1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
Probleem siis järgmine autol puudub jõud. Jama hakkas täiesti lampi sõidupealt. Panen auto käima pöörded lähevad algul vaevaliselt 2200 hojan siis gaasi edasi ja vaevaliselt siis mingiajapärast 3000 venitab ära. Algul oli tunne et turboga mingi jama sai ära vahetatud siis turborõhuandur ja turbo solenoid, aga see ei aidanud turbo lööb täiesti korralikult. Võtsin siis õhulugeja pistiku lahti ei muutunud asja midagi. Puht huvipärast sai siis õhupuhaajasse siis surtsu lastud et see peaks ikka pöörde ülesse ajama aga isegi see ei aidanud. Kas võib olla midagi ära tahmanud vms? Ettetänades.
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:38, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
- Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 Tdi 96 kw.
Kas vahetasid ehku peale anduri ja solenoidi ära?
Alustada tuleks diagnostikast, tõenäoliselt auto limp modes.
Alustada tuleks diagnostikast, tõenäoliselt auto limp modes.
Re: 1.9 Tdi 96 kw.
No siin mõnedmehed arvasid et see. Mul oli auto 3 nädalat tartus vanglavastas diisliabis ja lihtsalt seisis lihtsalt väga ulmeline suhtumine on nendel meestel seal. Auto lükati ajast välja sinna parklasse kus taivoster oli ja jäeti autouksed lahti ja makk varastati ära. lootsin lihtsalt siit mingit pilti endale luua mida remondimeestele öelda et milles viga võib olla. äkki saaksid täpsemalt seletada auto limp modes?Valterv kirjutas:Kas vahetasid ehku peale anduri ja solenoidi ära?
Alustada tuleks diagnostikast, tõenäoliselt auto limp modes.
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
- Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 Tdi 96 kw.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=52965" onclick="window.open(this.href);return false;
Praegu oleks kõige suurem soovitus vahetada remondi töökoda:D
Praegu oleks kõige suurem soovitus vahetada remondi töökoda:D
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 Tdi 96 kw.
Õhulugeja peaks siis kutu olema, sest töökorras õhulugeja lahtiühendamisel halveneb mootori minek ja äkilisus.Rimmo kirjutas:Võtsin siis õhulugeja pistiku lahti ei muutunud asja midagi.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: 1.9 Tdi 96 kw.
Auto töökojast ära toodud. Õhulugeja riket eriti ei usu kuna sai Bochi õhulugeja pealepandu 500km tagasi. Aga täna sai siis Egr klapp ära puhastatud ( ikka tahma ja jama sees oli) aga selle puhastus ei aidanud. Täna vaatasin kui auto käis et surub välskekollektorist kõvasti heitgaasi välja. Kas võib viga olla selles et kollektor mõnusalt pigi täis ja lihtsalt ei suru sealt läbi ja lööb hinge kapitaalselt kinni. Lisaks sai ära vahetatud kõik voolikud.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 Tdi 96 kw.
Kõik on võimalik, püksid kollektori küljest lahti ja vaadata. Lisaks võivad lihtsalt tihendid läbi olla.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: 1.9 Tdi 96 kw.
homme siis ongi plaanis külg lahti sealtpoolt võtta ja kõik ära puhastada ja uued tihendid sisse.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 1.9 Tdi 96 kw.
Pükste ja kollektori vahel on turbo ja see tuleb samuti maha võtta. Olen kunagi oma Passatil 1,9 96 kw 2002.a. turbo maha võtnud ja siis sai ka sisselaske kollektor üle vaadatud ning see oli paksult nõge täis. Sai siis ära puhastatud ning sisselaske kollektorist tuli ca. 0,5 L purgi täis nõge välja.golfi_vend kirjutas:Kõik on võimalik, püksid kollektori küljest lahti ja vaadata. Lisaks võivad lihtsalt tihendid läbi olla.
Re: 1.9 Tdi 96 kw.
