PIERBURG 2E2 .Tervist . Pea valutab juba probleemi otsimisest ,suhteliselt keeruline süsteem asjal . Läks siis hommikuti tööle väga halvasti ,nii ,kui soojaks natukene läks ,hakkas tööle (enamvähem e. mitte väga korralikult töötas ,aga see oli ka vahest) . Mõtlesin ,et karpat võiks puhastada ,kuna õhufilter oli süsimust (mida sai ka vahetatud) . Sai puhastatud ja värki (maha võtsin toore klapi vedru korpuse ja mingisuguse nõelaga asja ,millest ka jahutusvedelik läbi käib) ,panin kokku 100% need asjad õigesti . Muud ei hakanud maha võtma ,kuna eiolnud väga aega . Ilus ja puhas ,pandud sai tagasi - tööle eitahtnud hakata ,nagu varem töötas . Sai siis kasutaja
Karl kutsutud koos läpakaga ja otsima igasugu voolikute süsteemi .Peale paari tunni jamamist igasugu kolmikutega ja voolikutega ,sai tehtud täielik ümberehitus (nii ,nagu originaalis oli) .+ ühe pistiku (väidetavalt internet andis väite ,et tegu kollektori soojendusega) juhtmeid ära lõigatud . Nii ,saime kokku kõik ilusti ,volikud terved ja ilusad ,kõik küljes nii nagu peab originaalis olema . Esimene käivitus oli 5+ ,töötas tühikagul nagu kell ,ilusti ,nagu uus auto . AGA ! ,kui gaasi annad ,töötab nagu kahe silindriga (ehk sõita võimatu) ja lööb suure musta suitsu välja . Sai siis 5km sõidetud ühest töökojast teise ja asi sõi veerand baaki ära . Segu jõhkralt rikas ,vaatasin siiski tooreklapi üle ,töötab õigesti ,ehk
soojana klapp lahti ja
külmana kinni .
Tahaks väga teie abi ,kuna varem pole sellise karpaga tegelenud ja Golf sai alles ostetud ,pole väga Volkareid näppinud . Äkki keegi oskab öelda ,kas keegi veel kuskil tegeleb karpasdega või oskab ise seda vägahästi ,andke palun teada ,nõus raha vastu vahetama teie käsi
