Multivanil lisa aku istme alla
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Multivanil lisa aku istme alla
Küsimus tekkis, et mida see autole juurde annaks ,kui ma teise aku istme alla paneks.Kuna kuudil tehasest selline 2aku võimalus pandud.Hetkel üks ja piisavalt võimas aku autol.Ette tänades
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 02:31, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Re: Multivannil lisa aku istme alla
Oleneb ühendamisest... Kui on lihtsalt teisega paralleelselt, siis jaksab nt kauem starterit ringi ajada ettenähtud kiirusega või tarbijaid kauem järgi hoida, kuid millalgi saavad lõpuks ikkagi mõlemad tühjaks. Teise variandina (tihti matkabussidel) pannakse akude vahele plokk, mis laseb tarbijatel ainult üht akut kasutada... sel juhul saad bussi käima ka siis kui lamp laest kustunud.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Multivannil lisa aku istme alla
Igal juhul on see talvel hea lahendus, kuna salongis ei pruugi aku külmakahjustusi nii palju saada ja käima mineku võimalus tänu sellele suurem. Mina kasutaks seda!paag kirjutas:Küsimus tekkis, et mida see autole juurde annaks ,kui ma teise aku istme alla paneks.Kuna kuudil tehasest selline 2aku võimalus pandud.Hetkel üks ja piisavalt võimas aku autol.Ette tänades
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Multivannil lisa aku istme alla
Arvestage ainult sellega, et kui niimoodi 2 akut paralleelselt on, siis laadimine võtab ka kauem aega. Kui kogu aeg pikki otsi sõidad, siis on OK. Kui lühikesi (alla 15-20 minuti), siis tegelikult ei jõua selle ajaga isegi ühte akut täis laadida, veel vähem kahte. Siis vajad lisalaadimist.tito kirjutas: Igal juhul on see talvel hea lahendus, kuna salongis ei pruugi aku külmakahjustusi nii palju saada ja käima mineku võimalus tänu sellele suurem. Mina kasutaks seda!
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Multivannil lisa aku istme alla
aga pakun idee, lisaaku ühendada jada ühendusega 

Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Multivannil lisa aku istme alla
Kui jada ühendus siis ju volte 24 kui on 12 voldisetd akud, või eksin?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Multivannil lisa aku istme alla
nii mul see asi mõeldud oli jahroomlane2 kirjutas:Kui jada ühendus siis ju volte 24 kui on 12 voldisetd akud, või eksin?

Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Multivannil lisa aku istme alla
Kas siis peaks lihtsalt mingi takisti vms vahele panema, või käibki Multivan 24 voldi pealt?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Multivannil lisa aku istme alla
irw, eiei see oli pigem ikka funina niisama plõksimiseks mõeldudroomlane2 kirjutas:Kas siis peaks lihtsalt mingi takisti vms vahele panema, või käibki Multivan 24 voldi pealt?

Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Multivannil lisa aku istme alla
Mu bussil 150 amprine genekas, sõidan 70-80 km päevas, poleks vist probleemGarfield kirjutas:Arvestage ainult sellega, et kui niimoodi 2 akut paralleelselt on, siis laadimine võtab ka kauem aega. Kui kogu aeg pikki otsi sõidad, siis on OK. Kui lühikesi (alla 15-20 minuti), siis tegelikult ei jõua selle ajaga isegi ühte akut täis laadida, veel vähem kahte. Siis vajad lisalaadimist.

-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 31 Aug 2010, 23:21
- Auto: G2
- Asukoht:
Re: Multivannil lisa aku istme alla
Mullivannil on originaalist lisaaku mõldud vist külmkapile ja salongivalgustusele ning muudele sellistele vidinatele.
Aga idee poolest saaks akusi vastava lülitiga ühendada nii, et käivitusvool oleks 24V. eksport belarussil peaks selline asi peal olema ja ketrab seal siis 24V tavalist 12V starterit ja ei lähe to startet mitte kuhugi, kestab ilusti.
Aga idee poolest saaks akusi vastava lülitiga ühendada nii, et käivitusvool oleks 24V. eksport belarussil peaks selline asi peal olema ja ketrab seal siis 24V tavalist 12V starterit ja ei lähe to startet mitte kuhugi, kestab ilusti.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Multivannil lisa aku istme alla
Ärge nüüd Belarussi ja Multivanni võrdlema hakka ja 24V-ga küpsetad on elektrisüsteemi ikka maha, ega siis sea lainult starter ei ole. Offtopic: sõjaväes olin T-64 peal, sellel oli 4 akut, kaks paari jadas (24V süsteem) ja elektriga käivitamiseks pandi mõlemad jadapaarid veel paralleelselt taha. Oluliselt lihtsam oli suruõhuga käivitada...(kui suruõhku muidugi oliturbohoolik kirjutas:et käivitusvool oleks 24V. eksport belarussil peaks selline asi peal olema ja ketrab seal siis 24V tavalist 12V starterit ja ei lähe to startet mitte kuhugi, kestab ilusti.
