tere
Autoks siis 96 aasta 1.9 tdi 66kw passat
Probleem siis selline et 1ja2 käiguga on köik ilus ning hoiab kuni 4800 rpm ilusti 1 bar röhku aga kolmanada käiguga hakkab jamama nimelt kolmanda käiguga kuskilt 3500 rpm kukub turbo surve järsult 0,5 barini ja ka kiirendus vöime kaob. Neljanda ja viienda käiguga ilmneb probleem isegi varem ning kui viimase kahe käiguga kiirendada siis turbo röhk nö vibreerib nimelt külge ühendatud manomeetri nöel hakkab niii kiiresti vibreerima et seda pole enam vöimalik näha (nö hajub lajali) ja viienda käiguga on 110-120 km/h lagi siis käib kerge jönks ja surve kukub 0,5 bar peale. kas on äkki keegi sellise probleemiga kokku puutund.Ja ma vöin kohe öelda et mootor öli ei vöta nii et turbo ei tohiks lajali olla ennemini äkki turbo jiuhtimine aga ise ei saa aru mis seal täpselt jupsib kuna panin ka juhtimise otse ilma selle elektroonilise klapita otse vaakumi pealt aga probleem ikka sama.
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 02:25, muudetud 1 kord kokku.
Kui nüüd natuke lugeda foorumit turbo teemadel siis saad isegi aru et see teema oli juba eos liiast. Suure tõenäosusega on tegemist "limp mode" ga mille kohta on ka miljon teemat.
alustame siis sellga: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... =limp+mode" onclick="window.open(this.href);return false;
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
rako kirjutas:Kui nüüd natuke lugeda foorumit turbo teemadel siis saad isegi aru et see teema oli juba eos liiast. Suure tõenäosusega on tegemist "limp mode" ga mille kohta on ka miljon teemat.
alustame siis sellga: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... =limp+mode" onclick="window.open(this.href);return false;
Miks te karjute inimeste peale, jumal tänatud ,et on arvutinoobid olemas ,kes kõik kiirelt üles leiavad
Tegelt võiks moded põhiteemadest teha kleepsud ,lihtsam leida!
Edith: oih see ongi kleeps minu paha Rako on progeja ....
Viimati muutis Anonymous, 23 Mai 2012, 10:08, muudetud 1 kord kokku.
tere mul pole nüüd viimasel ajal aega plnud et sellle jöu kadumise probleemiga tegeleda. Aga täna siis löpuks sai korra arvuti külges käidud ja aju näitas sellist viga *manifold pressure* aga seda kas körge vöi madal seda ei olnud kirjas. Küsimus aga selline et kus see andur on mis seda möödab sest torude peal on aint üks andur ja see peaks mo meelest olema siseneva öhu temp ja peale seda kolle pealt läheb voolik ajusse, et kas aju möödab ise seda röhku w?
suure tõenäosusega pead turbo maha võtma ja selle puhastama. Soovitavalt laskma teha töö oma ala spetsil. Muidu jõuad samasse kohta kus meil siin üks kasutaja ise tubot puhastas ja lõppkokkuvõttes ikka läks lasi targematel teha.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
G5943 kirjutas:tere mul pole nüüd viimasel ajal aega plnud et sellle jöu kadumise probleemiga tegeleda. Aga täna siis löpuks sai korra arvuti külges käidud ja aju näitas sellist viga *manifold pressure* aga seda kas körge vöi madal seda ei olnud kirjas. Küsimus aga selline et kus see andur on mis seda möödab sest torude peal on aint üks andur ja see peaks mo meelest olema siseneva öhu temp ja peale seda kolle pealt läheb voolik ajusse, et kas aju möödab ise seda röhku w?
Niih, kõige pealt alustame sellest et selline veakood v veakoodi kirjeldus nagu lihtsalt "manifold pressure" ei anna neile, kel vb oleks mingeid soovitusi v asjast aimu, erilist infot et millest ja kuidas alustada. Selle veakoodiga peaks kaasas käima ka mingi nr ja lisaks peaks selle veakoodi kirjeldus veidi pikem olema kui ainult need 2 sõna...vähemasti kui diagnostiks kasutati nn vag com kaablit ja softi. Antud veakoodi peale mis sa siia kirja panid, ei ole küll mõtet kohe huupi mõtet turbot maha kiskuda ja geomeetriat puhastama hakata nagu keegi soovitas siin juba. Limp modei võib põhjustada veel mitu teist põhjust mis võib olla kokkuvõttes palju lihtsamini ja odavamalt lahendatav kui kohe geomeetria puhastamise kallale asuda. Ennem tuleks ikka step by step asjad üle kontrollida et vb viga hoopis süsteemis mis seda geomeetriat liigutama peaks v kuskil mingi rõhu leke vms. Ja kui ikkagi endal asjast halli aimu ei ole siis oleks jah soovitatav asi viia inimese/inimeste kätte kes asja tunnevad-mingitest made in kuuri taga bensukate remontijatest hoia heaga eemale seda enam kui sa ei tea kindlalt kas ikkagi nad ka seda TDI valdkonda jagavad, sest olen siin lugenud küll ja küll lugusid kus kokkuvõttes vahetatakse ja tehakse ära sada asja aga lahendust ei kuskil, ainult suured arved.
