Vibratsioon autos?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vibratsioon autos?
Autoks 2000a 1,9 tdi 85kw passat.Kiirendamisel lööb vibra sisse.Rool on hea ja sillastend tehtud.Sõiduaeg hakates gaasiga mängima siis käigukang ka liigub,nagu oleks padi läbi aga kontrollitud ja korras.Kellel veel sama esinenud ja kas on oodata siduri vahetust või kasti vahetust?Tegemist 6-käigulise manuaalkastiga.Ettetänades.
Viimati muutis argo, 16 Nov 2014, 21:46, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 11 Jaan 2011, 19:33
- Telefon: 53726174
- Auto: vw golf3 GTI.2,0-8 valve.
- Asukoht:
Re: Vibratsioon autos
tundub nagu oleks kahemassiline hooratas pees,siis teeb ka nii et isegi tühikäigul vibrab.
Re: Vibratsioon autos
ehk on siseminie veovõlli ots ära?
siis kipub kah kiirendamisel värina sisse tõmmbama
siis kipub kah kiirendamisel värina sisse tõmmbama
USA riistad, Vene riistad, ikka Taivanis tehtud
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vibratsioon autos
Kisuks vana teema üles. Ei hakanud uut tegema. Kuna sai vahepeal eesti paar päeva väisatud ja naine jääb veidi pikemaks eestimaile, siis tuli ka sealne Borat sõiduvalmis seada. ÜV läbis kenasti, ainult öeldi, et tuled tuleks ära vahetada järgmiseks ÜV, kuna esitulede klaasid ikka päris tuhmid(aasta poolteist tagasi sai neid lasta poleerida) kuid tuled plaanis vahetada nii v naa.
Kuid kummitab hoopis teine probleem. Nimelt siis panin tähele, et kui mõnda aega sõita ja mootor töösoe mõnda aega olnud, siis just 5. käik ja alates kiiruselt 70km/h gaas põhja vajutada ehk siis koormust andes tekib auto keresse(mitte rooli) selline üpris tugev/tuntav vibra/võbin. Ise kahtlustaks vasakut sisemist veovõlli otsa, kuna sel on kaitsekumm ühest kohast sutsuke katki(teist vahetada ei jõudnud seekord ja plaanis kevade poole asi lahti kiskuda). Nüüd küsikski näpunäiteid, kuidas seda kontrollida auto all ilma lahti midagi kiskumata. Muidu täheldasin, et sel veovõllil kasti poolt ka õrn lõtk sees(keerates sõidu suunas ja/või tagurpidi sõidusuunas). Välismaistes foorumistes olen lugenud, et andvat ka neid otsasid teise poolega ehk siis paremaga ja vastupidi vahetada pluss uus määre ja vajadusel kaitsekummid ja probleem kadunud, kuna teisele poole pannes pole otsa kulumine endise veovõlli järgi?
Lisaks olla probleemiks määrde kuivamine? Et mida soovitate ja millised võivad olla lõtkud(nagu ütlesin, siis see juhi poolne, mida kontrollisin, sellel oli kasti poolt õrn lõtk sees nii mõni mm silma järgi kuid üsna tuntav, ratta juurest puudus igasugune käega tuntav lõtk. Huvitav on just see, et võbin/värin muutub tuntavaks, kui juba teatud aja sõita saanud ja ilmselt mootor mõnda aega töösoe olnud.
Ah jah, sai vahetatud ka kasti poolne mootoripadi, vana oli nagu tallesaba ja põhjustas aega ajalt mootori selliselt liikumist, et liigutas ka summutit vastu esimest sillatala ja tekitas häält, nagu oleks jää mootori ja sillatala vahel. See seda võbinat ei kaotanud, kuid summuti vastu sillatala käimine lõpes...rihma poolne mootori padi tahab veidi sättimist, sest pole paika pandud nii, nagu Elsawin seda ütleb, kuid padi ise tundub olema stiff umbes nagu uus padi.
