Auto plekitöö
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- tõeline-mulk
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 08 Jaan 2010, 17:12
- Telefon: 53881758
- Auto: Neljal rehvil veerev ,füüsiliste ning vaimsete seaduste murdja.
- Asukoht: Viljandimaa.
- Kontakt:
Auto plekitöö
Tervist kõigile
Viimati muutis tõeline-mulk, 24 Veebr 2017, 18:54, muudetud 4 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: Auto plekitöö
Ukse pead välja vahetama aga tagumise osa saad kummihaamriga sirgeks taguda küll.
Ideaalne oleks teha seda muidugi magnetiga,kui on võimalust seda kuskilt saada siis soovitan kindlasti sellega teha !
Ideaalne oleks teha seda muidugi magnetiga,kui on võimalust seda kuskilt saada siis soovitan kindlasti sellega teha !
- tõeline-mulk
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 08 Jaan 2010, 17:12
- Telefon: 53881758
- Auto: Neljal rehvil veerev ,füüsiliste ning vaimsete seaduste murdja.
- Asukoht: Viljandimaa.
- Kontakt:
Re: Auto plekitöö
Arvan et asi ei ole lootusetu on õnnetumaid sõidukeid sõidukõlblikkus tehtud.Küsimus seisneb: Millised on õiged töövõtted??sillu7 kirjutas:Ise sul ei ole küll seal midagi teha.
-
- Veteran
- Postitusi: 709
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Auto plekitöö
Katusel ilmselt volt ka sees? Arvan, et tahab venituspingis käimist, mis on suht kulukas üheks korraks endale koju osta. 

Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
- tõeline-mulk
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 08 Jaan 2010, 17:12
- Telefon: 53881758
- Auto: Neljal rehvil veerev ,füüsiliste ning vaimsete seaduste murdja.
- Asukoht: Viljandimaa.
- Kontakt:
Re: Auto plekitöö
Ei katus on korraskevva kirjutas:Katusel ilmselt volt ka sees? Arvan, et tahab venituspingis käimist, mis on suht kulukas üheks korraks endale koju osta.


kõik nipid on oodatud...
-
- Huviline
- Postitusi: 370
- Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
- Telefon: 5174819
- Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
- Asukoht: Tartu
Re: Auto plekitöö
Vahetad tagaukse ja tagatiiva ära. Tagatiiva lõikad mõne romula sharani/galaxy küljest.
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Auto plekitöö
Kas uksepostid (hinge- ja lukutala) on ikka sirged?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tõeline-mulk
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 08 Jaan 2010, 17:12
- Telefon: 53881758
- Auto: Neljal rehvil veerev ,füüsiliste ning vaimsete seaduste murdja.
- Asukoht: Viljandimaa.
- Kontakt:
Re: Auto plekitöö
mõlgid siis enam-vähem eemaldatudArts555 kirjutas:Vahetad tagaukse ja tagatiiva ära. Tagatiiva lõikad mõne romula sharani/galaxy küljest.




uksepostid (lukutala) vähe vigastatud,teised on korras.GTI kirjutas:Kas uksepostid (hinge- ja lukutala) on ikka sirged?
Viimati muutis tõeline-mulk, 28 Dets 2011, 13:16, muudetud 1 kord kokku.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Auto plekitöö
Ei saa su lausetest aru ,mõlgid eemaldatud aga kuidas anda kuju. Mäsasi see eemaldatud siis on ,kui kuju pole ?tõeline-mulk kirjutas: mõlgid siis enam-vähem eemaldatudkuid uks läheb vahetusse on kellegil pakkuda
![]()
Kuid kuidas poritiivale õige kuju anda?
![]()
Spotteriga peaks saama hea ja siis tuleks töödeldud kohad katta tinaga ,aga ma kardan et see liiga kõrge pilotaaz

http://www.youtube.com/watch?v=GLjjN2uP36I[/video]
Tiit
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Auto plekitöö
Oleneb kui hea on tagant juurdepääs - spotter rohkem kinniste profiilide teema, kuhu tagant ligi ei saa. Õige lõpliku kuju tiivale annad pahtli- ja lihvimisega. Kui oled hea pleku, siis seda vähem pahtlit läheb.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
- Telefon: 56660496
- Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
- Asukoht: Tallinn ,Järve
Re: Auto plekitöö
Meil käib asi koguaeg nõnda.Kui on kinnine karp , siis spotter , muul juhul kummihaamer/pleksepahaamrid.Pärast spottimist on vajadusel ikka üle ka tinatanudtito kirjutas:Ei saa su lausetest aru ,mõlgid eemaldatud aga kuidas anda kuju. Mäsasi see eemaldatud siis on ,kui kuju pole ?tõeline-mulk kirjutas: mõlgid siis enam-vähem eemaldatudkuid uks läheb vahetusse on kellegil pakkuda
![]()
Kuid kuidas poritiivale õige kuju anda?
![]()
Spotteriga peaks saama hea ja siis tuleks töödeldud kohad katta tinaga ,aga ma kardan et see liiga kõrge pilotaaz![]()
http://www.youtube.com/watch?v=GLjjN2uP36I[/video]
Tiit

- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Auto plekitöö
No tiivaäär on kinnine ja tiivale ehk saab ülespoole ligi. Muidu jah väiksed heeblid vasarad ja valmis ta ongiGTI kirjutas:Oleneb kui hea on tagant juurdepääs - spotter rohkem kinniste profiilide teema, kuhu tagant ligi ei saa. Õige lõpliku kuju tiivale annad pahtli- ja lihvimisega. Kui oled hea pleku, siis seda vähem pahtlit läheb.

- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Auto plekitöö
Ja nii tehaksegi pornot. See video on küll äärmiselt ebaprofesionaalne.
http://www.youtube.com/watch?v=GLjjN2uP36I[/video]
Tiit[/quote]
Värvi ei eemaldata lamellkettaga, sest see kuumutab plekki. Spottimise ,,kärnad,, käiatakse õhukese lihvkettaga, et jällegi vältida kuumutamist. Suurte pindade õgvendamiseks, ei kasutata nii väikest ,,pommi,, , sest venitad pinna ,,kuumaastikuks,, , mida hiljem on raske siluda.
Videos oleva sõiduki tagatiiva rihtimiseks oleks olnud otstarbekam kasutada salongi poolt lähenemist, või siis läbi sisselõike tagatuleaugust ning kasutades ,,lusikaid,,.
Plekitöö on kogemustepõhine tegevus, mis omandatakse staaziga. Muidugi seejuures tuleks eelnevalt põhitõed enesele selgeks teha.
Õppida saad seda kogenud meistri juures olles paar-kolm aastat õpipoisi rollis.
Ise olen varsti 20 -aastat auto plekitööd teinud ja töö käigus omandad nii mõndagi pidevalt juurde. Kõik ametid kõigile ei sobi ning seega saavad andetud vaid kvaliteetset tööd imiteerida.
http://www.youtube.com/watch?v=GLjjN2uP36I[/video]
Tiit[/quote]
Värvi ei eemaldata lamellkettaga, sest see kuumutab plekki. Spottimise ,,kärnad,, käiatakse õhukese lihvkettaga, et jällegi vältida kuumutamist. Suurte pindade õgvendamiseks, ei kasutata nii väikest ,,pommi,, , sest venitad pinna ,,kuumaastikuks,, , mida hiljem on raske siluda.
Videos oleva sõiduki tagatiiva rihtimiseks oleks olnud otstarbekam kasutada salongi poolt lähenemist, või siis läbi sisselõike tagatuleaugust ning kasutades ,,lusikaid,,.
Plekitöö on kogemustepõhine tegevus, mis omandatakse staaziga. Muidugi seejuures tuleks eelnevalt põhitõed enesele selgeks teha.
Õppida saad seda kogenud meistri juures olles paar-kolm aastat õpipoisi rollis.
Ise olen varsti 20 -aastat auto plekitööd teinud ja töö käigus omandad nii mõndagi pidevalt juurde. Kõik ametid kõigile ei sobi ning seega saavad andetud vaid kvaliteetset tööd imiteerida.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Auto plekitöö
Et siis mis Sa soovitad inimesele kellel pole mitte midagi va tahe ise teha?HMP kirjutas:Ja nii tehaksegi pornot. See video on küll äärmiselt ebaprofesionaalne.
Värvi ei eemaldata lamellkettaga, sest see kuumutab plekki. Spottimise ,,kärnad,, käiatakse õhukese lihvkettaga, et jällegi vältida kuumutamist. Suurte pindade õgvendamiseks, ei kasutata nii väikest ,,pommi,, , sest venitad pinna ,,kuumaastikuks,, , mida hiljem on raske siluda.
Videos oleva sõiduki tagatiiva rihtimiseks oleks olnud otstarbekam kasutada salongi poolt lähenemist, või siis läbi sisselõike tagatuleaugust ning kasutades ,,lusikaid,,.
Plekitöö on kogemustepõhine tegevus, mis omandatakse staaziga. Muidugi seejuures tuleks eelnevalt põhitõed enesele selgeks teha.
Õppida saad seda kogenud meistri juures olles paar-kolm aastat õpipoisi rollis.
Ise olen varsti 20 -aastat auto plekitööd teinud ja töö käigus omandad nii mõndagi pidevalt juurde. Kõik ametid kõigile ei sobi ning seega saavad andetud vaid kvaliteetset tööd imiteerida.

- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Auto plekitöö
Mis siin soovitada. Ega vaid suure tahtega kuhugi jõua.
Esiteks peaks entusiast saama siiski kasvõi algteadmised, ehk lugema kirjandust. Teine pool asjast on materiaalne, tegema kulutusi ja soetama (palju muidugi kellelgi rahakott lubab) elementaarsed tööriistad. Muidugi suurem osa riistu valmistatakse vastavalt vajadusele erinevate tööde käigus.Nt. kui spotterit ei jõua osta, lähed treiali juurde ja lased treida kahes kolmes mõõdus naelapommi raskused, mutrid. Ise lõikad vardad, keermestad ja lisad pommi, keevitad otsad. Nagu näha ilma keevituseta/keevitusoskuseta on plekitööd peaaegu võimatu teha.Sama kehtib ka nurklihvija kohta. Need on asjad, milleta ei saa midagi teha (v.a. oskustel põhinev pleki õgvendamine, kus läheb tarvis nt. plekksepa viili, haamreid ning vastuseid).
Kokkuvõtteks: kõige odavam on minna kuhugi õpipoisiks, samas soetades tasapisi tööriistu. See võtab aega, kui kohe ei soovi tuhandeid eurosid laiaks lüüa ja ega see oskuski üle öö tule, kuigi oled asja näinud. Kui jätkub piisavalt püsivust ja tahet, tuleb lõpuks ka tulemus.
Huvilistele jääb vaid edu soovida.
Mulgile ka küsimus, et mis siis ka Passati tagaosast sai?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... lk#p467244" onclick="window.open(this.href);return false;
Esiteks peaks entusiast saama siiski kasvõi algteadmised, ehk lugema kirjandust. Teine pool asjast on materiaalne, tegema kulutusi ja soetama (palju muidugi kellelgi rahakott lubab) elementaarsed tööriistad. Muidugi suurem osa riistu valmistatakse vastavalt vajadusele erinevate tööde käigus.Nt. kui spotterit ei jõua osta, lähed treiali juurde ja lased treida kahes kolmes mõõdus naelapommi raskused, mutrid. Ise lõikad vardad, keermestad ja lisad pommi, keevitad otsad. Nagu näha ilma keevituseta/keevitusoskuseta on plekitööd peaaegu võimatu teha.Sama kehtib ka nurklihvija kohta. Need on asjad, milleta ei saa midagi teha (v.a. oskustel põhinev pleki õgvendamine, kus läheb tarvis nt. plekksepa viili, haamreid ning vastuseid).
Kokkuvõtteks: kõige odavam on minna kuhugi õpipoisiks, samas soetades tasapisi tööriistu. See võtab aega, kui kohe ei soovi tuhandeid eurosid laiaks lüüa ja ega see oskuski üle öö tule, kuigi oled asja näinud. Kui jätkub piisavalt püsivust ja tahet, tuleb lõpuks ka tulemus.
Huvilistele jääb vaid edu soovida.
Mulgile ka küsimus, et mis siis ka Passati tagaosast sai?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... lk#p467244" onclick="window.open(this.href);return false;
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
Re: Auto plekitöö
Mis selles kuumutamises halba on? See ei lähe seal nii kuumaks, et materjali koostis muutuks. Või see kuumutamine on kuidagi teisti halb?
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Auto plekitöö
Sellele küsimusele saadki vastuse raamatust ,,Metallitööde algõpetus,,(vist oli selline nimi).sillu7 kirjutas:Mis selles kuumutamises halba on? See ei lähe seal nii kuumaks, et materjali koostis muutuks. Või see kuumutamine on kuidagi teisti halb?
Kui lugeda ei viitsi, tee kodus eksperiment. Võta terasleht ja kuumuta seda keskelt, mis küll juhtub....

Autoplekksepal on aga hoopis teine eesmärk - deitail rihtida/õgvendada/siluda. Olemas on erinevaid tehnikaid.
Lisaks veel, et lamellkettaga värvi eemaldades, ei kuumutata vaid plekki, mis hakkab lainetama, vaid käiatakse detail lihtsalt õhukeseks. Värvi eemaldamiseks tuleb kasutada ,,samblik,, (fiiber) ketast.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
Re: Auto plekitöö
No nii kuumaks ta sul küll ei lähe, et sul miadgi kõveraks hakkab tõmbama. Samuti lased sa ainult värvi maha ja ei kulu midagi ta nii õhukeseks.
Kui nii peeneks minna, siis kuidas sul seal omal see värvimine käib? Värvikambrist pole sul seal haisugi. Suvel on näha, et detailid ripuvad sul väljas....
Kui nii peeneks minna, siis kuidas sul seal omal see värvimine käib? Värvikambrist pole sul seal haisugi. Suvel on näha, et detailid ripuvad sul väljas....
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 15 Mär 2006, 00:04
- Auto: Vento 1.8GL 94`, A4 Avant 2.5TDI 03`
- Asukoht: Tartu
Re: Auto plekitöö
Saab ka nii hea kvaliteediga. HMP sul õpipoissi pole vaja?:)
Teemasse ka üks link kõverate autode sirgestamisest jms. http://pajalle.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Teemasse ka üks link kõverate autode sirgestamisest jms. http://pajalle.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Auto plekitöö
Lamell- või liivapaberketast kasutades pleki lihvimisel kulub vaid ketas, plekki aga lihvitakse, mille tulemusena muutub see õhemaks. Kuna aluspind on avariist deformeerunud ning pole tasane, lihvidki kõrgemal olevad pinnad õhukeseks.sillu7 kirjutas:No nii kuumaks ta sul küll ei lähe, et sul miadgi kõveraks hakkab tõmbama. Samuti lased sa ainult värvi maha ja ei kulu midagi ta nii õhukeseks.
Kui nii peeneks minna, siis kuidas sul seal omal see värvimine käib? Värvikambrist pole sul seal haisugi. Suvel on näha, et detailid ripuvad sul väljas....
Proffidega aga ei hakka ma vaidlema.

Plekitöö ja värvimine on kaks täiesti erinevat tööd, kui pole veel aru saanud. Muidugi suurem osa ,,keevitavad,, pahtliga keresid.

Mis aga värvimisse puutub, siis tõesti puudub värvikamber. See raskendab oluliselt kvaliteetse tulemuse saavutamist ning aeglustab protsessi.

