Passat B6 tuled
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 28 Sept 2010, 20:12
- Telefon: 5252846
- Auto: VW Passat 1.9 tdi B6
- Asukoht:
Passat B6 tuled
VW Passat B6 1.9 TDI 2007 aastast. Probleem on tuledega. Tuled iseenesest töötavad kenasti (välja arvatud parktuled ja tagumised udutuled), aga lülitist erinevaid reziime muutes ei juhtu midagi. Parktulede asendis põlevad lähituled ikka rõõmsalt edasi jne. Kaugtuled lähevad põlema ka olenemata reziimist. On kellelgi kogemusi?
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: Passat B6 tuled
Kaugtuled põlevad ainult siis kui tuled on nupust peale keeratud. Kui paktulede asendis põlevad ka lähituled siis kardan et keegi midagi otse tõmmanud. Arvuti nitab mingeid vigasid ka?
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Passat B6 tuled
Kaldun arvama, et tuledelüliti võib pooleldi õhtul olla. Võid proovida lüliti eemaldamist ja multimeetriga ühenduste pinouti järgi mõõtmist kas parktulede asendis saadetakse parktulede signaali keskelektriajule.
Lüliti saad välja surudes nullasendis pliidinupu sissepoole ja keerates parktulede asendile. Seejärel tõmba lüliti välja armatuurist. Lülitil on 9 pinni (10 pin kohta, üks tühi), neist pin 3 on parktulede signaali jaoks ja pin 8 on üldpinge. Keera lüliti parktulede peale ja mõõda nende kahe pini vahelt kas on ühendust. Keera siis sõidutulede peale ja mõõda 9 ja 8 vahelt. Seal peaks ühendus olema. Keera tagasi parktuledele ja mõõda uuesti 3 ja 8 vahelt. Kui seal on endiselt signaal, siis on tuledelüliti läbi.
E: täpsustus
Lüliti saad välja surudes nullasendis pliidinupu sissepoole ja keerates parktulede asendile. Seejärel tõmba lüliti välja armatuurist. Lülitil on 9 pinni (10 pin kohta, üks tühi), neist pin 3 on parktulede signaali jaoks ja pin 8 on üldpinge. Keera lüliti parktulede peale ja mõõda nende kahe pini vahelt kas on ühendust. Keera siis sõidutulede peale ja mõõda 9 ja 8 vahelt. Seal peaks ühendus olema. Keera tagasi parktuledele ja mõõda uuesti 3 ja 8 vahelt. Kui seal on endiselt signaal, siis on tuledelüliti läbi.
E: täpsustus
Viimati muutis siLc, 04 Dets 2011, 14:48, muudetud 2 korda kokku.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 28 Sept 2010, 20:12
- Telefon: 5252846
- Auto: VW Passat 1.9 tdi B6
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: Passat B6 tuled
Kui väga vaja siis mul võib müügiks tuledelüliti ehk leiduda peab vaatama kas sobib, kui huvi siis ühendus priva kaudu.
Re: Passat B6 tuled
Tere.
Kuna teema olemas ei hakka uut tegema. Mure siis selline, et armatuuris näitab AFS control module inoperative. Kas see võib olla tingitus sellest, et üks esipirn ei põle. Pirn on küll vahetatud, aga vist on miski blokk läbi tule sees. Bi xenonid siis valgusallikaks. Või kas on AFS moodul läbi ja sellest tingitult tuli ei põle? Teine tuli põleb ilusti. Tuled teevad oma tantsu ka algul ära. Ja veel ei põle/tööta kurvituled (need mis nt hoovi keerates põlema lähevad) Diagnosti pole olnud võimalust lasta teha.
Oskab keegi aidata/nõu anda?
Kuna teema olemas ei hakka uut tegema. Mure siis selline, et armatuuris näitab AFS control module inoperative. Kas see võib olla tingitus sellest, et üks esipirn ei põle. Pirn on küll vahetatud, aga vist on miski blokk läbi tule sees. Bi xenonid siis valgusallikaks. Või kas on AFS moodul läbi ja sellest tingitult tuli ei põle? Teine tuli põleb ilusti. Tuled teevad oma tantsu ka algul ära. Ja veel ei põle/tööta kurvituled (need mis nt hoovi keerates põlema lähevad) Diagnosti pole olnud võimalust lasta teha.
Oskab keegi aidata/nõu anda?
Viimati muutis reimot, 08 Dets 2011, 18:29, muudetud 2 korda kokku.