Kuid kummitab hoopis teine probleem. Nimelt siis panin tähele, et kui mõnda aega sõita ja mootor töösoe mõnda aega olnud, siis just 5. käik ja alates kiiruselt 70km/h gaas põhja vajutada ehk siis koormust andes tekib auto keresse(mitte rooli) selline üpris tugev/tuntav vibra/võbin. Ise kahtlustaks vasakut sisemist veovõlli otsa, kuna sel on kaitsekumm ühest kohast sutsuke katki(teist vahetada ei jõudnud seekord ja plaanis kevade poole asi lahti kiskuda). Nüüd küsikski näpunäiteid, kuidas seda kontrollida auto all ilma lahti midagi kiskumata. Muidu täheldasin, et sel veovõllil kasti poolt ka õrn lõtk sees(keerates sõidu suunas ja/või tagurpidi sõidusuunas). Välismaistes foorumistes olen lugenud, et andvat ka neid otsasid teise poolega ehk siis paremaga ja vastupidi vahetada pluss uus määre ja vajadusel kaitsekummid ja probleem kadunud, kuna teisele poole pannes pole otsa kulumine endise veovõlli järgi?
Lisaks olla probleemiks määrde kuivamine? Et mida soovitate ja millised võivad olla lõtkud(nagu ütlesin, siis see juhi poolne, mida kontrollisin, sellel oli kasti poolt õrn lõtk sees nii mõni mm silma järgi kuid üsna tuntav, ratta juurest puudus igasugune käega tuntav lõtk. Huvitav on just see, et võbin/värin muutub tuntavaks, kui juba teatud aja sõita saanud ja ilmselt mootor mõnda aega töösoe olnud.
Ah jah, sai vahetatud ka kasti poolne mootoripadi, vana oli nagu tallesaba ja põhjustas aega ajalt mootori selliselt liikumist, et liigutas ka summutit vastu esimest sillatala ja tekitas häält, nagu oleks jää mootori ja sillatala vahel. See seda võbinat ei kaotanud, kuid summuti vastu sillatala käimine lõpes...rihma poolne mootori padi tahab veidi sättimist, sest pole paika pandud nii, nagu Elsawin seda ütleb, kuid padi ise tundub olema stiff umbes nagu uus padi.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Vibratsioon autos
Kahtlusta parem toitesüsteemi, kui sa ütled, et auto on pikemalt seisnud ja töösooja mootoriga tekib vibra.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vibratsioon autos
Et ehk täpsustad? Ega ometi ei hakka pakkuma küünla juhtmeid ja küünlaidylbik kirjutas:Kahtlusta parem toitesüsteemi, kui sa ütled, et auto on pikemalt seisnud ja töösooja mootoriga tekib vibra.

Siitkohalt ka küsimus, mis idee on neile otstele mõeldud määre, mis peaks olema nn kuumakindel???? St kui soojalt on mingil põhjusel mingi/mingid lõtkud paremini tunda mis iganes põhjusel. Toitesüsteemi diisli puhul on küll siinkohal imelik pakkuda, kui mootor käib samas nagu kellavärk.
Viimati muutis copilot, 04 Apr 2014, 22:45, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Vibratsioon autos
Vaata härra copilot... ka kompresioon süütega mootoril on olemas toitesüsteem, ei käi ta ühti õhust ja armastusest, hoopistükkis fossiilset maavara põletab ( mis võib sinusugusele geeniusele suure üllatusena tulla, samas lajatan sulle teise sinule üllatava elutõe veel: ka vorst ei kasva puu otsas ja piim ei tule poest)!copilot kirjutas:Et ehk täpsustad? Ega ometi ei hakka pakkuma küünla juhtmeid ja küünlaidylbik kirjutas:Kahtlusta parem toitesüsteemi, kui sa ütled, et auto on pikemalt seisnud ja töösooja mootoriga tekib vibra.
Siitkohalt ka küsimus, mis idee on neile otstele mõeldud määre, mis peaks olema nn kuumakindel???? St kui soojalt on mingil põhjusel mingi/mingid lõtkud paremini tunda mis iganes põhjusel. Toitesüsteemi diisli puhul on küll siinkohal imelik pakkuda, kui mootor käib samas nagu kellavärk.
P.S. mina postitasin heast tahtest foorumlast aidata aga sa ise tulid ülbitsema!
