Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 27 Aug 2009, 09:02
- Telefon: 51903880
- Auto: VW Golf Mk1 1974, VW Golf mk1 1976
- Asukoht: Võru/Tallinn
Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Oskab keegi kommenteerida, kas Passat b3 plekkvelg 14", mis on laiendatud ees 7.5 tolli peale ja taga 8 tolli peale, mahub alla golf mk1-le ? Mõtlen just ET-d ja offseti, ega ei hakka kuskile vastu käima vms? proovimisvõimalust pole kahjuks hetkel kuna auto on võrus ja veljed tallinnas.
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 16:44, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: Lühikesed küsimused
Keegi ei tea ju mis ETga need veljed on, ehk keegi ei oska öelda kas käivad vastu või mitte. Kui saad teada velgede ET on võimalik peaaegu et öelda mõnel Golf 1 gurul kas on hea või mitte. Samas oleneb vastukäimine ka vägapalju vedrustusest ja rehvist.G1C kirjutas:Oskab keegi kommenteerida, kas Passat b3 plekkvelg 14", mis on laiendatud ees 7.5 tolli peale ja taga 8 tolli peale, mahub alla golf mk1-le ? Mõtlen just ET-d ja offseti, ega ei hakka kuskile vastu käima vms? proovimisvõimalust pole kahjuks hetkel kuna auto on võrus ja veljed tallinnas.
Re: Lühikesed küsimused
Omapoolt ütleks ka niipalju sõltub nende velgede tegijast, sest ei pruugi velje dünaamika paigas olla.Jurmola kirjutas:Keegi ei tea ju mis ETga need veljed on, ehk keegi ei oska öelda kas käivad vastu või mitte. Kui saad teada velgede ET on võimalik peaaegu et öelda mõnel Golf 1 gurul kas on hea või mitte. Samas oleneb vastukäimine ka vägapalju vedrustusest ja rehvist.G1C kirjutas:Oskab keegi kommenteerida, kas Passat b3 plekkvelg 14", mis on laiendatud ees 7.5 tolli peale ja taga 8 tolli peale, mahub alla golf mk1-le ? Mõtlen just ET-d ja offseti, ega ei hakka kuskile vastu käima vms? proovimisvõimalust pole kahjuks hetkel kuna auto on võrus ja veljed tallinnas.
Daodejing §70-71
http://vw-life.lv/
http://vw-life.lv/
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Re: Lühikesed küsimused
Ma arvan, et kõige olulisemad näitajad on siin velje originaal ET ja kuhu suunda (sisse, välja või mõlemasse) ja kui palju velge laiendati. Nende andmete põhjal saab välja arvutada ET antud velgedel ja siis saab hakata edasi vaatama.DeepsouL kirjutas:Omapoolt ütleks ka niipalju sõltub nende velgede tegijast, sest ei pruugi velje dünaamika paigas olla.Jurmola kirjutas:Keegi ei tea ju mis ETga need veljed on, ehk keegi ei oska öelda kas käivad vastu või mitte. Kui saad teada velgede ET on võimalik peaaegu et öelda mõnel Golf 1 gurul kas on hea või mitte. Samas oleneb vastukäimine ka vägapalju vedrustusest ja rehvist.G1C kirjutas:Oskab keegi kommenteerida, kas Passat b3 plekkvelg 14", mis on laiendatud ees 7.5 tolli peale ja taga 8 tolli peale, mahub alla golf mk1-le ? Mõtlen just ET-d ja offseti, ega ei hakka kuskile vastu käima vms? proovimisvõimalust pole kahjuks hetkel kuna auto on võrus ja veljed tallinnas.
Edit: Ise arvan, et originaalis velg 7,5 tolli lai ja laiendati väljapoole, seega ET läks väiksemaks ja erinevus ei tohiks olla liiga suur, mängida saab rehvi laiusega, kui peaks koopasse käima ehk siis kui käib koopasse, siis rehv kitsamaks ja veidi strechi peale. Iseenesest arvan, aga ei tea, et GI puhul istub ka taga ratas sügavamals koopas tehasest (kui ees ja taga sama ET), seega ei ole probleemi taga suurema ET-ga kui ees. Samuti ei ole velgi tünniks ka aetud, usun et ei ole probleemi nende velgedega kui tehase ET-d muidu samad olema peaksid. Kui ei eksi, siis B3/B4 tehase 14 tollise pleki ET 38, kui GI sarnane, sis peaks alla minema küll.
Viimati muutis daff, 15 Veebr 2012, 23:51, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Lühikesed küsimused
14" Passati plekkvelg on originaalis 6" lai, ET 38.daff kirjutas:Edit: Ise arvan, et originaalis velg 7,5 tolli lai
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 27 Aug 2009, 09:02
- Telefon: 51903880
- Auto: VW Golf Mk1 1974, VW Golf mk1 1976
- Asukoht: Võru/Tallinn
Re: Lühikesed küsimused
Nagu pppp kirjutas siis velje orginaallaius on 6" ja lisan omaltpoolt et velge on laiendatud väljapoole, tekitatud niiöelda lai rant , esimeste velege puhul on laiuseks 7,5" ehk juurde lisatud 1,5 " ja tagumiste puhul 8" ehk lisatud 2". ET on 38...kuna ise veel Golf 1 alal võhik, siis keegi võiks kommenteerida kuidas see ET golf 1 alla istub. Äkki leidub mõni foorumlane, kelle golf 1 alla annab neid velgi tallinnas korraks proovida?
Viimati muutis G1C, 16 Veebr 2012, 07:44, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Lühikesed küsimused
Ma panustaks selle peale, et kannatab alla panna küll, kuid pead ei julge anda.G1C kirjutas:Nagu pppp kirjutas siis velje orginaallaius on 6" ja lisan omaltpoolt et velge on laiendatud väljapoole, tekitatud niiöelda lai rant , esimeste velege puhul on laiuseks 7,5" ehk juurde lisatud 1,5 " ja tagumiste puhul 8" ehk lisatud 2". ET on 38...kuna ise veel Golf 1 alal võhik, siis keegi võiks kommenteerida kuidas see ET golf 1 alla istub. Äkki leidub mõni foorumlane, kelle golf 1 alla annab neid velgi tallinnas korraks proovida?
Golf I-l on ette nähtud ET 35-45. Endal on 16x9 ja ET ka 10 või 15 ja käivad ringi küll. Esisillal ei käi isegi vastu kuskile keerates.
"Don't touch my monkey"
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Lühikesed küsimused
ET ehk offset ehk maakeeli nihutus on otseselt velje laiusest sõltuv, sest see on velje kinnitustasandi kaugus velje keskjoonest (mis ju koos velje laiusega muutub). Mina saan ainult väljapoole laiendatud originaalis 6" laia ja 38 mm ET-ga velje ET-ks 19 mm kui velg on laiendatud 7,5" peale ning 13 mm kui velg on laiendatud 8" peale. Iseasi, kas sellest infost teema algatajale miskit kasu on...
Kuna lühikesest küsimusest oli saanud päris pikk arutelu, siis tõstsin selle eraldi teemasse.
Kuna lühikesest küsimusest oli saanud päris pikk arutelu, siis tõstsin selle eraldi teemasse.
Viimati muutis pppp, 16 Veebr 2012, 10:09, muudetud 1 kord kokku.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Lühikesed küsimused
Tupikul all 8" kui mälu alt ei veapppp kirjutas:ET ehk offset ehk maakeeli nihutus on otseselt velje laiusest sõltuv, sest see on velje kinnitustasandi kaugus velje keskjoonest (mis ju koos velje laiusega muutub). Mina saan ainult väljapoole laiendatud originaalis 6" laia ja 38 mm ET-ga velje ET-ks 19 mm kui velg on laiendatud 7,5" peale ning 13 mm kui velg on laiendatud 8" peale. Iseasi, kas sellest infost teema algatajale miskit kasu on...
Kuna lühikesest küsimusest oli saanud päris pikk arutelu, siis tõstsin selle eraldi teemasse.