Mul külma mootoriga paar korda sama jama olnud, kuid peale väikest sõitu ja uuesti käivitamist asi lahenenud. Kui teada saad mis viga siis oleks tore kui ka siia kirjutaksid 

Re: 1.9 Tdi 96 kw.
Kas keegi oskaks soovitada mõnda vägahead meest kes juhtme autole külgepaneks ja sellega ikka midagi teha ka oskaks?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 Tdi 96 kw.
no kas vägahead meest
kui kaabel on olemas, veakoode oskan lugeda.
Olen ka Tartus

Olen ka Tartus
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
Nii panen siia kiirelt ära kogu diagnosti sisu, kokkuvõtet ja selgitavaid kommentaare ei ole veel jõudnud vaadata kuid seda õhtupoole.
Esiteks, kuna sa vahetasid vidinaid siis aju sai signaali, et neid pole ning sellega tekitas sinna vea. Kõige mõistlikum on kustutada praegu vead ja proovida lasta käia natuke aega ning uuesti teha test ja vaadata mis on tagasi tulnud.
Aku pinge oli vähe madal sellest ka mõned vead.
Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 019 DS
Component: 1,9l R4 EDC G000AG 1266
Coding: 00001
Shop #: WSC 05311
WVWZZZ3BZ1E117154 VWZ7Z0Y3004472
5 Faults Found:
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
17677 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Implausible Signal
P1269 - 35-10 - - - Intermittent
17674 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Implausible Signal
P1266 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-10 - - - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 927 156 S
Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 2224
Coding: 00103
Shop #: WSC 00000
3 Faults Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
17105 - Transmission Output Speed Sensor (G195): Implausible Signal
P0721 - 35-10 - - - Intermittent
18141 - Tiptronic Down Switch (F189): Short to Ground
P1733 - 35-10 - - - Intermittent
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 389 D
Component: ABS/ESP front D56
Coding: 04257
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 3B1 907 044 H
Component: CLIMATRONIC B5GP 0002
Coding: 17000
Shop #: WSC 05311
4 Faults Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
35-10 - - - Intermittent
01273 - Fresh Air Blower (V2)
35-10 - - - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
00538 - Reference Voltage
07-10 - Signal to Low - Intermittent
Skipping Address 15-Airbags
Address 16 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 907 487 B
Component: Lenkradelektronik 0001
Coding: 00008
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 920 845 A
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11
Coding: 21125
Shop #: WSC 00186
WVWZZZ3BZ1E117154 VWZ7Z0Y3004472
No fault code found.
Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 05314
No fault code found.
Address 36 -------------------------------------------------------
Controller: 3B1 959 760 E
Component: °301
Coding: 0000000
Shop #: WSC 65536
3 Faults Found:
01008 - Note: Emergency OFF Switch is Active!
000 - -
00668 - Supply Voltage Terminal 30
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799 B
Component: 03 Komfortgerįt HLO 0001
Coding: 00259
Shop #: WSC 05311
8 Faults Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
49-10 - No Communications - Intermittent
01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01359 - Internal Central Locking Switch: Passenger Side (E198)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
End -------------------------------------------------------
Esiteks, kuna sa vahetasid vidinaid siis aju sai signaali, et neid pole ning sellega tekitas sinna vea. Kõige mõistlikum on kustutada praegu vead ja proovida lasta käia natuke aega ning uuesti teha test ja vaadata mis on tagasi tulnud.
Aku pinge oli vähe madal sellest ka mõned vead.
Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 019 DS
Component: 1,9l R4 EDC G000AG 1266
Coding: 00001
Shop #: WSC 05311
WVWZZZ3BZ1E117154 VWZ7Z0Y3004472
5 Faults Found:
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
17677 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Implausible Signal
P1269 - 35-10 - - - Intermittent
17674 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Implausible Signal
P1266 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-10 - - - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 927 156 S
Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 2224
Coding: 00103
Shop #: WSC 00000
3 Faults Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
17105 - Transmission Output Speed Sensor (G195): Implausible Signal
P0721 - 35-10 - - - Intermittent
18141 - Tiptronic Down Switch (F189): Short to Ground
P1733 - 35-10 - - - Intermittent
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 389 D
Component: ABS/ESP front D56
Coding: 04257
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 3B1 907 044 H
Component: CLIMATRONIC B5GP 0002
Coding: 17000
Shop #: WSC 05311
4 Faults Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
35-10 - - - Intermittent
01273 - Fresh Air Blower (V2)
35-10 - - - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
00538 - Reference Voltage
07-10 - Signal to Low - Intermittent
Skipping Address 15-Airbags
Address 16 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 907 487 B
Component: Lenkradelektronik 0001
Coding: 00008
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 920 845 A
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11
Coding: 21125
Shop #: WSC 00186
WVWZZZ3BZ1E117154 VWZ7Z0Y3004472
No fault code found.
Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 05314
No fault code found.
Address 36 -------------------------------------------------------
Controller: 3B1 959 760 E
Component: °301
Coding: 0000000
Shop #: WSC 65536
3 Faults Found:
01008 - Note: Emergency OFF Switch is Active!
000 - -
00668 - Supply Voltage Terminal 30
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799 B
Component: 03 Komfortgerįt HLO 0001
Coding: 00259
Shop #: WSC 05311
8 Faults Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
49-10 - No Communications - Intermittent
01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01359 - Internal Central Locking Switch: Passenger Side (E198)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
End -------------------------------------------------------
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: 1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
Nii seis siis selline ikka et auto venitab pöörded 3000 ja vsioo. Rako käis siis diagnosti tegemas ja vigu nagu näha oli korralikult. Proovs siis kõik ära kustutada, pihusti vead kõik kustusid aga turborõhuanduri ja õhulugeja veaga selline asi et kustuitad ja kohe tagasi( kuigi mõlemad täiesti uued). Jäime siis rakoga mõtlema et äkki võib olla viga üldse auto ajus? ( see kindlasti niiskust seal saanud). Äkki oskaksid targemad midagi sellest rääkida? Ja kui õhulugejal ja turborõhuanduril pistik küljest ära võtta ei muutu auto töös mittemidagi pmt selline asi kas pistik küljes või mitte autotöökäik täpselt sama.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
Niih...k]ige pealt alustame sellest et see N75 ei ole turbo rõhu andur vaid solenoidklapp mis siis reguleerib turbo välja puhutavat rõhku ja kui sellel pistikul juhtme tagant võtad v see klapp ei toimi millegi pärast(pistik ei anna ühendust v klapp ise peetis)siis on ilmselge et geomeetriat ei juhita ja tulemuseks kas pidevalt limp mode v siis üldse jõuetus.Rimmo kirjutas:Nii seis siis selline ikka et auto venitab pöörded 3000 ja vsioo. Rako käis siis diagnosti tegemas ja vigu nagu näha oli korralikult. Proovs siis kõik ära kustutada, pihusti vead kõik kustusid aga turborõhuanduri ja õhulugeja veaga selline asi et kustuitad ja kohe tagasi( kuigi mõlemad täiesti uued). Jäime siis rakoga mõtlema et äkki võib olla viga üldse auto ajus? ( see kindlasti niiskust seal saanud). Äkki oskaksid targemad midagi sellest rääkida? Ja kui õhulugejal ja turborõhuanduril pistik küljest ära võtta ei muutu auto töös mittemidagi pmt selline asi kas pistik küljes või mitte autotöökäik täpselt sama.
17957/P1549/005449 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Open Circuit / Short to Ground
Possible Symptoms
Irregular behaviour
Loss of power
Limp mode
Possible Causes
Wiring and/or connections faulty (short circuit)
N75 faulty
Possible Solutions
Check wiring and connections
Check / Replace N75
turbo rõhu anduri viga ma küll ei näe selles nimekirjas mis rako postitanud. Ikka oled kindel et tead mis ja kus asub st kus on ikkagi see N75 milles vist juhtme tagant võtsid v võtsid turbo rõhu andurilt juhtme tagant mis hoopis teine asi ja asub üldse teises kohas ning teise funktsiooniga.
Anyway, ka ECU viga võib olla, kuid tasub üle kontrollida üle ka kõik pistikud ja juhtmestik nende andurite ja aju vahel ja ka kaitsmete bloki üle vaatamine ei teeks paha. Näiteks õhulugeja vea google otsingusse panek annab veidi head mõtteainet paarist ette löövast teemast.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
Nonii sain siis ka omadega niikaugele, et siia siis üles postitada ka omad tegemised seoses selle passatiga.
Nagu Rimmo eelpool mainis siis sai tehtud seal diagnosti ja kustutatud vigu ning oodatud nende naasmist ( siis tõesti vigastelt anduritelt ) kuna andurid mis vahetatud neil ei olnud vead kustutatud. Sai siis need tehtud.
Nagu ka Rimmo juba mainis siis tõesti pöörded vaevalt sinna 3000rpm ni jõuavad ning mootori töö on suhteliselt ebastabiilne.
Vead siis:
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
2 Faults Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
01119 - Gear Recognition Signal
35-10 - - - Intermittent
LINK: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 857/006231" onclick="window.open(this.href);return false; ( ei saanud nagu suht midagi targemaks seda lugedes )
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
00538 - Reference Voltage
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01008 - Note: Emergency OFF Switch is Active!
000 - -
00668 - Supply Voltage Terminal 30
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
8 Faults Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
49-10 - No Communications - Intermittent
01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01359 - Internal Central Locking Switch: Passenger Side (E198)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Nonii targemad, andke tuld mis järgmisena ette võtta. Plaan oli proovida teist aju siis ning vaadata mis tulemus on.
Rimmo kas jõudsid pildi teha ajust?
Kõik info on teretulnud kuna tekkinud selles asjas juba sportlik huvi.
Nagu Rimmo eelpool mainis siis sai tehtud seal diagnosti ja kustutatud vigu ning oodatud nende naasmist ( siis tõesti vigastelt anduritelt ) kuna andurid mis vahetatud neil ei olnud vead kustutatud. Sai siis need tehtud.
Nagu ka Rimmo juba mainis siis tõesti pöörded vaevalt sinna 3000rpm ni jõuavad ning mootori töö on suhteliselt ebastabiilne.
Vead siis:
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
2 Faults Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
01119 - Gear Recognition Signal
35-10 - - - Intermittent
LINK: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 857/006231" onclick="window.open(this.href);return false; ( ei saanud nagu suht midagi targemaks seda lugedes )
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
00538 - Reference Voltage
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01008 - Note: Emergency OFF Switch is Active!
000 - -
00668 - Supply Voltage Terminal 30
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
8 Faults Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
49-10 - No Communications - Intermittent
01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01359 - Internal Central Locking Switch: Passenger Side (E198)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Nonii targemad, andke tuld mis järgmisena ette võtta. Plaan oli proovida teist aju siis ning vaadata mis tulemus on.
Rimmo kas jõudsid pildi teha ajust?
Kõik info on teretulnud kuna tekkinud selles asjas juba sportlik huvi.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: 1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
No turbo solenoid ka taiesti uus. Aju on maas, aga mul jäi telf koju niiet homme hüppan seal labi ja saab ka pildi.
[ Postitus tehtud iPad'i kaudu ]
[ Postitus tehtud iPad'i kaudu ]

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
millal sa selle uue klapi ostsid? muidu puhastasid selle pistiku klemmid kah ära? juhtmestik tahaks kah üle vaatamist vb ja võta aju lahti vaata kas on miskit niiskust sees, samuti et kõik pistikud oleks aju küljes ok ja ei oleks oksüdeerunud. Samuti nagu mainisin kaitsemed ja asjad kah üle vaadata. Samuti kas aju saab ikka genekalt õige ja piisava signaali geneka laadimise kohta st kontrolli laadimine kah üle.Rimmo kirjutas:No turbo solenoid ka taiesti uus. Aju on maas, aga mul jäi telf koju niiet homme hüppan seal labi ja saab ka pildi.