Teemasse ka.. Veovõlli otsal ei ole sooja ega külma mootori temperatuurist, tema hakkab vibrat tekitama ikka siis kui on teatud piirini kulunud( küsi Tõnise käest, at seletab kuidas ja miks).
Küsin, et mis näitajate põhjal sa julged väita, et mootor käib kui kellavärk?
Viimati muutis ylbik, 04 Apr 2014, 23:12, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vibratsioon autos
Käivitub poolest pöördest, käib ühtlaselt ning kohapeal gaasi andes ei tudise, podise ega tee muud säärast. Ja näiteks 3 v 4 käik lajatades ei ole nagu mingit värinat v võbinat aru saada kui siis mingi õrn aga see võib olla ka eesti teede omapära. 5 käik ja alates 70km/h kuni umbesd 100km/h on eriti hästi tunda ja Viljandimaa kuumaastik ei saa siin küll enam põhjuseks olla. Ma ikka usun, et saan aru, kui mootori töös midagi valesti oleks, siis ka vastavasse teemasse postitan.....olen diislitest alates 1.6D kuni 1.9 PD ni omanud ja saan vast ikka aru kui siin midagi mäda. Aga miks soojalt....vb soojalt on mootoripadjad sutsu pehmemalt(soe muudab üldjuhul kummi elastsemaks) ja seetõttu annab rohkem tunda vms?
Ma üpris tõenäoliselt panustaks veovõlli otstele. Ja küsisin, kuidas oleks mõistlik kontrollida ja millised võivad olla lõtkud ning kas ümber vahetamist ka siinmail keegi proovinud? Toitesüsteemide kohta ei olnud küsimust. Unustasin ennem mainida, et see summuti vastu sillatala käimine tekkis samuti just töösooja motoga, kui mootorikapotialune oli juba omajagu soe/kuum ja vana padja veelgi elastsemaks teinud.
EDIT! Ja sa vast ikka lugesid välja, et kiirendusel põhjagaasiga tekib selline tugevam võbin/vibra auto keresse. Rahulikult kiirendades v kruiisides pole midagi, samuti ka mitte aeglustades. Ja see vibra on nagu midagi oleks tsentrist välja, kuid rattad ei saa olla, sest siis oleks roolis vibra(tean mida tähendab tasakaalustamata/valesti tasakaalustatud rattad nii esisillal kui ka tagasillal). Ning per*e tunde järgi tuleb ikkagi auto esimese osa poole pealt.
Ma üpris tõenäoliselt panustaks veovõlli otstele. Ja küsisin, kuidas oleks mõistlik kontrollida ja millised võivad olla lõtkud ning kas ümber vahetamist ka siinmail keegi proovinud? Toitesüsteemide kohta ei olnud küsimust. Unustasin ennem mainida, et see summuti vastu sillatala käimine tekkis samuti just töösooja motoga, kui mootorikapotialune oli juba omajagu soe/kuum ja vana padja veelgi elastsemaks teinud.
EDIT! Ja sa vast ikka lugesid välja, et kiirendusel põhjagaasiga tekib selline tugevam võbin/vibra auto keresse. Rahulikult kiirendades v kruiisides pole midagi, samuti ka mitte aeglustades. Ja see vibra on nagu midagi oleks tsentrist välja, kuid rattad ei saa olla, sest siis oleks roolis vibra(tean mida tähendab tasakaalustamata/valesti tasakaalustatud rattad nii esisillal kui ka tagasillal). Ning per*e tunde järgi tuleb ikkagi auto esimese osa poole pealt.
Viimati muutis copilot, 04 Apr 2014, 23:55, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Vibratsioon autos
Küsiks kui suured on mootori pöörded sel momendil?copilot kirjutas:Kisuks vana teema üles. Ei hakanud uut tegema. Kuna sai vahepeal eesti paar päeva väisatud ja naine jääb veidi pikemaks eestimaile, siis tuli ka sealne Borat sõiduvalmis seada. ÜV läbis kenasti, ainult öeldi, et tuled tuleks ära vahetada järgmiseks ÜV, kuna esitulede klaasid ikka päris tuhmid(aasta poolteist tagasi sai neid lasta poleerida) kuid tuled plaanis vahetada nii v naa.
