1.9 tdi 66 kw käivitus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
1.9 tdi 66 kw käivitus
Olen vist näinud ka muresid,aga ei leia praegu kuidagi teemasid.
Nimelt jutt selline,et kergete külmadega (kuni -10 ) polnud käivitamisega mingeid probleeme,nüüd kui on 15 ja rohkem siis on asi raskem.Nimelt tuleb esimesel korral käiata päris pikalt enne kui käima läheb ja siis võtab pöördeid pikalt üles,tagant viskab jubeda paksu valge/helehalli suitsupilve ka korraks välja.Kas see võib olla diisli hangumisest või mingi muu jama.
Mida vaadata,näppida ?
Või on see diislite puhul normaalne ?
Nimelt jutt selline,et kergete külmadega (kuni -10 ) polnud käivitamisega mingeid probleeme,nüüd kui on 15 ja rohkem siis on asi raskem.Nimelt tuleb esimesel korral käiata päris pikalt enne kui käima läheb ja siis võtab pöördeid pikalt üles,tagant viskab jubeda paksu valge/helehalli suitsupilve ka korraks välja.Kas see võib olla diisli hangumisest või mingi muu jama.
Mida vaadata,näppida ?
Või on see diislite puhul normaalne ?
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 02:32, muudetud 1 kord kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 tdi 66 kw käivitus
viimasele küsimusele oskan küll vastata
normaalne see küll pole.
Täna hommikul -21 näitas autos ja poolest pöördest käis.

Täna hommikul -21 näitas autos ja poolest pöördest käis.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: 1.9 tdi 66 kw käivitus
Arvasin nagu ise sama !rako kirjutas:viimasele küsimusele oskan küll vastatanormaalne see küll pole.
Täna hommikul -21 näitas autos ja poolest pöördest käis.
Sp mõtlengi et mida vaadata või näppida,et asi jonksu saada !:D
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 tdi 66 kw käivitus
Alusta sellest, et millal on eelsüüteküünlad vahetatud, millal on aku vahetatud.
Endal 2-l diislil (ühte kasutab sõber) vahetasin eelsüüteküünlad ära. Viimasel just laupäeval ja hommikul viskasin laetud aku peale. Käis poolest pöördest (täna oli -15).
Enda autol vahetasin varem, aga aku mis peale mootorivahetust ajutiselt peale jäi oli aastast 2002. Esimese -12 ilmaga andis ka uute eelsüüteküünaldega tunda, et seda õiget vunki pole. Pidi teist korda veel proovima ja siis juba läks. Siis viskasin peale paar aastat vana aku, mis samas igapäevakasutuses ei ole (eelmise aasta seisis niisama). Sellega täpselt sama kombo iga ilmaga esimesest pöördest käinud.
Eelsüüteküünlad on kuskil 10 eurot tükk, ei tohiks nagu tappev väljaminek olla.
Endal 2-l diislil (ühte kasutab sõber) vahetasin eelsüüteküünlad ära. Viimasel just laupäeval ja hommikul viskasin laetud aku peale. Käis poolest pöördest (täna oli -15).
Enda autol vahetasin varem, aga aku mis peale mootorivahetust ajutiselt peale jäi oli aastast 2002. Esimese -12 ilmaga andis ka uute eelsüüteküünaldega tunda, et seda õiget vunki pole. Pidi teist korda veel proovima ja siis juba läks. Siis viskasin peale paar aastat vana aku, mis samas igapäevakasutuses ei ole (eelmise aasta seisis niisama). Sellega täpselt sama kombo iga ilmaga esimesest pöördest käinud.
Eelsüüteküünlad on kuskil 10 eurot tükk, ei tohiks nagu tappev väljaminek olla.
Viimati muutis dellu, 30 Jaan 2012, 11:11, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: 1.9 tdi 66 kw käivitus
Eelsüüteküünlad oleks esimene oletus. Kuna teab mis kallid jubinad pole ja kui vahetamata pikema aja jooksul - oleks mõistlik vahetada.
Teine jubin võib olla kütusefilter. Tollega oli mul endal tegemist 2010 sügisel . Käitub peaaegu samuti käivitusel.
Lisaks - minuteada müüakse erineva hangumispunktiga kütust . Juhul kui Sa tankisid nt kuu aega tagasi kuni -15 kütet , siis praegu võib see kah jaurata. Kas sõiduajal ei poo mootorit?
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]
Edit: kas nt 2x järjest küünalde andmine ei aita?
Teine jubin võib olla kütusefilter. Tollega oli mul endal tegemist 2010 sügisel . Käitub peaaegu samuti käivitusel.
Lisaks - minuteada müüakse erineva hangumispunktiga kütust . Juhul kui Sa tankisid nt kuu aega tagasi kuni -15 kütet , siis praegu võib see kah jaurata. Kas sõiduajal ei poo mootorit?
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]