[ Postitus tehtud iPad'i kaudu ]
ja nagu kood 00532 ütleb et laadimise signaali viga siis soovitaks ühe pistiku üle vaadata...minul asub ta siis bora puhul käigu kasti peal nina pool(passatil vb teisti sest moto teistpiidi peal)..pmt tuleb juhe ise genekast ja pistikust edasi läheb nii aku peale kui ei eksi ning ka kuskile mujale edasi salongi pool(ei mäleta täpselt) Põhjustas siis minu masinal seda et peale 10 minta käimist hakkas ESP tuli armatuuris põlema st ESP lülitati aju poolt välja. Ajus oli samuti mingi signaal laadimise signaali puudumise kohta ja tuli välja et selles pistikus oli üks juhe klemmi küljest läbi mädanenud. kuigi see laadimise viga sul vist kliima ajust mis rohkem seotud laadimise signaaliga sellesse blokki.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00538
aga tasub uurimist....kõik juhtmed ja kaitsemd üle vaadata nii salongis kui ka aku pealt...samuti ei tee paha klemmid/ühendused ära puhastada ja kontrollida mis genekast akuni tulevad ja nagu ütlesin siis peaks vahepeal ka üks pistik olema kui mitte 2.
Viimati muutis copilot, 23 Mär 2012, 15:38, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
No klapp sai ostetud mingi poolteist nädalat tagasi. Rako mõõtis küll aku peale tulevad pinget see oli korras. Aga aku peale tuleb küll üks väike juhe just rakoga ragistasime pead et milleks see juhe ja salongi poole ta läheb küll... Ehk siis ees ootab kõigenõmedam töö Juhtmed
.

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
ega minu masinal oli kah aku peale tulev pinge tibin tobin...tundub lihtsalt et on ka mingi eraldi juhe mille kaudu saab aju v mingi muu moodul geneka laadimise signaaliRimmo kirjutas:No klapp sai ostetud mingi poolteist nädalat tagasi. Rako mõõtis küll aku peale tulevad pinget see oli korras. Aga aku peale tuleb küll üks väike juhe just rakoga ragistasime pead et milleks see juhe ja salongi poole ta läheb küll... Ehk siis ees ootab kõigenõmedam töö Juhtmed.

Kusjuures selle ESP aju poolt välja lülitamine mingit muud koodi ei andnud...ainult see laadimise signaali veateade...google abil veidi otsides leidsin teema kus oli sama jama.
Aga arvan ise et sul kah see kala kuskil juhtmestikus v kaitsmete blokis v aju ise. Google abil sinu jama otisides on lahendusi seinast seina a la kuskil mingi kaitse, aju ise v kuskil juhtmestikus/pistikutes kala sees.
Viimati muutis copilot, 23 Mär 2012, 21:37, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
Igatahes suuredtänud kes viitsisid otsida ja nõuga aubistada. Esmasp siis tööjuurde ja hakkan kõiki pistikuid ja juhtmestiku ülevaatama eks siis annan teada mis toimub. Teen parem ise enam absaluutselt esindusi eiusalda!
[ Postitus tehtud iPad'i kaudu ]
[ Postitus tehtud iPad'i kaudu ]

Re: 1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
Villand sellest autost igatahes, pole eriline elektrik ja ei viitsi enam sellega tegeleda las jääb seisma. Oleks vähemalt tartus kohta kus töökoda viitsiks autoga tegeleda sellel eesmärgil et saada auto korda mitte ainult mõelda rahast, siis veel viiks auto minema. Igaljuhul minusilmis r.i.p vw passat. Tänud kõigile veelkord kes viitsisid aidata!
Re: 1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
hmm, no aga mis vead tagasi tulid peale vigade kustutamist ? Äkki selle järgi saaks kuskile poole edasi uurida ?
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]

-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
Mittepahapärast, aga auto kordasaamine ongi ju võrdelisuses rahasummaga. Ehk kas sinu postitusest peaks nii aru saama, et oled nõus maksma 1h raha, aga tehku sinupärast kasvõi nädal? Kui auto kordasaamine võtab päeva, siis maksadki päeva eest, ega keegi taha ju heategevusega ka tegelda, kui nad võiks 8 x 1h arveid esitada teistele klientidele, kellel lihtsamad mured.