Kuid kummitab hoopis teine probleem. Nimelt siis panin tähele, et kui mõnda aega sõita ja mootor töösoe mõnda aega olnud, siis just 5. käik ja alates kiiruselt 70km/h gaas põhja vajutada ehk siis koormust andes tekib auto keresse(mitte rooli) selline üpris tugev/tuntav vibra/võbin. Ise kahtlustaks vasakut sisemist veovõlli otsa, kuna sel on kaitsekumm ühest kohast sutsuke katki(teist vahetada ei jõudnud seekord ja plaanis kevade poole asi lahti kiskuda). Nüüd küsikski näpunäiteid, kuidas seda kontrollida auto all ilma lahti midagi kiskumata. Muidu täheldasin, et sel veovõllil kasti poolt ka õrn lõtk sees(keerates sõidu suunas ja/või tagurpidi sõidusuunas). Välismaistes foorumistes olen lugenud, et andvat ka neid otsasid teise poolega ehk siis paremaga ja vastupidi vahetada pluss uus määre ja vajadusel kaitsekummid ja probleem kadunud, kuna teisele poole pannes pole otsa kulumine endise veovõlli järgi?
Lisaks olla probleemiks määrde kuivamine? Et mida soovitate ja millised võivad olla lõtkud(nagu ütlesin, siis see juhi poolne, mida kontrollisin, sellel oli kasti poolt õrn lõtk sees nii mõni mm silma järgi kuid üsna tuntav, ratta juurest puudus igasugune käega tuntav lõtk. Huvitav on just see, et võbin/värin muutub tuntavaks, kui juba teatud aja sõita saanud ja ilmselt mootor mõnda aega töösoe olnud.
Ah jah, sai vahetatud ka kasti poolne mootoripadi, vana oli nagu tallesaba ja põhjustas aega ajalt mootori selliselt liikumist, et liigutas ka summutit vastu esimest sillatala ja tekitas häält, nagu oleks jää mootori ja sillatala vahel. See seda võbinat ei kaotanud, kuid summuti vastu sillatala käimine lõpes...rihma poolne mootori padi tahab veidi sättimist, sest pole paika pandud nii, nagu Elsawin seda ütleb, kuid padi ise tundub olema stiff umbes nagu uus padi.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Vibratsioon autos
Enda masinaga (b6 2.0 diisel) maanteel 70 alas kuuendaga püsikas kiirust jätkama panna (kiirendus püsikaga 70st-100ni) siis on ka tunda vibratsiooni, kui kiirus jõuab ära sinna 90 juurde, siis vibratsioon kaob. Pöörded on ilmselt kuskil 1500 või isegi natuke allapoole kui 70-ga sõita.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vibratsioon autos
Pöörded võivad olla jah nii 1500-2000rpm. Üle saja on kah nagu mingi vibra tunda, aga väga õrnalt. Samuti madalate käikudega selles vahemikus pole midagi ja eks siis ole ka kiirused väiksemad.
Kuid nõpunäiteid nende kontrollimiseks?
Kuid nõpunäiteid nende kontrollimiseks?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Vibratsioon autos
Näpunäiteid ei olegi, mõni ots loksub isuga aga vibrat ei tekita samas mõni võib olla minimaalse lõtkuga ja vibrab.
Päris nii ei saa hinnata, et mootor käib tühikäigul ja kohapeal pööret andes hästi ja arvuti näitab ilusaid numbreid. Piisab kui 1 pihusti avaneb teistega võrreldes 10 bar-i erinevalt siis ilma koormamata ei saagi aru, et midagi valesti on ja kohapeal paarutades tundub kõik ilus kuna kütusekogus erineb minimaalselt mis pihustist läbi surutakse. Kui aga on vaja koormata siis läbib pihustit ka vastavalt suurem kogus kütet ja see erinevus muutub x korda suuremaks.
Mõtle veel sellele, et ainult 5 käiguga on vibra aga miks ei ole 3 ja 4 -nda käiguga vibrat sama kiiruse juures? Veovõllide pöörlemis kiirus on ju sama olenemata käigust.