Asja uba ei ole kambris vaid suhtumises, mis kellegi jaoks on kvaliteet ja millal töö on lõplikult valmis.
Referenside osas ei ole mul küll põhjust häbeneda.
TFU-le:kunagi käisin välja veksli, et võtan õpipoisi. Tol ajal ei avaldanud keegi soovi. Kuna õpilasele kulub palju aega ja praegu on tapvalt palju tööd pakutud, ei näe võimalust sellega tegeleda.Vabandan, tulevikus pole välistatud.

Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
- Telefon: 56660496
- Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
- Asukoht: Tallinn ,Järve
Re: Auto plekitöö
no ega kui niiskus ikka värvi alla jääb,siis ei ole see tulemus küll ilus vaadata.Värvi alt tulevad "kublud" välja.Ja paratamatul on kastega suvehommikul õhk niiske(m). 

- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Auto plekitöö
Soovitan vaadata nt. You Tubist, kuidas värvitakse luksusautosid Rolls Rouce merel. Seal on ju õhuniiskus veel suurem, kui kastene suvehommik. Ja oh imet ,,kublud,, puuduvad.PRIM0 kirjutas:no ega kui niiskus ikka värvi alla jääb,siis ei ole see tulemus küll ilus vaadata.Värvi alt tulevad "kublud" välja.Ja paratamatul on kastega suvehommikul õhk niiske(m).

Olgem täpsed. Niiskus jääb pahtlisse ja hiljem kondenseerub värvitud pinna alla, mis avaldub vaatajale ,,kubluna,,.
Kus teie firmas siis eeltööd tehakse? Kas temperatuur on stabiilselt 20 kraadi? Mõõdate õhuniiskust, milline see on?

Vesivillid puuduvad, kui eeltöö on tehtud stabiilse temperatuuriga, soovitavalt 20 kraadi, madala õhuniiskusega ruumis. Võimalik on teha eeltööd ka ebastabiilsetes tingimustes. Sellisel juhul tuleb aga enne värvimist aluspind korrlikult kuivatada. Värvi pealekandmise aeg niisketes oludes on eeltööga võrreldes sedavõrd lühike, et õhuniiskus ei jõua kondenseeruda aluspinnale.
Mis aga puudutab värvikambreid, siis ega kambri olemasolu firmas veel garateeri kvaliteeti.See on vahend mis lihtsustab tööd.
Sellekohase näite võin tuua elust enesest, siinjuures ei hakka nimesid nimetama. Kes teab, see teab.
Oma Passati katuse eeltöö ja värvimise lasin teha( oli kõvasti plekitööd ees ja kuna puudub kamber ning olen ilmast sõltuv) ühes Tartu firmas, kus on kõik tehnilised tingimused kvaliteetse töö teostamiseks olemas. Kaasaarvatud uus värvikamber. Tulemuseks ,,kublud,, ning lihvimisest vibraga välja joonistunud katuse alusraamid lainetav tagatiib vibrolihvist, (märgata ainult läikelt ja sellele, kes oskab vaadata). Töö teostamise aeg - suvi. Niiet mulle ei maksa siin rääkima tulla automaatsest kvaliteedist kui omatakse kambrit. Lisaks sellele elavad need kambrit omavad härrad peamiselt poleeri otsas.
Muideks selle ,,kvaliteedi,,

