Tere
Otsisin teemat kuid ei leidnud.
Seega küsimus teile. Kas passat 1.6 1999 aasta ümberehitada diisliks 19.tdi oleks reaalne? Mis võiks olla projekti maksumus? Muidu mõttesse asi ei läheks kuid kuna 1.6 bensiin võttab jubedalt kütet maanteel üle 10 liitri sajale. Ja samas sõita on mul palju maanteed, ning kuna autol kere ideaalses seisundis tekkis mõte. Kuna ei jõua enam seda bensiini sisse valada. Ja diagnostikas ei osata ka kuidagi kütusekulu alla saada.
Palun vastake kes oskab nõu anda
Bensiiniauto diisliks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Bensiiniauto diisliks
See 1.6 ongi jube joodik, aga lihtsam on maha müüa ja uus vast osta
Vaja:
1) Mootor
2) käigukas
3) Arvatavasti ka poolteljed
4) Vahetada kogu kaabeldus või kui piisavalt kõva elektrik oled siis äkki ka ainult mootori osa õnnestub. Lihtsalt selle ajastu autod on juba kõik üks suur kimp ja midagi eraldi ei vaheta. B4jal oli selles osas lihtsam, kaitsekarbist paar pistikut lahti, mootorikimp ringi ja kokku tagasi. Mina muidugi kasutasin doonoriks veel inglise autot ka, nii et osa kaabeldust tuli lühemaks ja teised pikemaks teha, aga vähemalt jäi suures plaanis kõik paika.
5) Suure tõenäosusega ka kütusetorustik, sest benskual vist filter põhja all, dislal mootoriruumis
6) Siis vaja veel mootoril coolerit
7) Pedaalid? Dislal on gaas elektrooniline, 1.6 võib trossiga olla. Sidur mõlemal hüdraulika? Dislal vähemalt peaks vist olema
8) Aju, armatuuri kellad (kuna immo seal sees), aga ka tahho erinev + eelsüüte märk jne. Siis võiks aga ka juba süüteluku ja võtme ära vahetada, et kõik immo mõistes üks süsteem oleks.
Ühesõnaga mõtet oleks kui kuskil arvariilise või muul viisil doonori leiad. Minul kulus selle töö peale koos doonori lammutamisega oma 5 kuud. Tegin õhtuti peale tööd ja nädalavahetusel, aga paar päeva nädalas oli trenn ja siis tegin 1-2h. Samas ei olnud haruldased ka 23-24ni õhtud ja pikad nädalavahetused. Sõitma sain auto kuskil 2,5 kuud hiljem, see oli siis juhiiste ja hunnik kaableid salongis (mis oli legoks võetud). Kui teha ümber ainult kaabeldus mootori osas saaks äkki lihtsamalt, aga kui lihtne või keeruline see on pole õrna aimugi kui hakata ringi tegema. Mul oli selles mõttes niigi lihtsam, et 81kw diisel sai 96kw diisliks. Eraldi juppe ostes läheks see projekt ka suure tõenäosusega päris kulukaks.
Vaja:
1) Mootor
2) käigukas
3) Arvatavasti ka poolteljed
4) Vahetada kogu kaabeldus või kui piisavalt kõva elektrik oled siis äkki ka ainult mootori osa õnnestub. Lihtsalt selle ajastu autod on juba kõik üks suur kimp ja midagi eraldi ei vaheta. B4jal oli selles osas lihtsam, kaitsekarbist paar pistikut lahti, mootorikimp ringi ja kokku tagasi. Mina muidugi kasutasin doonoriks veel inglise autot ka, nii et osa kaabeldust tuli lühemaks ja teised pikemaks teha, aga vähemalt jäi suures plaanis kõik paika.
5) Suure tõenäosusega ka kütusetorustik, sest benskual vist filter põhja all, dislal mootoriruumis
6) Siis vaja veel mootoril coolerit
7) Pedaalid? Dislal on gaas elektrooniline, 1.6 võib trossiga olla. Sidur mõlemal hüdraulika? Dislal vähemalt peaks vist olema
8) Aju, armatuuri kellad (kuna immo seal sees), aga ka tahho erinev + eelsüüte märk jne. Siis võiks aga ka juba süüteluku ja võtme ära vahetada, et kõik immo mõistes üks süsteem oleks.
Ühesõnaga mõtet oleks kui kuskil arvariilise või muul viisil doonori leiad. Minul kulus selle töö peale koos doonori lammutamisega oma 5 kuud. Tegin õhtuti peale tööd ja nädalavahetusel, aga paar päeva nädalas oli trenn ja siis tegin 1-2h. Samas ei olnud haruldased ka 23-24ni õhtud ja pikad nädalavahetused. Sõitma sain auto kuskil 2,5 kuud hiljem, see oli siis juhiiste ja hunnik kaableid salongis (mis oli legoks võetud). Kui teha ümber ainult kaabeldus mootori osas saaks äkki lihtsamalt, aga kui lihtne või keeruline see on pole õrna aimugi kui hakata ringi tegema. Mul oli selles mõttes niigi lihtsam, et 81kw diisel sai 96kw diisliks. Eraldi juppe ostes läheks see projekt ka suure tõenäosusega päris kulukaks.
Viimati muutis dellu, 17 Apr 2012, 11:05, muudetud 2 korda kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335