. erineva pritsega siis võib juhtuda, et lahja kütteseguga pidi kolvi ära põletama. Väidan seda sellest , et äsja oli plaan panna oma 96kw Passatile 74 kw pihustid ja see laideti asjatundjate poolt maha. Olin Tartus Disellandis ja nägin 74 kw ja 96 kw pihustite testi numbreid ja peab paika, et 74 kw pihustid jäävad lahjaks 96 kw peal. Sellest võib ka juhtuda et kolvid põlevad ära. Nii väitis mulle Viljandis diisliremontija Kärmas.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi





