Kahemassiline hooratas

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Emsy
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 28 Juul 2011, 21:58
Auto: Volkswagen Sharan
Asukoht: Tartu

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas Emsy »

Olen värske VW omanik ja kuulnud eelnevalt igasugu "õudusjutte" kahemassilisest hoorattast. Hiljuti VW esindust külastades, kuulsin kogemata poole kõrvaga pealt juttu, et madalatel pööretel (alla 1700 rpm) kiirendamine pidi olema selle hooratta surm.
Siit ka küsimus, et kas on mingeid soovitusi, kuidas hooratta eluiga võimalikult pikaks venitada?

joss1357
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 22 Dets 2008, 14:00
Telefon: 55587693
Auto: VW vento 1.9TDI 66kw 94a. Volvo C70 2.3T5 ca 200kw
Asukoht: Kuressaare

Re: Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas joss1357 »

sõidu ajal gaasi põhja vajutamine kyll ei tohiks mingied probleeme tekitada.
kuid teine asi on rehvi vilistamine ja kaapekate tegemine ning järsud kohalt minekud, samuti ka ebasujuvad käiguvahetused.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas copilot »

siis tuleks juba bensukas osta :roll: ....ma ei kujutaks ette kogu aeg minna diisliga kohalt 2000 RPMi :? selleks ma disla ostsingi et sellel on hea mõnus vääne suht madalatelt pööretelt, muidugi maximum jah seal 1900 kandis aga siiski.pigem olen kuulnud et just need nn quick launch´id seda lõhuvad mis saaksid selliste kõrgete pöörete puhul olema ju suht tavalised. v siis saab ketas vatti kuigi jah viimane ei ole väga kallis....nii et jah. ei oska selle jutu peale miskit muud kosta.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Emsy
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 28 Juul 2011, 21:58
Auto: Volkswagen Sharan
Asukoht: Tartu

Re: Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas Emsy »

Tegelikult unustasin täpsustamata, et see jutt käis just 4; 5 ja 6. käigu kohta. Et kui masin veel rahvast täis ja siis umbes 1400 rpm. (või isegi madalamatel pööretel) juures pedaal põhja lüüa... Kiirendust muidugi ei ole, aga päris välja ka ei sure.

passat2,0tdi
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Juun 2010, 05:08
Telefon: +358445778415
Auto: VW Passat2,0tdi DSG 2006
Asukoht: Soome

Re: Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas passat2,0tdi »

Ma nyyd kyll aru ei saa mida siin niiväga pikaksvenitada vï säästa sïda normaalset sïtu ja säästad rehvide ja kytusepealt rohkem kui seda hooratast minul olid esimesed symptomid 120+pealt, vahetati 140pealt umbes ja nagu olen aru saanud siis ta umbes sinnaauku kestabki kui teed mingeid imetrikke siis vb säästad 10000-20000km aga kas se on seda väärt, et valad vb rohkem kytust sisse ja vb ka rehvid kuluvad kiiremini kui hakkad siin 1700pealt kohalt ära minema, kui on plaan kauem selle autoga sïta siis säästa omale yks väike remondifond kui ei ole koguaeg 1000-2000euri tagataskus ja mured murtud, läheb läbi ja ostad uue ja sïdad jälle 120-150tuhhi rahulikusydamega :roll:

passat2,0tdi
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Juun 2010, 05:08
Telefon: +358445778415
Auto: VW Passat2,0tdi DSG 2006
Asukoht: Soome

Re: Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas passat2,0tdi »

Emsy kirjutas:Tegelikult unustasin täpsustamata, et see jutt käis just 4; 5 ja 6. käigu kohta. Et kui masin veel rahvast täis ja siis umbes 1400 rpm. (või isegi madalamatel pööretel) juures pedaal põhja lüüa... Kiirendust muidugi ei ole, aga päris välja ka ei sure.
Arvan, et iga endast ja autost lugupidav autojuht vahetab enne juba käigu alla kui lapatsi p¨hjalööb mitte alles kiirendades vï veelhullem möödasïdetavast k¨rvuti olles ja tundes et auto ei lähe edasi ja vastutuölev auto hakkab kuidagi kahtlaselt lähedale jüdma