Viimati muutis Anonymous, 16 Veebr 2012, 13:17, muudetud 1 kord kokku.
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Sellel pildil esimesed veljed 7,5" ja taga 8" laiad.
Algselt olid esimesed 5,5" laiad ja ET 35 ning tagumised 6" laiad ja ET 38. Laiendatud mõlemad 2" nö. väljapoole.
Algselt olid esimesed 5,5" laiad ja ET 35 ning tagumised 6" laiad ja ET 38. Laiendatud mõlemad 2" nö. väljapoole.
Yohh Polo
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Võibolla tobe vastus (pppp),kuid mina olen saanud teadmist,et velje ET. originaal veljel mõõdetakse velje kinnitus punktist + siseserv veljel (vastu maad). kaugus. Kui lisatakse veljele väljapoole ,,laiendust,, siis ,kinnitus punkt jääb ju samaks,kuid mis ET meie räägime. Selline laiendus murrab laagreid. Kang efekt.
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Uus t6nis2? Laagritele mõjub originaalist erinev ET kindlasti, aga ilu nõuab ohvreid ja laagrid nii kallid nüüd ka ei ole. Originaalist erinev ET ei tähenda, et iga kuu vaja laagrit vahetada, laager ehk kestab ca 30% vähem, kui just päris kuumaastikul ei sõida kogu aeg. Velje ET mõõtmisel ei ole mitte mingit vahet, kas on tegu originaalvelje või mõne muu veljega.t6nis3 kirjutas:Võibolla tobe vastus (pppp),kuid mina olen saanud teadmist,et velje ET. originaal veljel mõõdetakse velje kinnitus punktist + siseserv veljel (vastu maad). kaugus. Kui lisatakse veljele väljapoole ,,laiendust,, siis ,kinnitus punkt jääb ju samaks,kuid mis ET meie räägime. Selline laiendus murrab laagreid. Kang efekt.
Tunnistan ka oma viga ja vabandan, et eelmises postituses õhtuse väsimusega sai Passati originaal plekkvelje asemel kirja pandud mul B4-jal all oleva valuvelje laius hoopis. Kasutajal pppp on ET mõõtmise osas täiesti õigus ja mida väiksem on ET number (erandkorras võib ka miinuses olla), seda rohkem koopast väljas ratas istub. Kui siin teemas väidetud GI originaal ET on õige, siis ei tohiks algselt mainitud laiendatud velgedega probleemi olla. Vajadusel tuleb lihtsalt valida veidi kitsam rehv.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Väline ilu-------ilu üle ei vaielda,kuid tehnilise kohapealt peab sõna võtma. Tehniliselt on sellel autol(ilma rooli võimuta) kordades raskem rooli keerata. Poosetada pole vaja. Aukudest läbisõit+sellelhetkel juhitavus?
- Allar
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
- Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
- Asukoht: Tõrva/Tartu
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Sa räägid nagu oleks mk1 Golf mingi Gaz-53 vmst6nis3 kirjutas:Väline ilu-------ilu üle ei vaielda,kuid tehnilise kohapealt peab sõna võtma. Tehniliselt on sellel autol(ilma rooli võimuta) kordades raskem rooli keerata. Poosetada pole vaja. Aukudest läbisõit+sellelhetkel juhitavus?