Kas keegi julgeb öelda kohta Tartu linnas (või Primo, sinu juures või mujal?), kus tehakse superkvaliteeti omatakse vastavat tehnilist baasi ning hind on tulemusega kooskõlas? Muidugi pakkuja peaks ise olema ikka antud küsimuses pädev. Kuna teen unic autode plekitööd ja koostööpartneril on tõsised probleemid automaalri leidmisega.Tõsine pakkuja võib teada anda ka privas.
Kuid siinjuures läheb asi väga teemast välja.Tuletan meelde, et teema algataja soovis olematute oskustega ning koduste vahenditega teha oma sõidukile plekitöid.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Auto plekitöö
See on teema algataja jutust palju kaugel ,aga minu tähelepanek s..st värvitöö kogemustest sai alguse kui firmad hakkasid kasutama vesibaasil värve. See ainult minu arvamus ja arusaam asjade allakäigustHMP kirjutas:Soovitan vaadata nt. You Tubist, kuidas värvitakse luksusautosid Rolls Rouce merel. Seal on ju õhuniiskus veel suurem, kui kastene suvehommik. Ja oh imet ,,kublud,, puuduvad.PRIM0 kirjutas:no ega kui niiskus ikka värvi alla jääb,siis ei ole see tulemus küll ilus vaadata.Värvi alt tulevad "kublud" välja.Ja paratamatul on kastega suvehommikul õhk niiske(m).![]()
Olgem täpsed. Niiskus jääb pahtlisse ja hiljem kondenseerub värvitud pinna alla, mis avaldub vaatajale ,,kubluna,,.
Kus teie firmas siis eeltööd tehakse? Kas temperatuur on stabiilselt 20 kraadi? Mõõdate õhuniiskust, milline see on?![]()
Vesivillid puuduvad, kui eeltöö on tehtud stabiilse temperatuuriga, soovitavalt 20 kraadi, madala õhuniiskusega ruumis. Võimalik on teha eeltööd ka ebastabiilsetes tingimustes. Sellisel juhul tuleb aga enne värvimist aluspind korrlikult kuivatada. Värvi pealekandmise aeg niisketes oludes on eeltööga võrreldes sedavõrd lühike, et õhuniiskus ei jõua kondenseeruda aluspinnale.
Mis aga puudutab värvikambreid, siis ega kambri olemasolu firmas veel garateeri kvaliteeti.See on vahend mis lihtsustab tööd.
Sellekohase näite võin tuua elust enesest, siinjuures ei hakka nimesid nimetama. Kes teab, see teab.
Oma Passati katuse eeltöö ja värvimise lasin teha( oli kõvasti plekitööd ees ja kuna puudub kamber ning olen ilmast sõltuv) ühes Tartu firmas, kus on kõik tehnilised tingimused kvaliteetse töö teostamiseks olemas. Kaasaarvatud uus värvikamber. Tulemuseks ,,kublud,, ning lihvimisest vibraga välja joonistunud katuse alusraamid lainetav tagatiib vibrolihvist, (märgata ainult läikelt ja sellele, kes oskab vaadata). Töö teostamise aeg - suvi. Niiet mulle ei maksa siin rääkima tulla automaatsest kvaliteedist kui omatakse kambrit. Lisaks sellele elavad need kambrit omavad härrad peamiselt poleeri otsas.
Muideks selle ,,kvaliteedi,,sain 500 euro eest. Värvi ja eeltöösse laksid tagatiib, katus ja tagaluuk. Passat oli kõik minu poolt lahti võetud.
Kas keegi julgeb öelda kohta Tartu linnas (või Primo, sinu juures või mujal?), kus tehakse superkvaliteeti omatakse vastavat tehnilist baasi ning hind on tulemusega kooskõlas? Muidugi pakkuja peaks ise olema ikka antud küsimuses pädev. Kuna teen unic autode plekitööd ja koostööpartneril on tõsised probleemid automaalri leidmisega.Tõsine pakkuja võib teada anda ka privas.
Kuid siinjuures läheb asi väga teemast välja.Tuletan meelde, et teema algataja soovis olematute oskustega ning koduste vahenditega teha oma sõidukile plekitöid.

Aga teema algataja võiks pajatada, kas said hakkama ?
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Auto plekitöö
Titoga ühel meelel seoses vesivärvidega, kuid minu Passati värvimisel kasutas mingit Poola p*ska nagu hiljem selgus.
Panen siia koostööpartneri kodulehe lingi, et aru saada millest räägin.
http://www.estunic.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Panen siia koostööpartneri kodulehe lingi, et aru saada millest räägin.
http://www.estunic.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90