Konditsioneer niru

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
halo
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 12 Juun 2007, 19:04
Asukoht:

Konditsioneer niru

Lugemata postitus Postitas halo »

Autoks 96a Passat Variant.

Miks autodel külmaaine nii ruttu jalga laseb? Soojuspumbal lubatakse 20a hooldusvabalt töötada, aga autodele vaja teda korduvalt juurde timmida. Vibratsioon muidugi on üks asi. Vahest alumiiniumtorud on "hõredamad" kui vask? Või on kompressor avatuma konstruktsiooniga.

See selleks. Aga kui külma mootoriga kohe kont sisse lülitada, siis tuleb salongi alguses üsna jahedat õhku. Mootori soojenedes aga läheb ka õhk märksa soojemaks. Siit mõte, et kas on asi ainult põgenenud külmaaineses, või ka milleski muus. Näiteks see kraan, mis salongiradika läbivoolu reguleerib, vahest ei sulgu korralikult? Kahjuks ei tea, mismoodi need kont+radikas+ventilatsioon omavahel ühendatud on. Kas on nö. "jahutusradiaator" ja "soojendusradiaator" jadamisi, või on need ühes tükis või..

Ja kolmas küsimus - keegi siin foorumis väitis, et kondi kompressor tuleb elektrilise siduriga järgi. Kas oskab keegi paari sõnaga selle siduri konstruktsiooni selgitada? Ma äkki tahaks seda hoopis teisel eesmärgil kasutada.
Viimati muutis argo, 03 Mär 2012, 16:51, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Kere & Sisu”