VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
raitojas
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Mai 2011, 10:13
Telefon: 53071552
Auto: VW Passat 1999, 2,5 V6 110KW, VW Golf 3 1994 1,9 55kw, BMW 525 2003 120kw
Asukoht: Jõgevamaa

VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas raitojas »

Teema siis järgmine et ühel ilusal hommikul keeldus auto tööle minemast, ketrab mootorit tühja ringi ei midagi.
Tean et see pump on üsna kapriisne tegelane aga igaks juhuks küsin enne kui tegutsen.

Juhtme panin järgi näitab järgmist:

Saturday, 22 October 2011, 12:54:38

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 3B0 907 401 J
Component and/or Version: 2,5l/4VTEDC G000AG D65
Software Coding: 03001
Work Shop Code: WSC 00028
1 Fault Found:
01376 - Engine Speed Signal for Injection Pump

37-00 - Faulty


Sellega tekkis minul nüüd küsimus et kas tegu on pumba rikkega või siis mingi andur mis infot pumbale jagab???

Ette tänades Rait
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=89147" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3362
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Viitab vist pumba rikkele:
01376
Rev signal for injection pump Defective
This fault message is stored if the speed
sender in the injection pump is
transmitting false signals or no signal at
all.
Injection pump defective
Engine stops (safety cut-out)
Renew injection pump

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

raitojas
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Mai 2011, 10:13
Telefon: 53071552
Auto: VW Passat 1999, 2,5 V6 110KW, VW Golf 3 1994 1,9 55kw, BMW 525 2003 120kw
Asukoht: Jõgevamaa

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas raitojas »

See nüüd polnud päris see mis ma kuulda tahtsin aga no mis seal ikka, rahakott saab kõvasti kergemaks :x
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=89147" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3362
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

No ega ma pead ikka ei annaks selle vea kohalt. Netis on infot suht piiratult selle kohta. Äkki keegi teab või leiab siiski rohkem...

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

raitojas
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Mai 2011, 10:13
Telefon: 53071552
Auto: VW Passat 1999, 2,5 V6 110KW, VW Golf 3 1994 1,9 55kw, BMW 525 2003 120kw
Asukoht: Jõgevamaa

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas raitojas »

See ongi huvitav et isegi välismaistes foorumites on väga üldiselt sellest juttu, võimalik et nii müru teema et ei tasu rääkimist :D
igal juhul ootan veel ideid, kui kellegil peaks midagi tarka olema :wink:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=89147" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3362
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Sihuke huvitav tekst veel pumba VP-44 kohta:
A suspect dead VP44 pump can be tested before removal from the engine by first disconnecting the main plug, and locating pins 6 and 7. These are at the right hand side of the socket on the pump when looking at the socket with the pump top uppermost. The pins are numbered in the socket.

Connect a lead from a good earth or Batt - to pin 6

Connect a lead from Batt + to pin 7, Make sure the lead has a good contact, and capable of passing up to 30A, also, make sure it wont come loose when the engine starts, Dont allow it to come into contact with any other pin, or earth while connected to the battery!

tie back the plug that normally goes to the pump, to prevent shorts.

Operate engine starter, If engine starts and idles correctly, then there is a good chance the pump is fine.

Most problems are associated with bad connections, as some pass high currents which are prone to trouble. The contacts in the pump plug can work loose, but can be tightened carefully with a very small screw-driver.

Allikas:
http://hcii.webs.com/pumpidentification.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt

Ja huvitav, et selle info põhjal on VP-44 puhul tegu kahe sensoriga mida omavahel võrreldakse:
http://dodgeram.org/tech/dsl/ISB/Vp44.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis HawkHill, 22 Okt 2011, 21:00, muudetud 1 kord kokku.

raitojas
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Mai 2011, 10:13
Telefon: 53071552
Auto: VW Passat 1999, 2,5 V6 110KW, VW Golf 3 1994 1,9 55kw, BMW 525 2003 120kw
Asukoht: Jõgevamaa

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas raitojas »

Üks sensor on pumbas ma usun aga kus see teine asub?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=89147" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3362
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Kui vene keelt oskad siis ehk saad aru midagi sellest:
G28 seal
Pilt

Ise arvaks, et kui kõrgsurvepumba juhtplokil puudub mootori pöörlemise signaal, siis vaevalt, et auto üldse käivituda saakski.

Nüüd võiks mõni õige "diislivend" ka midagi lõpuks asjast arvata...
Viimati muutis HawkHill, 23 Okt 2011, 17:33, muudetud 3 korda kokku.

raitojas
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Mai 2011, 10:13
Telefon: 53071552
Auto: VW Passat 1999, 2,5 V6 110KW, VW Golf 3 1994 1,9 55kw, BMW 525 2003 120kw
Asukoht: Jõgevamaa

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas raitojas »

Oskad sa mle selle ingliskeelse osa selgemaks teha :) ? Kui aus olla siis sellest ei saa ma midagi aru, isegi google translater tõlgib selle suht segaselt :)
HawkHill kirjutas:Sihuke huvitav tekst veel pumba VP-44 kohta:
A suspect dead VP44 pump can be tested before removal from the engine by first disconnecting the main plug, and locating pins 6 and 7. These are at the right hand side of the socket on the pump when looking at the socket with the pump top uppermost. The pins are numbered in the socket.

Connect a lead from a good earth or Batt - to pin 6

Connect a lead from Batt + to pin 7, Make sure the lead has a good contact, and capable of passing up to 30A, also, make sure it wont come loose when the engine starts, Dont allow it to come into contact with any other pin, or earth while connected to the battery!

tie back the plug that normally goes to the pump, to prevent shorts.

Operate engine starter, If engine starts and idles correctly, then there is a good chance the pump is fine.