-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
See vastus paneb mind vägisi suhtlema sinuga kes on isa ja kes poeg. Ise oled vanuses 22 ja juba kommenteerid G1-hte.
- Allar
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
- Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
- Asukoht: Tõrva/Tartu
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Kuidas juba? Ma olen Sinuga selles osas nõus, et raskem on seda laiemat velje/rehvi komplekti keerata kui stock komplekti, aga leian, et kui mehel on käes natukengi jõudu, siis pole see 7,5'' lai velg koos a la 185/55 rehviga mingi meeletu raskust6nis3 kirjutas:See vastus paneb mind vägisi suhtlema sinuga kes on isa ja kes poeg. Ise oled vanuses 22 ja juba kommenteerid G1-hte.

-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Kõige kindlam on sul see velg nädalavahetusel või kunaig kui lähed autojuurde kaasa võtta. Sest siis saad täpselt teada kas/kuidas ta sinna alla istub.
Viimati muutis helari, 17 Veebr 2012, 08:04, muudetud 1 kord kokku.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Mis see vanus siia puutub? Sa ise oled juba vist nii muld vana ,et peaksid teadma Ford T suguelu ja Golf 1 on Sinu jaoks kosmos!!?!?! Eksin rängalt?t6nis3 kirjutas:See vastus paneb mind vägisi suhtlema sinuga kes on isa ja kes poeg. Ise oled vanuses 22 ja juba kommenteerid G1-hte.

Et teemas püsida siis 8" on mu meelest kole g1

Tanel võiks pilte jagada eelmise aasta vanakooli kokkutulekult ,kus ühel läti ekipaazil oli eriti raju velg alla keeratud

