

Äkki leidub pädevaid tegelasi, kes seletaks antud teemas võhikule ära, kuidas too protseduur välja näeks ning mida kruvima ja jälgima peaks

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Ole nüüd hea mees ja seleta mis suunas sa seda kruvi keerad, ja mida see kruttimine tehniliselt muudab?g3racing kirjutas: Turbo membraani peal olev püstine kruvi(pildil roheline vertikaalne kruvi), sellega saab
samuti kütuse ette annet suurendada. Mina jätaksein kütusekruvi (full load adjustment screw) nii nagu ta on ja
keeraksin turbo membraani (ufo taldriku kujuline pildil) peal olevat kruvi.
Too controller käib turbot ja wastegate/ülerõhuklappi ühendava toru vahepeale ning sellega saad ise reguleerida, millal too klapp avanebalan12 kirjutas:Kui tohib küsida, mida annab juurde manual boost controller? Endal Multivan 1.9TD 50 kw 1996a ja veidike lisavõimsust ei tee paha!
Et kütuse etteannet piirata? Siis ei saa ju tahmata, sest ei tule kütet peale niipalju!subwoof1 kirjutas:kui keerad pumbapealt olevat polti( kruvi) väljapoole siis ei ole sul enam sellist minekut aga tahmamine jääb järgi.