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas copilot »

passat2,0tdi kirjutas:Ma nyyd kyll aru ei saa mida siin niiväga pikaksvenitada vï säästa sïda normaalset sïtu ja säästad rehvide ja kytusepealt rohkem kui seda hooratast minul olid esimesed symptomid 120+pealt, vahetati 140pealt umbes ja nagu olen aru saanud siis ta umbes sinnaauku kestabki kui teed mingeid imetrikke siis vb säästad 10000-20000km aga kas se on seda väärt, et valad vb rohkem kytust sisse ja vb ka rehvid kuluvad kiiremini kui hakkad siin 1700pealt kohalt ära minema, kui on plaan kauem selle autoga sïta siis säästa omale yks väike remondifond kui ei ole koguaeg 1000-2000euri tagataskus ja mured murtud, läheb läbi ja ostad uue ja sïdad jälle 120-150tuhhi rahulikusydamega :roll:
r22gi millised muidu sinul need symptomid olid ka?
Diesel Power KEEPS ME GOING

passat2,0tdi
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Juun 2010, 05:08
Telefon: +358445778415
Auto: VW Passat2,0tdi DSG 2006
Asukoht: Soome

Re: Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas passat2,0tdi »

copilot kirjutas:
passat2,0tdi kirjutas:Ma nyyd kyll aru ei saa mida siin niiväga pikaksvenitada vï säästa sïda normaalset sïtu ja säästad rehvide ja kytusepealt rohkem kui seda hooratast minul olid esimesed symptomid 120+pealt, vahetati 140pealt umbes ja nagu olen aru saanud siis ta umbes sinnaauku kestabki kui teed mingeid imetrikke siis vb säästad 10000-20000km aga kas se on seda väärt, et valad vb rohkem kytust sisse ja vb ka rehvid kuluvad kiiremini kui hakkad siin 1700pealt kohalt ära minema, kui on plaan kauem selle autoga sïta siis säästa omale yks väike remondifond kui ei ole koguaeg 1000-2000euri tagataskus ja mured murtud, läheb läbi ja ostad uue ja sïdad jälle 120-150tuhhi rahulikusydamega :roll:
r22gi millised muidu sinul need symptomid olid ka?
Algselt tuli sellinehääl nagu käiks sumbuti kuhugi kergelt vastu ja mitte koguaeg, päevas vb korra kuulsid seda tyhikäigul, isegi 120tuhhi hoolduses käis ja esinduses arvati et miskiasi käib kuhugi vastu ja se läks järjest hullemaks l¨puks oli pidevalt tyhikäigul kolin sees ei saa öelda just et kolin, aga selline klohmimine rohkem

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas Maxpower »

kuidas oleks kõige lihtsam kontrollida kohapeal/müügiplatsil et hooratas enda elumärke kohe-kohe ei lõpeta? kas peab olema keegi hea kuulmsiega mehaanik kaasas või peab auto viima ikka kuhugi remonditöökotta kontrolli, et siis lihtsam tuvastada hooratta seisukorda? igaks juhuks mainin, et jutt käib atm.kastiga masinatest!

mdisain
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 04 Jaan 2013, 10:24
Asukoht:

Re: Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas mdisain »

Maxpower kirjutas:kuidas oleks kõige lihtsam kontrollida kohapeal/müügiplatsil et hooratas enda elumärke kohe-kohe ei lõpeta? kas peab olema keegi hea kuulmsiega mehaanik kaasas või peab auto viima ikka kuhugi remonditöökotta kontrolli, et siis lihtsam tuvastada hooratta seisukorda? igaks juhuks mainin, et jutt käib atm.kastiga masinatest!
Ega keegi pealevaatamisega sulle ära ei ütle, kas hooratas on tutikas või hakkab kohe-kohe läbi minema. Esindus / remonditöökojad tahavad kasti mahavõtmise eest 180-220€.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas Laur »

Mu autol teeb ka hooratas häält, kuid ainult külmalt, esimesed paar minutit tühikäigul. Hiljem kui mootor soe pole enam midagi. Läbisõit 212000 auto 4a. vana.
M.O.T.T

kuuzik
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 04 Mai 2006, 19:27
Asukoht:

Re: Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas kuuzik »

Kui on huvi siis saab LUKi hooratast tellida hinnad jäävad kuskil 300-400.- euri vahele ja tellimis aeg on kuni 7 tööpäeva.

Vasta

Mine “Ülekanne”