Multivanil lisa aku istme alla

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
paag
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 22 Dets 2010, 22:17
Auto: vw multivan
Asukoht: Tartu

Multivanil lisa aku istme alla

Lugemata postitus Postitas paag »

Küsimus tekkis, et mida see autole juurde annaks ,kui ma teise aku istme alla paneks.Kuna kuudil tehasest selline 2aku võimalus pandud.Hetkel üks ja piisavalt võimas aku autol.Ette tänades
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 02:31, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

grahv
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 31 Okt 2008, 12:01
Auto: T3
Asukoht:

Re: Multivannil lisa aku istme alla

Lugemata postitus Postitas grahv »

Oleneb ühendamisest... Kui on lihtsalt teisega paralleelselt, siis jaksab nt kauem starterit ringi ajada ettenähtud kiirusega või tarbijaid kauem järgi hoida, kuid millalgi saavad lõpuks ikkagi mõlemad tühjaks. Teise variandina (tihti matkabussidel) pannakse akude vahele plokk, mis laseb tarbijatel ainult üht akut kasutada... sel juhul saad bussi käima ka siis kui lamp laest kustunud.

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: Multivannil lisa aku istme alla

Lugemata postitus Postitas tito »

paag kirjutas:Küsimus tekkis, et mida see autole juurde annaks ,kui ma teise aku istme alla paneks.Kuna kuudil tehasest selline 2aku võimalus pandud.Hetkel üks ja piisavalt võimas aku autol.Ette tänades
Igal juhul on see talvel hea lahendus, kuna salongis ei pruugi aku külmakahjustusi nii palju saada ja käima mineku võimalus tänu sellele suurem. Mina kasutaks seda!

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Multivannil lisa aku istme alla

Lugemata postitus Postitas Garfield »

tito kirjutas: Igal juhul on see talvel hea lahendus, kuna salongis ei pruugi aku külmakahjustusi nii palju saada ja käima mineku võimalus tänu sellele suurem. Mina kasutaks seda!
Arvestage ainult sellega, et kui niimoodi 2 akut paralleelselt on, siis laadimine võtab ka kauem aega. Kui kogu aeg pikki otsi sõidad, siis on OK. Kui lühikesi (alla 15-20 minuti), siis tegelikult ei jõua selle ajaga isegi ühte akut täis laadida, veel vähem kahte. Siis vajad lisalaadimist.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Multivannil lisa aku istme alla

Lugemata postitus Postitas rako »

aga pakun idee, lisaaku ühendada jada ühendusega :)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Multivannil lisa aku istme alla

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Kui jada ühendus siis ju volte 24 kui on 12 voldisetd akud, või eksin?

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Multivannil lisa aku istme alla

Lugemata postitus Postitas rako »

roomlane2 kirjutas:Kui jada ühendus siis ju volte 24 kui on 12 voldisetd akud, või eksin?
nii mul see asi mõeldud oli jah :)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Multivannil lisa aku istme alla

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Kas siis peaks lihtsalt mingi takisti vms vahele panema, või käibki Multivan 24 voldi pealt?

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Multivannil lisa aku istme alla

Lugemata postitus Postitas rako »

roomlane2 kirjutas:Kas siis peaks lihtsalt mingi takisti vms vahele panema, või käibki Multivan 24 voldi pealt?
irw, eiei see oli pigem ikka funina niisama plõksimiseks mõeldud :)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Multivannil lisa aku istme alla

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Ok. Tähendab, et ma siis pikkade juhtmetega :P

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: Multivannil lisa aku istme alla

Lugemata postitus Postitas tito »

Garfield kirjutas:Arvestage ainult sellega, et kui niimoodi 2 akut paralleelselt on, siis laadimine võtab ka kauem aega. Kui kogu aeg pikki otsi sõidad, siis on OK. Kui lühikesi (alla 15-20 minuti), siis tegelikult ei jõua selle ajaga isegi ühte akut täis laadida, veel vähem kahte. Siis vajad lisalaadimist.
Mu bussil 150 amprine genekas, sõidan 70-80 km päevas, poleks vist probleem :)

turbohoolik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 31 Aug 2010, 23:21
Auto: G2
Asukoht:

Re: Multivannil lisa aku istme alla

Lugemata postitus Postitas turbohoolik »

Mullivannil on originaalist lisaaku mõldud vist külmkapile ja salongivalgustusele ning muudele sellistele vidinatele.
Aga idee poolest saaks akusi vastava lülitiga ühendada nii, et käivitusvool oleks 24V. eksport belarussil peaks selline asi peal olema ja ketrab seal siis 24V tavalist 12V starterit ja ei lähe to startet mitte kuhugi, kestab ilusti.

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Multivannil lisa aku istme alla

Lugemata postitus Postitas Garfield »

turbohoolik kirjutas:et käivitusvool oleks 24V. eksport belarussil peaks selline asi peal olema ja ketrab seal siis 24V tavalist 12V starterit ja ei lähe to startet mitte kuhugi, kestab ilusti.
Ärge nüüd Belarussi ja Multivanni võrdlema hakka ja 24V-ga küpsetad on elektrisüsteemi ikka maha, ega siis sea lainult starter ei ole. Offtopic: sõjaväes olin T-64 peal, sellel oli 4 akut, kaks paari jadas (24V süsteem) ja elektriga käivitamiseks pandi mõlemad jadapaarid veel paralleelselt taha. Oluliselt lihtsam oli suruõhuga käivitada...(kui suruõhku muidugi oli :)

Vasta

Mine “Diislid”