Edit: aa ei pagan sina istusid ja Kristjan hoopis pildistas


Vangi mind kord pannakse

Viimati muutis Anonymous, 17 Veebr 2012, 10:19, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Ma ennast küll mingiks ulme tugevaks vennaks ei pea, kuid 9" laiad 225 rehviga on mitte oluliselt raksemini keeratavad kui originaalid. Isegi ükski nõrgema sugupoole esindaja, kes mu autoga sõitnud on, ei ole selle üle kurtnud. Rooli keeramise raskus ei tohiks argument siin teemas olla.Allar kirjutas:Kuidas juba? Ma olen Sinuga selles osas nõus, et raskem on seda laiemat velje/rehvi komplekti keerata kui stock komplekti, aga leian, et kui mehel on käes natukengi jõudu, siis pole see 7,5'' lai velg koos a la 185/55 rehviga mingi meeletu raskust6nis3 kirjutas:See vastus paneb mind vägisi suhtlema sinuga kes on isa ja kes poeg. Ise oled vanuses 22 ja juba kommenteerid G1-hte..
Laagrite kulumise kohta niipalju, et sellest probleemi tegema hakata oleks liialdus. Ma olen nüüd 4 suve oma 16"x9"-ga Tartu kuumaastikku trotsinud ja pole mingeid probleeme tähendanud.
"Don't touch my monkey"
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
http://spidoweeb.planet.ee/home" onclick="window.open(this.href);return false; esimene lause kohe peale poldiringi pilti. Mainitud mõõtu kutsutakse inglise keeles backspace, eespool mainitud artiklis on seda eesti keelde tõlgitud kui velje sisseulatust6nis3 kirjutas:Võibolla tobe vastus (pppp),kuid mina olen saanud teadmist,et velje ET. originaal veljel mõõdetakse velje kinnitus punktist + siseserv veljel (vastu maad). kaugus.
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Allar kirjutas:Sa räägid nagu oleks mk1 Golf mingi Gaz-53 vmst6nis3 kirjutas:Väline ilu-------ilu üle ei vaielda,kuid tehnilise kohapealt peab sõna võtma. Tehniliselt on sellel autol(ilma rooli võimuta) kordades raskem rooli keerata. Poosetada pole vaja. Aukudest läbisõit+sellelhetkel juhitavus?.
t6nis3 kirjutas:See vastus paneb mind vägisi suhtlema sinuga kes on isa ja kes poeg. Ise oled vanuses 22 ja juba kommenteerid G1-hte.

Oo vana t6nis3 äkki lubad mul natuke kirjutada... ma ka päris noor ju veel

On mul need 7,5" laiad plekkveljed nii Caddy kui Jetta all olnud ja mingi väga raske rool ja aukudes juhitavuse kadumine on küll jama jutt. Ei kadunud juhitavus ja on naisterahvad ka roolikeeramisega ilusti hakkama saanud. Teine lugu on sportrooliga, vot see tegi juba rooli raskeks ja naised hakkasid kurtma

Yohh Polo
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Teema lõpetuseks. Väliselt olgu velg kuitahes effektiivne,põhiline teadmine on siiski selline,et ümber ehitus ei tohi segada auto juhtimist. Pilt mis on punasest jettast näitab,et foorumi kasutajad on ,,sillas,, velgede kohapealt,kuid ei anna endale aru,et sellise autoga sõita ei saa. Mina arvan,et teema on autodest ,millel on kindlustus, ja mis liikleb igapäevaselt.
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Huvitavad teooriad sult6nis3 kirjutas:Pilt mis on punasest jettast näitab,et foorumi kasutajad on ,,sillas,, velgede kohapealt,kuid ei anna endale aru,et sellise autoga sõita ei saa. Mina arvan,et teema on autodest ,millel on kindlustus, ja mis liikleb igapäevaselt.

Kas sa oled mu autoga sõitnud ?
Kas laiade velgedega autole ei saa kindlustust teha ja temaga igapäevaselt liigelda ?
Yohh Polo
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Kui foorumis SINU profiili vaadata.......Anna andeks ,räägime tehnilises foorumis tehnikast. Simpsonid jäägu laste lõbustamiseks. Vastasin ju ,et laial veljel ja LAIAL VELJEL on TEHNILINE erinevus ,G1-hel. Pildil olev JETTA on ebareaalse veljega.
Re: Laiendatud plekkvelje sobivus G1-le
Mismoodi minu profiil ja Simpsonid on seoses selle teemaga ?
Eelnevalt seletas kasutaja pppp ilusti ära kui suur/väike ET tuleb kui teema alguses mainitud plekkvelgi laiendada ja pole seal midagi ebareaalset. Ja minu Jetta veljed on ka väga reaalsed ja igapäevaselt kasutatavad.
Eelnevalt seletas kasutaja pppp ilusti ära kui suur/väike ET tuleb kui teema alguses mainitud plekkvelgi laiendada ja pole seal midagi ebareaalset. Ja minu Jetta veljed on ka väga reaalsed ja igapäevaselt kasutatavad.
Yohh Polo