Eks muidugi sõltub firmast ka, kui näevad ikka ise ka, et võib-olla jääb ka nende teadmistest puudu, siis ei esita nii suurt arvet. Ma näiteks kunagi oma 10+a tagasi viisin ka oma esimese auto Hitehisse (Ei läinud käima). Pakuti kõigepealt küünlad ja juhtmed, ostsin uued, ei olnud. Siis pakuti veel miskit, tõin lammarist uue, ei olnud. Siis taheti süütepooli vahetada, see oli ainult tellimise peale ja praeguses vääringus kuskil 100 eurot. Palusin veelkord veenduda, et ikka selle viga. Siis pakuti, et on vist hoopis aju. Viisin selle Helkamasse (tolleaegne Mitsu esindaja ja aju oli ka mitsu oma). Seal 130 eurot kui saavad korda ja ei midagi kui ei saa. Said. Õnneks Hiteh küsis ainult 4-5h tööraha, kuigi auto vedeles seal pea kuu aega. Noh koguaeg loomulikult ei tegeldud. Oleks muidugi kohe Helkamasse viinud, siis oleks äkki 1-2h diagnostikaga korras olnud. Siit muidugi ka soovitus, et teinekord konkreetse veaga võib margiesindus või samale mudelile spetsialiseerunud alternatiivne firma lõppkokkuvõttes ikkagi odavam tulla.
Eks muidugi sõltub firmast ka, kui näevad ikka ise ka, et võib-olla jääb ka nende teadmistest puudu, siis ei esita nii suurt arvet. Ma näiteks kunagi oma 10+a tagasi viisin ka oma esimese auto Hitehisse (Ei läinud käima). Pakuti kõigepealt küünlad ja juhtmed, ostsin uued, ei olnud. Siis pakuti veel miskit, tõin lammarist uue, ei olnud. Siis taheti süütepooli vahetada, see oli ainult tellimise peale ja praeguses vääringus kuskil 100 eurot. Palusin veelkord veenduda, et ikka selle viga. Siis pakuti, et on vist hoopis aju. Viisin selle Helkamasse (tolleaegne Mitsu esindaja ja aju oli ka mitsu oma). Seal 130 eurot kui saavad korda ja ei midagi kui ei saa. Said. Õnneks Hiteh küsis ainult 4-5h tööraha, kuigi auto vedeles seal pea kuu aega. Noh koguaeg loomulikult ei tegeldud. Oleks muidugi kohe Helkamasse viinud, siis oleks äkki 1-2h diagnostikaga korras olnud. Siit muidugi ka soovitus, et teinekord konkreetse veaga võib margiesindus või samale mudelile spetsialiseerunud alternatiivne firma lõppkokkuvõttes ikkagi odavam tulla.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: 1.9 Tdi 96 kw puudub jõud
Asi eiole rahas tehke need asjad korda mis perses saan aru maksan niipalju kui vaja. Aga kui mul vahetatakse kõik mant ära järjest igakord kui midagi viin öeldakse ah ikka viga ei olnud selles! Viimanekord oli too 4 uut pihustit no tegelt ka autol korras pihustid peal!( viin 4 pihustit mis selle hind on?) ja siis pärast on jälle lause Oih. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kui mehed ei ole päedevad autosid parandama siis asi kindlasti kahtlane. Miks mul peaks olema rahast kahju ma olen praegu auto alla järjest mingi 1300 euri ladunud ! Üheselt mõistetav remonditöökojad on ühepeal väljas saaks ainult kummi venitada ja teisi pedereerida! Mul suva kui siin foorumis ka mingeid lukseppasid ja enamjaolt käib ka see nende kohta!!! ingel [VW Bot: "Keel korda!"] autol varastatakse makk seest ära jnejne !!! parem las seisab tööjuures videovalveall!