P: Kl?bin:S
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
P: Kl?bin:S
?hes?naga probleem seisneb selles, et tugevamini gaasi s?kkudes hakkab mootor detoneerima? Autoks siis G III, '92 1.8 55 kW ja etten?htud bensiini oktaanarv on 91, ise s?idan 95-ga, vahel isegi panen 98 sisse, miks mootor detoneerib? Kuidagi ebaloogiline tundub see asi... Ehk oskab keegi aidata? Ette t?nades...
T?nan infi eest...Originally posted by misiganes
S??det on proovitud keerata? S??de ?kki hiline? Hammasrihm on m?rgis? Jagajal vaakum ikka t??tab?
hammasrihm on m?rgis, paigaldatud saksas VW teeninduses...
Kontrollin s??te ja jagaja ?ra ja kui ei aita siis k?sin uuesti, samas k?ik muud ideed oodatud...
Ah jaa, seoses sellega meenub veel midagi, mis v?ib asjaga seotud olla, kui gaasi vajutada kas siis tyhik?igul v?i s?ites, tekib korraks auk (poob nagu kinni) ja siis lendavad p??rded alles ?les...
[Edited on 5-5-2005 by Gena]
Millal hammasrihm paigutati? Kontrolli ?le, v?ibolla on h?panud paar hammast edasi.Algselt postitas: Gena
hammasrihm on m?rgis, paigaldatud saksas VW teeninduses...
Kontrollin s??te ja jagaja ?ra ja kui ei aita siis k?sin uuesti, samas k?ik muud ideed oodatud...
Millest detoneerima hakkas, niisama lambist ikka tavaliselt ei hakka?
Dubs dont leak oil... they mark their spot
Hammasrihm on paigaldatud 7o ooo km. tagasi:( ja tean seda kuna auto kuulus saksas tuttavale isikule ja kleebis ka kapoti all. Aga jah, probleem selles seisnebki et t?iesti lambist hakkas detoneerima, see mulle nagu ei meeldigi... selle p?rast palungi abi, igatahes homme v?tan auto garaazis vaatluse alla, oskab keegi ?kki ?elda ka et kas seal on palju erinevaid m?rke (nagu ntks jaapanlastest mazdal, v?i on nukil ja v?ndal ?ks m?rk peal, mis peavad kokku minema?Originally posted by misiganesMillal hammasrihm paigutati? Kontrolli ?le, v?ibolla on h?panud paar hammast edasi.Algselt postitas: Gena
hammasrihm on m?rgis, paigaldatud saksas VW teeninduses...
Kontrollin s??te ja jagaja ?ra ja kui ei aita siis k?sin uuesti, samas k?ik muud ideed oodatud...
Millest detoneerima hakkas, niisama lambist ikka tavaliselt ei hakka?
70000 km? Siis on kindlasti aeg rihma vahetuseks (rullik ka). Kuskilt netist leiad vast joonised kah, aga kui esimene kolb on ?lemises surnud seisus, siis peab nukarattam?rk olema m?rgis rihmakaitse taga (?leval servas) oleva m?rgiga.
Edit: Muidugi alt peavad ka rihmarataste m?rgid kokku minema. (Vt. j?rgmist postitust)
[Muudetud: 5-5-2005 misiganes]
Edit: Muidugi alt peavad ka rihmarataste m?rgid kokku minema. (Vt. j?rgmist postitust)

[Muudetud: 5-5-2005 misiganes]
Dubs dont leak oil... they mark their spot
-
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 16 Nov 2004, 21:41
- Asukoht: tallinn
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 16 Nov 2004, 21:41
- Asukoht: tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 15 Okt 2009, 12:16
- Auto: Golf7 2017 2.0 110kw
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: P: Kl?bin:S
Tere!Minul tegid sama häält hüdrotõukurid,just madalatel pööretel ,peale hüdrotõukurite vahetust pole enam täheldanud klõbinat.