1,8 66kw läheb kuumaks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1,8 66kw läheb kuumaks
Probleem Golf III-ga, 1,8 66kw bensiin. Kohapeal läheb kuumaks, temp tõuseb 100 ja 110 ning võibolla ehk pealegi. Alguses tundus probleem termostaadis, kuna radikas ise soojaks ei läinud. Termostaadi vahetuseks võtsin veepumba maha( labad korras ning rihmaratast liigutades käisid ka labad ilusti ringi). Vent ka tööle ei hakka. Muud lõdvikud lähevad soojaks, peale radika alumise lõdviku( siin ehk väike küsimärk?). Survet sees ei tundu olevat(mingi väike surve peab ikka olema kuid midagi hullu nagu küll ei ole) ning tosool ning jahutusvedelik segamine ei ole. Pikemalt sõita saanud veel pole( autol puuduvad ÜV ja kindlustus ning varasemalt polnud auto minu oma seega ei tea kas see probleem esines ka sõites). Kuigi loogiliselt ei tohiks ta siiski kohapeal kuumaks minna. On kellegil ideid?
Vw Corrado G60 118kw 90'- Vw Golf III TDi 81kw 96'- Vw Golf III TDi 66kw 94'- Vw Golf 4 55kw 99'- Vw Passat 1,9TDi 98'- Vw Golf 3 1,9TDi 95'- Vw Passat 2,5 TDi 00'- Vw Golf Variant 1,9D 94'- Vw Golf III 66kw 93'
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 1,8 66kw läheb kuumaks
Kas kohapeal soojenedes salongi tuleb kuuma õhku? Kui ei siis on õhk kuskil sees. Kui termostaat avaneb ja radika alumine lõdvik ikka jahe siis puudub ringvool (radikas umbes?).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: 1,8 66kw läheb kuumaks
Hea oleks,kui antakse joonis VW-i.jahutusüsteemist ja näidatakse,kuhu koguneb õhk jahutus süsteemi. Probleemi tekitajal on termostaadi MITTE avanemine. Termostaadi vahetuseks ei pea veepumpa maha võtma. Jutt G3-est.
-
- Huviline
- Postitusi: 87
- Liitunud: 25 Veebr 2007, 23:14
- Telefon: +372 5277489
- Asukoht: Tallinn Mustamäe
Re: 1,8 66kw läheb kuumaks
Mul oli endal sama mure vent tööle ei hakanud, ja kraadid tõusid üles. Viga oli seal kus läheb tosool kolmikusse mootori juures kus tekib suur ja väike ring. see kolmik lekkis lihtsalt vahetasin ära ja nüüd toimib ilusti kõik. Ma arvan, et viga võib olla selles või siis ka vendi temp andur mis ei saa aru, et peaks tööle hakkama.
Proovi neid uurida ma miski pärast arvan, et selle viga võib ka olla .
Priit
Proovi neid uurida ma miski pärast arvan, et selle viga võib ka olla .
Priit
Re: 1,8 66kw läheb kuumaks
Vana termostaadiga oli see, et radikas ei läinud soojakski. Ehk termostaat ei avanenud, kuid uue termostaadiga jõuab tosool radikasse( radikas läheb soojaks) aga alumine lõdviks soojaks ei lähe. Ilmselt peangi radika maha võtma ja läbi pesema mingite vahenditega. Seda veepumba mahavõtmist ei oska muudmoodi kommenteerida- noh võibolla tõesti ei pea maha võtma, aga PALJU lihtsam on termostaat koos veepumbaga maha võtta, sest termostaadi teine polt on küll väga kehva kohapeal( jutt siis 1,8 66kw-st). Teine probleem on selles, et vent tõesti tööle ei hakka.
Vw Corrado G60 118kw 90'- Vw Golf III TDi 81kw 96'- Vw Golf III TDi 66kw 94'- Vw Golf 4 55kw 99'- Vw Passat 1,9TDi 98'- Vw Golf 3 1,9TDi 95'- Vw Passat 2,5 TDi 00'- Vw Golf Variant 1,9D 94'- Vw Golf III 66kw 93'
-
- Huviline
- Postitusi: 87
- Liitunud: 25 Veebr 2007, 23:14
- Telefon: +372 5277489
- Asukoht: Tallinn Mustamäe
Re: 1,8 66kw läheb kuumaks
Noh , kui vent tööle ei hakka siis võib olla viga termostaadis või siis vendi anduris näiteks.
Ja kui alumine lõdvik soojaks ei lähe siis , võib viga ka radikas olla, mina ostsin omale igaks juhuks uue radika mul muidugi vanal radikal mingi pisike leke oli. Forsist sain uue 50 raha maksis umbes see uus radiaks.