Päris nii ei saa hinnata, et mootor käib tühikäigul ja kohapeal pööret andes hästi ja arvuti näitab ilusaid numbreid. Piisab kui 1 pihusti avaneb teistega võrreldes 10 bar-i erinevalt siis ilma koormamata ei saagi aru, et midagi valesti on ja kohapeal paarutades tundub kõik ilus kuna kütusekogus erineb minimaalselt mis pihustist läbi surutakse. Kui aga on vaja koormata siis läbib pihustit ka vastavalt suurem kogus kütet ja see erinevus muutub x korda suuremaks.
Mõtle veel sellele, et ainult 5 käiguga on vibra aga miks ei ole 3 ja 4 -nda käiguga vibrat sama kiiruse juures? Veovõllide pöörlemis kiirus on ju sama olenemata käigust.
-
- Huviline
- Postitusi: 2877
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Vibratsioon autos
Kui veovõlli liigendis on määre juba ,,nn,, plasteliin (just sisemine) ehk määre kuivanud, hakkab ta hakkima (krõmps,krõmps). Seda nimetatakse laisaks liigendiks. Välimisel liigendil sellist probleemi pole, kuna ta on aktiivne. Liigend käib ju üles alla vasakule paremale.Copilot. Kui mainid välismaa foorumeid.kus soovitati poolassi otsad omavahel vahetada, siis loe ka minu postitust (vabandan,see on kustutatud)Sama jutt,vahetage otsad omavahel ringi. Tõõd on küll palju,kuid kaua ikka jõuad mune sügada.Asuge poolasside elu kallale. Mina olen selle olukorra läbi elanud. Ja 5 + . Copilot ja ylbik, ei näe riiust põhjust. Olete mõlemad tehnilisest teadmisest,ja siit tulebki arutelu,vaidlus,arvamine., Minu foorumi jutt on eluline. Vahetan kahemassilist sidurit ühemassilise vastu aga see on teine teema.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vibratsioon autos
Esialgu plaanin jah otsad ringi vahetada ja uus määre ning kaitsekummid. Juhul, kui üks emmast kummast põhjustab kiirendusel vibratsiooni mehiselt, võib tulemiks olla teisele poole pannes vibratsioon gaasi lahti lastes ehk siis aeglustamisel kuid seda juhul kui kulumine kriitilises seisus. Üldiselt tdiclub.com foorumist loetu põhjal selline variant kõige odavam ja kestvat peale seda jälle päris pikalt. Kuna siin foorumis ilmselt kogemust mitte kellelgil pole, siis tuleb katsetada ise....mõned tunnid auto all nokitseda pole probleemi kui vajadusel ikka uut otsa emmale kummale poolele. Ja eks mõlemat lahti võttes näeb, mis seisus nad on. Tundub, vist, et hetkel t3nni poolt kõige asjalikum vastus soovitusega samuti otsad ümber vahetada??? selle poolest respect....
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=325413
Kui nüüd veidi loogilist mõtlemist on, siis saab vast ikka aru, miks teisele poole vahetades peaks sümptomid kaduma/vähenema v siis muutuma teistpidiseks st vibratsioon aeglustamisel käiguga.
Stollule....ei tea vastust kahjuks, kui siis, et kellegil pole kogemust selliselt katsetamiseks....kõik ostavad kohe uue otsa v siis terve veovõlli mõlema uue otsaga ilmselt.
Eks kui paari kuu pärast auto alla saan, siis annan teada. Küttesüsteemi korrasolekust võiks rääkida mõnes muus teemas, sest 4 kuud seismist siin küll miskit ei muuda, seda enam, et vahepeal on mootorit ka käivitatud auto liigutamiseks.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=325413
Kui nüüd veidi loogilist mõtlemist on, siis saab vast ikka aru, miks teisele poole vahetades peaks sümptomid kaduma/vähenema v siis muutuma teistpidiseks st vibratsioon aeglustamisel käiguga.
Stollule....ei tea vastust kahjuks, kui siis, et kellegil pole kogemust selliselt katsetamiseks....kõik ostavad kohe uue otsa v siis terve veovõlli mõlema uue otsaga ilmselt.