Most problems are associated with bad connections, as some pass high currents which are prone to trouble. The contacts in the pump plug can work loose, but can be tightened carefully with a very small screw-driver.

Allikas:
http://hcii.webs.com/pumpidentification.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt

Ja huvitav, et selle info põhjal on VP-44 puhul tegu kahe sensoriga mida omavahel võrreldakse:
http://dodgeram.org/tech/dsl/ISB/Vp44.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=89147" onclick="window.open(this.href);return false;

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kahtlustatavat surnud pumpa on võimalik enne autolt mahavõttu testida, ühendades lahti peapistik ja leides klemmid 6. ja 7. Asuvad need pumba pistikus paremal pool, klemmid pistikus peaksid olema nummerdatud. Ühenda mass heast kereühenduskohast või aku - klemmist klemmi nr. 6. külge. Siis ühenda aku + klemm klemmi nr. 7 külge. Kindlasti veendu, et ühendused oleksid korralikud, vähemalt 30A läbilaskevõimega, ja veendu, et mootori käivitudes need ühendused ei katkeks! Väldi ühendusi pistiku teiste klemmide või auto massiga! Lase poest tuua üks 6-pack. Ühenda tagasi pumba külge minev pistik et vältida lühiühendusi. Anna starterit, kui mootor käivitub korrektselt ja käib tühikäigul, siis suure tõenäosusega on pump korras. Enamus probleeme on pistikühendustes või klemmides, mis peavad läbi laskma tavalisest suuremaid voolusid. Pumba pistikühendused on võimalik lahti teha ja ühendusi tihendada kasutades väikest kruvikeerajat.
Selline jutt üldjoontes - kui see 6-packi osa nüüd välja arvata...
Viimati muutis GTI, 24 Okt 2011, 20:00, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

raitojas
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Mai 2011, 10:13
Telefon: 53071552
Auto: VW Passat 1999, 2,5 V6 110KW, VW Golf 3 1994 1,9 55kw, BMW 525 2003 120kw
Asukoht: Jõgevamaa

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas raitojas »

Ei hakanud mõistus peale viisin täna Kattel Diislisse, eks näis mis sealt tulema hakkab 8)
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=89147" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3362
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Anna siis siia ka teada mis leitakse.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

raitojas
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Mai 2011, 10:13
Telefon: 53071552
Auto: VW Passat 1999, 2,5 V6 110KW, VW Golf 3 1994 1,9 55kw, BMW 525 2003 120kw
Asukoht: Jõgevamaa

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas raitojas »

Tänaseks on pump stendis käinud ja kontrollitud, see pidi korras olema. 8)
Vahetati voolikud läbipaistvate vastu ja sealt olevat näha et kisub õhku vahele kuskilt. :roll:
Eks puistavad edasi, tore oli kuulda et mootor juba käis :D
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=89147" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3362
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Et siis võeti pump ikkagi maha kuigi netiinfo põhjal piisab testiks 6 ja 7 juhtme ühendamisest?

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

raitojas
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Mai 2011, 10:13
Telefon: 53071552
Auto: VW Passat 1999, 2,5 V6 110KW, VW Golf 3 1994 1,9 55kw, BMW 525 2003 120kw
Asukoht: Jõgevamaa

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas raitojas »

Seda sai juba kodus proovitud seda juhtmete värki, tulemus oli null, selleks ma auto töökotta viisingi.
Õnneks on töökoja omanik sugulane nii et rahaliselt see eriti vaesemaks ei teinud kui pump stendis käis.
Kuigi lõpp lahendus oli küll imelik, käima ei läinud sellepärast et filtrivaltsi vahelt kiskus õhku vahele, naljakas on see et nädala sain ma ju selle filtriga sõidetud.
Uus filter küljes ja auto töötab laitmatult, uskumatult palju jama ühe filtri vahetuse tõttu :D
Nii palju oli muidugi kasu et lasin pihusteid kah kontrollida ja tuli välja et kaks neist on töövõimetud.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=89147" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3362
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Seda õhku peaks näha olema läbipaistvas torus peale filtrit ja enne kõrgsurve pumpa isegi midagi lahti tegemata. Kui mootor ei käivitu siis peaks toru lausa tühi olema või õhumulle ikka väga suurel hulgal. Selle filtri vahetuse järgse käivitumisega on ka mul käivitusprobleeme olnud.
Pihustite toimimist ja käiguühtlust saab muide ka VCDS-iga vaadata silindreid omavahel võrreldes.
Aga hea et asi korda sai ilma suuremate hävinguteta...
Muide kas see 01376 viga kadus ka ära?
Viimati muutis HawkHill, 30 Okt 2011, 10:46, muudetud 2 korda kokku.

raitojas
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Mai 2011, 10:13
Telefon: 53071552
Auto: VW Passat 1999, 2,5 V6 110KW, VW Golf 3 1994 1,9 55kw, BMW 525 2003 120kw
Asukoht: Jõgevamaa

Re: VW Passat 99 2,5 V6 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas raitojas »

HawkHill kirjutas:Seda õhku peaks näha olema läbipaistvas torus peale filtrit ja enne kõrgsurve pumpa isegi midagi lahti tegemata. Kui mootor ei käivitu siis peaks toru lausa tühi olema või õhumulle ikka väga suurel hulgal. Selle filtri vahetuse järgse käivitumisega on ka mul käivitusprobleeme olnud.
Pihustite toimimist ja käiguühtlust saab muide ka VCDS-iga vaadata silindreid omavahel võrreldes.
Aga hea et asi korda sai ilma suuremate hävinguteta...
Muide kas see 01376 viga kadus ka ära?
kadus ära jah
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=89147" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta

Mine “Diislid”