Ja kui alumine lõdvik soojaks ei lähe siis , võib viga ka radikas olla, mina ostsin omale igaks juhuks uue radika mul muidugi vanal radikal mingi pisike leke oli. Forsist sain uue 50 raha maksis umbes see uus radiaks.
Re: 1,8 66kw läheb kuumaks
Nii... Võtsin täna termostaadi( kurivaim, uus termostaat või asi...) ära ning alles nüüd võib väita, et radikas läks soojaks. Hakkas ka vent tööle, kuid alles ca 110 kraadi juures. Nüüd tekkis küsimus, et ploki küljest tuleva flantsi küljes on 2 anduri laadset vigurit( see flants, kuhu kinnitub ülemine lõdvik, mis suundub radikasse). Kas üks neist (plokipoolne) peabki olema nö "pimedaks tehtud"? Küsimus tekkis, kuni näha on, et seal on midagi ise aretatud + ploki ligidal "seikles" üks pisikene ühe juhtmega pistik, mille asukohta mina tuvastada esmapilgul ei suutnud. Eelmine omanik ütles ka, et ära ehmata, kui temp 110 peale läheb, et reaalselt see nii ei ole( kõlas imelikult, aga kuna sain auto üpris soodsalt siis ei pööranud sellele tähelepanu- TEINEKORD TARGEM!). Samas tundus, et jahutusringlus toimis ilusti ning vent peaks siiski alla 110 kraadi tööle hakkama. Kas tõesti siis see andur, mille järgi kellade temp töötab võib "vigast panna"?
Vw Corrado G60 118kw 90'- Vw Golf III TDi 81kw 96'- Vw Golf III TDi 66kw 94'- Vw Golf 4 55kw 99'- Vw Passat 1,9TDi 98'- Vw Golf 3 1,9TDi 95'- Vw Passat 2,5 TDi 00'- Vw Golf Variant 1,9D 94'- Vw Golf III 66kw 93'
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 1,8 66kw läheb kuumaks
Ventikaid juhib radiaatori küljes olev termolüliti ja paisupaagi all olev ventikate juhtblokk - jahutusflantsis olevad andurid juhivad auto aju ja näidikublokis olevat temp. andurit. Kuna flants võib sobida mitmele mootoritüübile, siis on tavaline et mõni anduri auk ei ole kasutuses e. ''pime'' on ees. Kui vent läheb 110 peal käima, võib viga olla selles et ventikal puudub 1. kiirus (kui on 2-kiirusega ventikas e. 3-juhtmelise pistikuga), põhjuseks kas vigane termolüliti radiaatoris või juhtblokk või ventika kaitse läbi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: 1,8 66kw läheb kuumaks
Nii, palju aega on mööda läinud ja nüüd tekkis aega tegelda Golfiga. Ära sai vahetatud siis temp. andur. Vahepeal võtsin välja termostaadi ja proovisin siis sõita, üle 70C ei tahtnud minna. Mõtlesin, et kui ta ilma termostaadita ka kriitiliselt kuumaks peaks minema, siis on asi väga hapu. Panin siis termostaadi tagasi ja siis uue temp. anduri, nüüd siis on temp 95-100C vahel. Ma ei tea kas see on normaalne? Ülevaatusel sai käidud, siseruumis pikemalt töötades hakkas ka vent tööle lõpus( puksid kulunud vist, jubeda häälega käib, st ventikas käib vastu oma korpust). Lõdvikut katsudes on see samas umbes konditsioonis nagu mul tuttava 1,8 66kw passatil, millel just sai plokikaane tihend vahetatud koos sinna juurde üldiselt kuuluvate toimingutega( kaane lihv jne ). Temal oli juba see probleem, et surve oli nii suur jahutussüsteemis, et hakkas lõdvikuid lõhkuma. Ma nüüd ei teagi mida arvata... Igaksjuhuks ei taha ka tihendivahetust ette võtta, kuigi nägin just, kuidas seda vanemal passatil tehti( 1,8 66kw )- ülearu keeruline ega kulukas ettevõtmine see polnud.
Head vana lõppu ja uut kõigile!
Head vana lõppu ja uut kõigile!
Vw Corrado G60 118kw 90'- Vw Golf III TDi 81kw 96'- Vw Golf III TDi 66kw 94'- Vw Golf 4 55kw 99'- Vw Passat 1,9TDi 98'- Vw Golf 3 1,9TDi 95'- Vw Passat 2,5 TDi 00'- Vw Golf Variant 1,9D 94'- Vw Golf III 66kw 93'