Viimasel ajal olen täheldanud, et peale pikemat sõitu on näha summuti suka peal mingit õli ollust ehk siis ajab toda kraami läbi suka. Endale on igatahes müsteerium, et kuidas õli sinna pääseb?

1)Õlikulu suur pole- olen teinud kolm õlivahetust ning 10000km peale olen õli maximum 0,8l juurde valanud.
2)Tundub, et turbo toimetab nii nagu peab
3)Autol peal ka katalüsaator, kuigi passis selle kohta märget pole (eelmise omaniku leiutis tundub)
4)Survet karteris pole.
5)EGR-le on ,,pime'' ette pandud- peale toda tegevust märkasingi toda õli immitsemist sukast.
6)Kiirendab ning kogub suuri kiirusi hästi.
7)Turbo külma poole pealt sai ka toda turbovõlli lõtke proovitud- vaevu tuntav lõtk oli.
Tuleb EGR-lt ikkagi pime eest ära võtta? Võtta katalüsaator maha ning vaadata seisukorda?