vw caddy 1,9sdi 97a Immo jama
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 14 Mai 2011, 09:26
- Telefon: 56763860
- Auto: vw caddy 1,9sdi
- Asukoht:
vw caddy 1,9sdi 97a Immo jama
auto töötas sai siis süüde välja keeratud ja enam starterit taha ei võta ´?Kas viga võib olla immobilaiseris ja kuidas seda maha võtta saaks ?
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: vw caddy 1,9sdi 97a Immo jama
Kui sinna miski lisaimmo peale pandud on, siis selle viga võib küll olla. Orig. immoga läheks asi korraks käima ja sureks siis välja.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 14 Mai 2011, 09:26
- Telefon: 56763860
- Auto: vw caddy 1,9sdi
- Asukoht:
Re: vw caddy 1,9sdi 97a Immo jama
signa plokk siis sellist marki nagu DEFA Central Unit 821x
Tõmmates käivitub aga seistes ei võtta ikagi starterit taha
Tõmmates käivitub aga seistes ei võtta ikagi starterit taha
Viimati muutis Egon, 04 Dets 2011, 15:09, muudetud 1 kord kokku.
Re: vw caddy 1,9sdi 97a Immo jama
Kui tõmmates läheb käima, siis võimalus, et aku liiga tühi käivitamiseks.
Nimelt on paljudel signadel selline funktsioon, et kui akul piisavalt volte pole, siis ei lase käivitada. So mingi ärandamisvastane funktsioon. Pead ei anna, aga ise olen paari autoga talvistes oludes külmaga hädas olnud, et signa ei lase starterile voolu peale, kuulda on vaid mingit releeklõpsu ja kõik. Peale aku täis laadimist hakkab mootorit ringi vedama.
Teine võimalus, et voolt ei jõua mingil muul põhjusel starterini, näiteks oli mu eelmisel autol, Mazdal starteri juhe vibratsiooniga lahti tulnud ja arvasin esimese hooga, et starter vaja remonti viia, siis aga avastasin lahtise juhtme ja asi lahendatud. Antud viga avaldus nii, et kord nagu läks käima ja kord ei läinud.
Kolmas ja kõige nukram variant, et starter ongi ära koolenud
See võib avalduda küllaltki järsku. Kunagi ühe suht uue Transitiga oli nii, üks hetk keset päeva ei võtnud mootorit järele ja kõik. Ei olnud mingit ette hoiatamist. Tõmmates läks buss muidugi kohe käima.
Nimelt on paljudel signadel selline funktsioon, et kui akul piisavalt volte pole, siis ei lase käivitada. So mingi ärandamisvastane funktsioon. Pead ei anna, aga ise olen paari autoga talvistes oludes külmaga hädas olnud, et signa ei lase starterile voolu peale, kuulda on vaid mingit releeklõpsu ja kõik. Peale aku täis laadimist hakkab mootorit ringi vedama.
Teine võimalus, et voolt ei jõua mingil muul põhjusel starterini, näiteks oli mu eelmisel autol, Mazdal starteri juhe vibratsiooniga lahti tulnud ja arvasin esimese hooga, et starter vaja remonti viia, siis aga avastasin lahtise juhtme ja asi lahendatud. Antud viga avaldus nii, et kord nagu läks käima ja kord ei läinud.
Kolmas ja kõige nukram variant, et starter ongi ära koolenud