Edit: kas nt 2x järjest küünalde andmine ei aita?
Viimati muutis .coZy, 30 Jaan 2012, 12:51, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1.9 tdi 66 kw käivitus
Kui kooner oled ja kohe uusi küünlaid ei raatsi osta siis mõõda testriga küünalde takistus ära. Kõigil peaks olema enamvähem võrdne.
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: 1.9 tdi 66 kw käivitus
No siis on teada,tuleb hakata juppe kokku ajama ! 
Sõiduajal kinni ei poo !
Täna ei saanud enam üldse käima ja oli öösel kuskil 27 kraadi külma !
Algul korra lubas ja siis enam mitte,see vist aku viga !

Sõiduajal kinni ei poo !
Täna ei saanud enam üldse käima ja oli öösel kuskil 27 kraadi külma !
Algul korra lubas ja siis enam mitte,see vist aku viga !
Viimati muutis Anonymous, 04 Veebr 2012, 19:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: 1.9 tdi 66 kw käivitus
Nii esialgne tulemus siis selline,et sai aku laadima pandud,täis laetud ja tagasi auto peale ja oh üllatust.
Auto käis jälle poolest pöördest.Vaatab ka kütusefiltri mingi aeg üle ja eelsüüteküünlad !
Tänan kõiki kes abiks olid !
Auto käis jälle poolest pöördest.Vaatab ka kütusefiltri mingi aeg üle ja eelsüüteküünlad !
Tänan kõiki kes abiks olid !

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 tdi 66 kw käivitus
kui küünlaid maha kerida oskad, siis saad neid ka otse aku pealt kontrollida(üle 10 sec ei ole hea mõte jutti põletada). aga kui -27 ei teinud matsugi st aru saada et akul pole jõudu ja pmt ei ketra motot ringi nii nagu sojade ilmadega siis pole mõtet neid küünlaid kah niisama vahetada sest kui aku nõrk ja ei ketra moto pöördeid sinna 300 RPM i kanti siis võid teha või "tina" aga moto ei käivitu sest kütte etteanne ei avata enem kui teatud pöörded saavutatud. Kunagi sai kah G2 puhul neid küünlaid nn profülaktika mõttes vahetatud(ei saa ju G2 puhul kaabliga pritse nurka kontrollida ja vanakooli viisi ei valda) ning selgus lõpuks et otse aku pealt hakkasid hõõguma vanad sama kiiresti ja hästi nagu uued. Pmt kui sul näiteks soojemate ilmadega(-10 vms) veel käivitub normilt st akut nagu oleks siis võttes mõnelt v kõigil küünaldelt külma motoga eelsüüte klemmid pealt siis vahe kohe märgatav ehk kui pritse nurk ja värgid ok siis käiad omajagu ja kui paned klemmid tagasi käib pmt poolest pöördest....saanud selliste asjadega katsetatud küll ja küll....nii et niisama 40 EUR tuulde loopida pole mõtet, parem uuri kuidas seda v teist õigesti kontrollida ja hoiad raha kokku ikka omajagu. sinu masinal töötavad kah küünlad pea aegu 12V pealt nii et ei ole kartust neid otse aku pealt maha põletada mingise 10 seci jooksul ja kui selle aja jooksul hakkab ikka hõõgub otsast peaaegu keermeni siis ok sest reaalselt hoitakse neid sellise külmaga järgi vähemalt 15 seci kui mitte rohkem.
Aga sinu viimast posti lugedes, siis jah...aku mis aku so jama põhjuseks.
Aga sinu viimast posti lugedes, siis jah...aku mis aku so jama põhjuseks.
Viimati muutis copilot, 07 Veebr 2012, 01:58, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING