1.8 KR mootoriga jama.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kky
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 21 Veebr 2011, 16:14
Telefon: 53544116
Auto: Golf mk2
Asukoht:

1.8 KR mootoriga jama.

Lugemata postitus Postitas kky »

Sain siis golf 2-le passati kr-i mootori, millel on 100kw. Golfi KR-i mootor väljast täpselt sama, nagu see passati oma. Ainult õhufiltri kopsik on teise kujuga, selle sain ka golfi oma.
Sai siis kiire swap tehtud, 1.8 66kw monopritse vastu.
Leidsin ühe video ka, kus tundub sama jama olevat:
http://www.youtube.com/watch?v=rN_jvAXt6wI[/video]
Et siis, gaasi andes poob mootor kinni ja tahab välja surra. Tühikäigul käib mootor ilusti(tühikäigumootor ja pihusti on tagant ära)
Paagisisene pump on vana, kütusepump on vastavalt mootorile(kütusepumba survet pole ära mõõtnud, ning kas asi võib olla selles?).
Süütesüsteem sai ka kõik uus pandud, küünlad, piibujuhtmed, jagaja, rootor.

Juba mitmendat nädalat otsin viga taga, kuid tulutult. Äkki on kellelgi selline probleem olnud, ja teab milles võib viga olla.
Suured tänud abistajatele ! (:
Viimati muutis argo, 18 Mai 2012, 06:31, muudetud 2 korda kokku.

kky
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 21 Veebr 2011, 16:14
Telefon: 53544116
Auto: Golf mk2
Asukoht:

Re: 1.8 KR mootoriga jama.

Lugemata postitus Postitas kky »

Sai nüüd jälle paar päeva auto kallal nokitseda.
Õnneks oli olemas teine pritsepea, vahetasime siis selle ära ja saime mootori käima.
Kohapeal vabakäiguga mootor nagu elaks, käib pöördesse nii nagu peab. Läksin siis kiirelt tee peale proovima.. kuni 4000 pöördeni käib ilusti, aga sealt edasi hakkab mootor pooma/puterdama. Täpselt nagu lööks ühe püti tagant ära. Eelmises postis kirjas, et süüte süsteem on kõik uus, ainult süūtepool on vana 8v mootori oma.
Sai proovitud ka teist kütusepumpa, kuid see ei muutnud ka midagi.
Kas võib ka see olla, et 8v mootori paagisisene pump ei lükka kütusepumbale piisavalt ette ?
Või on veel keegi, kes on sellise jama otsa sattunud ?

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt
Viimati muutis kky, 24 Apr 2012, 10:41, muudetud 1 kord kokku.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Re: 1.8 KR mootoriga jama.

Lugemata postitus Postitas pppp »

Mõõda kütusepumba surve ära.

kky
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 21 Veebr 2011, 16:14
Telefon: 53544116
Auto: Golf mk2
Asukoht:

Re: 1.8 KR mootoriga jama.

Lugemata postitus Postitas kky »

pppp kirjutas:Mõõda kütusepumba surve ära.
Kütusepumbast läheb pritsepeasse üle 6bari. Aga pritsepeast väljaminevat ei saa hetkel mõõta.

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt

Kasutaja avatar
Zenki
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
Auto: Roller
Asukoht: Rapla-Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: 1.8 KR mootoriga jama.

Lugemata postitus Postitas Zenki »

Ma ise olen täpselt samamoodi vaevelnud antud mootoriga. Mul endal on ainult üks paagiväline pump (8v meh.pritse oma). 6bar rõhku peabki olema. Vähemalt autodata järgi. Tegelikult siin foorumist käib üks KR 3barise pumbaga kaa, kuid lihtsalt ei ole minek nii terav. Samas puterdamist ega muud sellist ei ole täheldanud. Süütepool on täpselt samamoodi 8v oma. Pritsepea võid sa breakcleaneriga läbi lasta ning käega seda taldrikut liigutada. Sealt vahelt jookseb mõnusalt saast välja. Pihustid võid läbi pesta. Need hakkavad seismisega nöökima. Segu on paigas ? Minu enda probleemid seisnesid selles, et sai lisaõhku. Võid kõik ühendused üle kontrollida. Muidu esimese ja teise silindri vahel on sisselaskolle all ääres üks vaakumväljavõte. Vaata, et sul seal volla oleks. Minul ei olnud ja sai mehiselt lisaõhku.
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.

kky
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 21 Veebr 2011, 16:14
Telefon: 53544116
Auto: Golf mk2
Asukoht:

Re: 1.8 KR mootoriga jama.

Lugemata postitus Postitas kky »

Võtsin eile asja käsile ja hakkasin Zenki jutu järgi järjest punkte läbi võtma.
Kaua aega ei läinudki, kuni jõudsin pihustiteni.
Keerasin kõik pihustid maha ja pesin nad korralikult läbi. Kõigepealt lahustiga ja pärast atf-iga.
Ja mida imet, saimegi mootori käima. Kui hea tunne oli peale pikka ehitamist töötava autoga sõita ja coilide mõnu meelde tuletada :D
Suured tänud Zenkile asjaliku postituse eest !

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt

Vasta

Mine “Mootor”