Eks kui paari kuu pärast auto alla saan, siis annan teada. Küttesüsteemi korrasolekust võiks rääkida mõnes muus teemas, sest 4 kuud seismist siin küll miskit ei muuda, seda enam, et vahepeal on mootorit ka käivitatud auto liigutamiseks.
Viimati muutis copilot, 05 Apr 2014, 23:06, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Vibratsioon autos
Ringi vahetamine annab tulemust kindlasti, kuhu suunas... ei oska ennustada ja küttesüsteemidest räägime ehitusfoorumis.copilot kirjutas:Esialgu plaanin jah otsad ringi vahetada ja uus määre ning kaitsekummid. Juhul, kui üks emmast kummast põhjustab kiirendusel vibratsiooni mehiselt, võib tulemiks olla teisele poole pannes vibratsioon gaasi lahti lastes ehk siis aeglustamisel kuid seda juhul kui kulumine kriitilises seisus. Üldiselt tdiclub.com foorumist loetu põhjal selline variant kõige odavam ja kestvat peale seda jälle päris pikalt. Kuna siin foorumis ilmselt kogemust mitte kellelgil pole, siis tuleb katsetada ise....mõned tunnid auto all nokitseda pole probleemi kui vajadusel ikka uut otsa emmale kummale poolele. Ja eks mõlemat lahti võttes näeb, mis seisus nad on. Tundub, vist, et hetkel t3nni poolt kõige asjalikum vastus soovitusega samuti otsad ümber vahetada??? selle poolest respect....
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=325413
Kui nüüd veidi loogilist mõtlemist on, siis saab vast ikka aru, miks teisele poole vahetades peaks sümptomid kaduma/vähenema v siis muutuma teistpidiseks st vibratsioon aeglustamisel käiguga.
Stollule....ei tea vastust kahjuks, kui siis, et kellegil pole kogemust selliselt katsetamiseks....kõik ostavad kohe uue otsa v siis terve veovõlli mõlema uue otsaga ilmselt.
Eks kui paari kuu pärast auto alla saan, siis annan teada. Küttesüsteemi korrasolekust võiks rääkida mõnes muus teemas, sest 4 kuud seismist siin küll miskit ei muuda, seda enam, et vahepeal on mootorit ka käivitatud auto liigutamiseks.
Samas tekkis jälle uus küsimus, et kuidas 4 kuuga seisval autol saavad veovõlli otsad ära kuluda?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vibratsioon autos
Ennem seisma jäämist sõitis ämm. Mina sõitsin tükk aega tagasi ja eks ta tegi rohkem lühemaid otsi seega ei saanud vb arugi, et midagi nagu oleks. Nüüdki kui tema mõned korrad sõitnud, ütles et ei saa miskit aru. Lisaks, nagu ma ütesin, siis juhi poole kaitsekumm veidi katki, juu siis sodi vms sisse saanud ja määret välja pääsenud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vibratsioon autos

infoks siis....kuna võbin hakkas soojalt muutuma juba üsna suureks,siis otste omavahel ümber viskamise asemel võtsin uue sisemise otsa ligi. Nagu eeldatud,võbin/vibra keres kadunud,lisaks on kadunud sidurit päästes kohalt minnes ennem olnud tuntav lõtk veo rakendumisel ja kiirendades on kapoti alt tulev hääl üleüldse pehmem/vaiksem. Otsa sisemised tööpinnad olid ikka päris jubedad....mingi aeg panen ka pildi.
Viimati muutis copilot, 22 Okt 2014, 13:16, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Vibratsioon autos
Mina nimetaksin sellist sõidu stiili mootori lõhkumiseks.Alla 2000 ei tohiks pöörded eriti langeda.worldonfire kirjutas:Enda masinaga (b6 2.0 diisel) maanteel 70 alas kuuendaga püsikas kiirust jätkama panna (kiirendus püsikaga 70st-100ni) siis on ka tunda vibratsiooni, kui kiirus jõuab ära sinna 90 juurde, siis vibratsioon kaob. Pöörded on ilmselt kuskil 1500 või isegi natuke allapoole kui 70-ga sõita.