Nii et alustaks kõige pealt korralikust ja selgest veakoodi lugemisest ja kleebi see ka siia
Kuna tegemist on siiski vana autoga siis mina soovitaks nii oma kui ka kõrvaltvaatajana saadud kogemustest turbo siiski ära puhastada.
Esimese asjana siiski kontrollida üle KÕIK väikesed voolikud mis seotud turboga. Kui vähegi kahtlust, et voolik on katki siis välja vahetada, seda saad sa ka ise teha kui ostad voolikud ja vahetad neid ühekaupa kuna siis puudub võimalus, et paned midagi valesti tagasi.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
sellel autol ei ole muutuva geomeetriaga turbot nii et ma ei saa aru mida ma seal puhastama peaks. Ja see tester millega mul vigasid loeti see pole muud ütelnud aa ja teine asi mida see aparaat näitas oli alternator load aga see nagu ei tohiks eriti asjasse puutuda.
miss moodi ma seda wastwgatw klappi puhastan kas sa mötled seda mille külge see voolik läheb vöi siis turbos sees olevat siibri mehanismi ennast. ja kas aeda wastegate klappi juht klapina mötled seda kuhu läheb kolm voolikut ja üks pistik seal selle pidurivöimendi juures sinna lähevad voolikud enne turbot(vaakum) siis peale turbot (surve) ja siis see mis läheb wastegate kas sellel klapil peaks möötma takistust vöi mismoodi saab selle korrasolekut kontrollida. selle pistikusse tuleb vool peale
G5943 kirjutas:sellel autol ei ole muutuva geomeetriaga turbot nii et ma ei saa aru mida ma seal puhastama peaks. Ja see tester millega mul vigasid loeti see pole muud ütelnud aa ja teine asi mida see aparaat näitas oli alternator load aga see nagu ei tohiks eriti asjasse puutuda.
hea tähelepanek, hakkasin kah mõtlema et 96.a. ei tohiks veel vist olla geomeetriaga nii et seal mingit turbot maha kiskuda küll vaja pole, VB jah wastegate kinni vms.
Wastegate pigem jääb lahti ja hakkab rõhku väljalaskesse laskma. Käega saab ju katsuda kui on väline wastegate kas liigub normaalselt jne. Kui asja ise mõika ei soovita küll ehku peale raha raisata. Vii parem mõnda pädevasse remonti. Säästad raha ja närve.
Viimati muutis riio, 20 Juul 2012, 23:00, muudetud 1 kord kokku.
tere jälle-
Teema küll suht vana kuid viga endiselt alles.
Vahepeal vahetatud see wastegate kontroll solenoid.
ning kuna turbo hakkas nö huilgama siis käis ka see remondis.
Kuid viga on endiselt sama.
arvuti annab 00575 - intake manifold pressure control difference - intermittent
hetk ennem seda kui vea sisse lööb on röhk 2090 millibarri
See rõhk peaks olema 66kw moto kohta natuke palju, ehk ilmselt wastegatet ei avata mingil põhjusel ja ülerõhu peale jookseb limpi. (mis on aju poolt palutud rõhk sel hetkel kui tegelik 2090mbari on ?)
(eeldan, et juhtimine käib ikka vaakumiga) Vaata kas solenoidini vaakum jõuab, solenoidi enda siis saab välistada kui vahetatud ja siis kontrolli ka kas turbo küljes membraanklapp töötab (vaakumit rakendades venib wastegate lahti?).
Peaks olema ainult 0.1bar üle nõutud,mis ei tohiks mitte limpi visata...limiit peaks 66kw ja 81kw olema 1.3 bar ehk 2300mbar...vähemalt nii on mk4/bora 66kw ja 81kw motodel. Oleks hea kui saaks näha täispikka logi rõhkudest koormuse all 1500rpm alates põhjagaasiga kuni 4000rpm ja 3.käik. v on tõesti sel vanal 66kw motol rõhud ja piirajad väiksemad ?
Viimati muutis copilot, 04 Nov 2014, 03:27, muudetud 1 kord kokku.
ivohi kirjutas:Võibolla tuleb passatiga vahe sisse jälle. Minu 81kw softis on max nõutud 1950mbari (limiter 2150). Arvaksin, et 66kw on oluliselt vähem veel.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], sul on täitsa õigus, boost limit map on 2150 ja Single value boost limiter 1990, samas 96kw puhul on juba need arud oluliselt suuremad, ajasin sellega segamini
Samas võin ma kinnitada oma AHF proovisõitudest ja rõhku logides et isegi hetkeline 2500mbar rõhk seda kohe nn limpi ei tiri, va juhul kui hoida koormust üle selle teatud aja. Mingi 2bar ja 2.1bar rõhku sisselaskes ei ole eriline näitaja. Pigem on teema algatajal mingi muu kala seal kas rõhkude liigsuure kõikumisega v soovitud rõhu saavutamisega.
Viimati muutis copilot, 04 Nov 2014, 18:59, muudetud 1 kord kokku.
sai täna korra arvutiga vaadatud ja ka mingid graafikud
kas on abiks meil igatahes jooksis juhe kokku sai ka teisi asju uuritud aga köigest pole jöudnud graafikuid teha aga samal ajal kui asi ära langeb hakkab ka vähem öhku lugema