jõud kadunud? aidake
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
jõud kadunud? aidake
autoks passat 1,9 pd 85 kw. Nimelt mure järgmine autol jõud kadunud edasi ei liigu kiirendust pole .On kaabliga kontrollitud vea teataeid ei ole ,turbo toimetab normaalselt võtab rõhu üles. Vahetasin ära kütte filtri ja õhu filtri . Mida võiks või peaks veel kontrollima. Ah jaa sai veel ka õhukulu lugeja lahti ühendatud muutusi ei miskeid. Isegi uus aju sai muretsetud ja miski pole aidanud. Antke tarka nõu mulle kuna mõistus on otsas juba
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: jõud kadunud? aidake
Kui kõik muu on kontrollitud siis ehk jõuab pihustiteni kütust vähe? Ehk siis etteandepump või misiganes sellel mudelil on ei suuda enam piisavalt kütet ette lüüa. See muidugi puhtalt spekulatsioon aga pumba jõudlust saab mõõta.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
Re: jõud kadunud? aidake
no a kui arvutig anäitab et kõik ok et turbo toimetab normaalselt?
Just paar tundi tagasi käisin garaasis ja kiskusin selle paagi sisese pumba maha homme ehk saan tutavalt laenata teist pumpa ja proovida.Kuid milline se pump peab olema ültse ?? nägin seda eksemblari esimest korda ja siis leitsin veel paagi põhjast mingi kummi tihendi mis sobiks täpselt nagu sinna pumba otsa?
Just paar tundi tagasi käisin garaasis ja kiskusin selle paagi sisese pumba maha homme ehk saan tutavalt laenata teist pumpa ja proovida.Kuid milline se pump peab olema ültse ?? nägin seda eksemblari esimest korda ja siis leitsin veel paagi põhjast mingi kummi tihendi mis sobiks täpselt nagu sinna pumba otsa?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: jõud kadunud? aidake
Ja nüüd siis väike tsitaat selliselt targalt lehelt nagu http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/M ... leaner.htmsimonII kirjutas: Ah jaa sai veel ka õhukulu lugeja lahti ühendatud muutusi ei miskeid.
Ehk siis mina pakuks hetkel MAF i. Et siis jäta pistik taha nii nagu olema peab, sebi endale vend kes OSKAB teha/juhendanda kuida üks õige testisõit olema peab ning vaadata mida siis su auto MAF andur näitab. Kui aju saab mingeid madalaid näite ja nagu ma antud juhul aru saan siis kui pistik tagant ära ühendanda, kattuvad anduri poolt välja loetavad näidud nendega millega aju need asendab pistikut tagant võttes ja sp ka ei ole mingit muutust minekus...ehk said aru mu loogikast. Ja kui aju ei näe sest andur ei näita et moto saab piisavalt õhku ei anta peale ka kütet ja seetõttu ei saagi su auto liikuda kah. Ja surnud MAF ei annagi üldjuhul veakoodi.If you have really low power the first test is to unplug the MAF electrical plug. Do not remove the MAF from it's housing, just unplug the plug connector. The ECU will then replace the faulty signal with a default value. If the car has more power or is unchanged, the MAF is definitely bad. If power is significantly worse, the MAF is good or marginal.
Ehk on abi...seniks jõudu ja eks anna teada mis tulemuse v siis mis näite andur luges. PS! Saladuskatte all võin öelda et tobimarg on selle mafi koha pealt kah kindlasti teadja tegija. Kuigi eks neid veel...ise kahjuks olen välismaal ning aidata ei saa


Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: jõud kadunud? aidake
MAF'i lahtiühendamine minul tõepoolest ka auto minekus mingit erilist vahet ei tekitanud kuna MAF suutis veel lugeda neid näite mida aju kasutab keskmise väärtusena (550mg7H) kui MAF on lahti ühendatud. Kui siis grammi võrra tuimem ehk oli. Aga arvuti näitas kohe ära, et MAF loeb ikka oluliselt vähem kui peaks. Uus õhulugeja külge ja minek oli ikka hoopis teisest puust. Täpsusta oma asukohta.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: jõud kadunud? aidake
sellisel juhul oleks vist tagant hästi nähtav tahmalont kah väjas. Nagu kasutaja ytles et kui MAF i tagant võttis jõud ei muutnud mis tähendab et väga suure tõenäosusega MAF i viga. Kui MAF on korras ja pistik tagant ära võtta muutub minek kohe tuntavalt kehvemaks mitte ei jäe muutumatuks. Kasutajal tobimarg endal kogemus olemas nagu lugesid. Mina panustaks 100% MAF.Peeter_S kirjutas:Sümptomid viitavad vägisi kinni jäänud egr klapile...
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
Re: jõud kadunud? aidake
Tere õhtust
Sai siis end eile õhtul kokku võetud ja käidud sõbrapoisi juures , et ta arvuti autule järgi ühendaks .Mõeldud tehtud ja siis sõitma , maf klappi kontrollima, nii kuis siin foorumis õpetati kohapeal oli kõik ok kohapeal vajas mootor 300mg/h ja sai 350 mg/h või miskit nii, edasi läks teekond maanteele kus sai siis sõidetud nii kuis siin foorumis õpetati ja ennnäe imet näidud olid nii et kui mootor vajas 850 mg/H kuid kuid maf ainult 500mg/h andis peale või noh vähemalt ta nii näitas . Keerasime otsa ringi ja läksime tema garaazi kust ta otsis välja 96 kw mootori maf klapi.leppisime kokku et võtan enda kätte ja siis laupp v pühap vahetan ära ja vaatame mis saab. OLin juba koju sõitmas kuid süda ikka ei andnud rahu ja läksin garaazi et proovida kohe vahele panna kuid oh üllatust , se hoopis suurema läbimõõduga toru sees nii et 1:1 le ei sobinudki. kuid elemendid tundusid sama sugused ja sai siis relakaga kruvidele sälgud sisse lastud ja need elemendid ära vahetatud. Panin kokku ja proovisin panin käima ja vajutasin lapatsi põhja ja oi kurjam
tahokas jooksis kohe põhja mida enne ei juhtunud enne vaid 4,5 tuh. oli kohe aru saada et auto töötab normaalselt. Proovisin ka väikse tuuri teha ja tunne oli SUPPER AUTO LIIKUS JÄLLE. Viga leitud
Suured tänud kõigile kes aitasid viga otsida ja ka muidugi leida ka. Öeldakse ju ikka , et kes otsib se leiab.
Sai siis end eile õhtul kokku võetud ja käidud sõbrapoisi juures , et ta arvuti autule järgi ühendaks .Mõeldud tehtud ja siis sõitma , maf klappi kontrollima, nii kuis siin foorumis õpetati kohapeal oli kõik ok kohapeal vajas mootor 300mg/h ja sai 350 mg/h või miskit nii, edasi läks teekond maanteele kus sai siis sõidetud nii kuis siin foorumis õpetati ja ennnäe imet näidud olid nii et kui mootor vajas 850 mg/H kuid kuid maf ainult 500mg/h andis peale või noh vähemalt ta nii näitas . Keerasime otsa ringi ja läksime tema garaazi kust ta otsis välja 96 kw mootori maf klapi.leppisime kokku et võtan enda kätte ja siis laupp v pühap vahetan ära ja vaatame mis saab. OLin juba koju sõitmas kuid süda ikka ei andnud rahu ja läksin garaazi et proovida kohe vahele panna kuid oh üllatust , se hoopis suurema läbimõõduga toru sees nii et 1:1 le ei sobinudki. kuid elemendid tundusid sama sugused ja sai siis relakaga kruvidele sälgud sisse lastud ja need elemendid ära vahetatud. Panin kokku ja proovisin panin käima ja vajutasin lapatsi põhja ja oi kurjam



Suured tänud kõigile kes aitasid viga otsida ja ka muidugi leida ka. Öeldakse ju ikka , et kes otsib se leiab.

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: jõud kadunud? aidake
minu ja tobimargi teooria pidas siis vett et mafi juhe tagant võttes asendas aju näidud samade näitudega mida andur muidu maximaalselt luges ehk siis see 500 mg/H nagu sul diagnost näitas ja sp polnudki minekus vahet tunda.
Aga siis hästi kui masin liigub nii et sõidumõnu kriipsu suule toob
Muretuid kilomeetreid. Ah jah, selleks et see MAF liialt vara manala teele ei läheks soovitan vähemalt paar korda aastas õhufiltrit vahetada sest kui filter juba kole must satub seda tolmu kindlasti rohkem sisselaskesse mis aga tapab kiiremini MAF i ja muidugi ega motole endale kah see hea pole. Eesti teed teadagi tuntud *itased.
Aga siis hästi kui masin liigub nii et sõidumõnu kriipsu suule toob

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: jõud kadunud? aidake
Teema algataja viimane post läbi lugemata? MAF oli viga.ricardo25 kirjutas:mina vahetasin turbo vaakum voolikud ära
või kontrolli vaakumvoolikud üle

Diesel Power KEEPS ME GOING