Hoovastik paigast ära või vaja reguleerida - kas tegu võiks olla 1. käiguga mis tagumise asemel sisse läheb?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Siis ehk piisab hoovastiku reguleerimisest - käigukangist tulev pika varda ja hoovastiku ühenduskohast saab seda sättida. Samas veendu ka, et kõik muud hoovastiku asjad oleks korras ja ilma lõtkudeta.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kui teema algatajal on tõepoolest 1,8 66 kw.(jetta) on autol viis(5) käiku. Et saada tagurpidi käik tagasi ,ei piisa ainult hoovastiku reguleerimisest. Reguleerid hoovastiku sedasi,et saad tagurpidi käigu tagasi,kaotad viienda käigu. Seega jutu mõte. Hoovastikust on vaja kaotada lõtkud,LÕTKUD,nagu GTI mainis.
nii, proovisin selle variandi ära aga mis ta andma peaks või mida teada andma? Läks kõik ilusti sisse jne..
Kusjuures kõik käigud hakkavad aina halvemini sisse minema.
Lugesin teema läbi ja mitte keegi ei ole pakkunud kapoti alt käikude lülitamist. Nimelt võta keegi appi ja palu tal kapoti alt tagurpidi käik sisse lülitada.
Peaks saama üksi kah, lülitad auto välja, paned tagupidi käigu kapoti alt, lähed autosse , vajutad siduri alla ja käivitad.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Kui on sünkronisaatori viga siis ei lähe käik tavalise ühekordse sidurdamisega sisse või siis koliseb hirmsasti. Sünkronisaatori vea puhul, topelt sidurdades vahetub käik nagu ennemuiste.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
rednarevlis,on siis raske käigu hoovastikust lõtke kaotada. Saad lõtkude kaotamisel ,,konkreetsed,, käigud tagasi. Mida te jahute sünkronisaatoritest,kui tagurpidi käigul EI ole sünkronisaatorit.
t6nis3 kirjutas:rednarevlis,on siis raske käigu hoovastikust lõtke kaotada. Saad lõtkude kaotamisel ,,konkreetsed,, käigud tagasi. Mida te jahute sünkronisaatoritest,kui tagurpidi käigul EI ole sünkronisaatorit.
Õigus, kuidagi läks mul mõtteis vahetusse sõnad esimene ja tagurpidi. Vabandan, minu viga. Aga siiski kui kahtlustad muude käikude sünkrote viga siis topeltsidurdamine aitab selgusele tulla.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Okei, saime käigu sisse kui käega aidata kapoti alt. Jama selles et see "torn" seal kasti peal mis käike sisse pistab ei taha väga hästi ülesse ja alla liikuda. Täpselt ei saanud aru ka milles viga võiks olla.