Karterivahelt lekib õli, kliima rihm jamab. TDI 81kw
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Karterivahelt lekib õli, kliima rihm jamab. TDI 81kw
Tere, mure selline, üx hommik avastasin, et õliloik auto all. Sai siis kanali peal järgi vaadatud ning ümber karteri serva oli kõik märg, kõrgemalt kuiv, oletan, et karteri tihend laseb läbi. Kui karteritihendid vahetada tahaks, kas peaks mootorit kergitama v silda madalamale laskma? Auto pole kaua minu käes olnud.
Teine mure on kliimarihm, avastasin üks päev, et katki, sai uus muretsetud ning vahetama asutud, sai peale pandud ja korduvalt pingutatud kui ikkagi hakkas vilistama, käega keerates tunduvad rullikud head olema. Kui mootorit käivitada käib algul asi kenasti kui natuke peale seda hakkab rihm vilisema ja suitsema, kas peaks minema kuhugi töökotta ja seal seda lasta pingutada v saab ka kodus?
Teine mure on kliimarihm, avastasin üks päev, et katki, sai uus muretsetud ning vahetama asutud, sai peale pandud ja korduvalt pingutatud kui ikkagi hakkas vilistama, käega keerates tunduvad rullikud head olema. Kui mootorit käivitada käib algul asi kenasti kui natuke peale seda hakkab rihm vilisema ja suitsema, kas peaks minema kuhugi töökotta ja seal seda lasta pingutada v saab ka kodus?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Karterivahelt lekib õli, kliima rihm jamab. TDI 81kw
Kliimapump on ikka korras, s.t. töötab ilma mürata? Tavaliselt kui rihma lõhub on viga pumbas, kui kliima taha lülitudes vile ja suits peale hakkab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Karterivahelt lekib õli, kliima rihm jamab. TDI 81kw
Pole tähelepannud küll, et mingi müra v muu kahtlane heli oleks. Kuidas seda kontrollida saaks?GTI kirjutas:Kliimapump on ikka korras, s.t. töötab ilma mürata? Tavaliselt kui rihma lõhub on viga pumbas, kui kliima taha lülitudes vile ja suits peale hakkab.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Karterivahelt lekib õli, kliima rihm jamab. TDI 81kw
Kui vile ja suits peale hakkavad, kas toimub see siis, kui kliimapumba sidur pumba tööse lülib? Tuleks auto alt jälgida, milline rullik (või rihmaratas) jääb kinni kui jamad algavad ja kuskohast suitsu tulema hakkab, kuna selge on see et mingi sõlme ringikäimine peab olema takistatud või on see täiesti kinni kiilunud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Karterivahelt lekib õli, kliima rihm jamab. TDI 81kw
Kui mootor käima panna ning kliima tööle panna, siis siuke 5-10 sekundid toimib kõik nii naq peab ja siis hakkab vilisema ja suitsema. Kas see on siis see hetk kui sidur rakendub? Ise oletasin sama, et mingi siduri värk seal on ja sellest võib asi nii moodi teha.GTI kirjutas:Kui vile ja suits peale hakkavad, kas toimub see siis, kui kliimapumba sidur pumba tööse lülib? Tuleks auto alt jälgida, milline rullik (või rihmaratas) jääb kinni kui jamad algavad ja kuskohast suitsu tulema hakkab, kuna selge on see et mingi sõlme ringikäimine peab olema takistatud või on see täiesti kinni kiilunud.
Re: Karterivahelt lekib õli, kliima rihm jamab. TDI 81kw
Siin oleks juba kliimaspetsi nõu vaja - sul võib süsteemis ummistus olla... Millalgi peaks jahutusvendid lülituma, kui seda ei juhtu koormatakse kompressor üle... Üle/alarõhu andurid peavad toimima, et kompressorit mitte rikkuda... Nii nagu automootor, vajab kompressor õlivahetust... Keeruline värk, ja kas tekkivad rõhud kummalgi pool pumpa on normi piires, selgub vaid siis kui kellad külge pandud.Tane1 kirjutas:kliima tööle panna, siis siuke 5-10 sekundid toimib kõik nii naq peab ja siis hakkab vilisema ja suitsema.
Re: Karterivahelt lekib õli, kliima rihm jamab. TDI 81kw
Ashoo.. pidasid silmas mingeid spets asju millega mõõta v mõtlesid sa diagnosti?grahv kirjutas:Siin oleks juba kliimaspetsi nõu vaja - sul võib süsteemis ummistus olla... Millalgi peaks jahutusvendid lülituma, kui seda ei juhtu koormatakse kompressor üle... Üle/alarõhu andurid peavad toimima, et kompressorit mitte rikkuda... Nii nagu automootor, vajab kompressor õlivahetust... Keeruline värk, ja kas tekkivad rõhud kummalgi pool pumpa on normi piires, selgub vaid siis kui kellad külge pandud.Tane1 kirjutas:kliima tööle panna, siis siuke 5-10 sekundid toimib kõik nii naq peab ja siis hakkab vilisema ja suitsema.
Re: Karterivahelt lekib õli, kliima rihm jamab. TDI 81kw
Kliimasüsteemi hooldus/diagnostika vahendeid... St asjatundja jälgib mis süsteemis toimuma hakkab peale sisselülitamist.Tane1 kirjutas:Ashoo.. pidasid silmas mingeid spets asju millega mõõta v mõtlesid sa diagnosti?
Re: Karterivahelt lekib õli, kliima rihm jamab. TDI 81kw
Tahaks ka teada, kas on vaja mootorit kergitada? Endal sama jama karteriga.
VW Mullivann
Re: Karterivahelt lekib õli, kliima rihm jamab. TDI 81kw
Kui kliima rihm on maas siis kontrolli nii: Paned auto tööle/süüte sisse, salongis vajutad ECON nuppu(displayl peab ka vastav tähistus olema "ECON"). Siis peaks kompressori elektromagnet ennast tagant ära rakendama. Rullik peaks olema nüüd vabalt jooksev. Kui vajutad salongis AUTO nuppu (kliimal) siis tõmbub elektromagnet ning rullik käib raskemalt ringi. Käega peaks olema suudetav seda rihmaseibi liigutada. Mul endal oli sama jama. Sõitsin autoga, järsku ilge vile ja suits üleval. Kokkuvõtteks oli kliimapump kinni jooksnud. Võtsin lahti ning oli ühel stopperil kõrva küljest ära hamsanud ning silindri ja kolvi vahele tõmmanud.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...