Tere,
küsimus lihtne - kui kõrgele kannataks tõsta üht 88a Polot ilma, et see hakkaks halvama veosüsteemi?
Tõste Polole
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Tõste Polole
Kui nüüd norida, siis pole ühelgi Polol kohanud kardaani- või veovõlli riste. Pakun, et enne lukustumisefekti tekkimist saab takistuseks veovõllide piiratud pikenemine ja esisilla geomeetriast tingitud tekkivad juhitavusprobleemid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Tõste Polole
Tunnistan, et kirjutasin küllaltki üldiselt sõltumata veoskeemist ning olenemata autost.
Võiks kirjutada põhjuse miks seda tehakse ja kui palju seda autot tõsta tahetakse.

Võiks kirjutada põhjuse miks seda tehakse ja kui palju seda autot tõsta tahetakse.
Viimati muutis masuurik, 05 Juun 2012, 21:07, muudetud 2 korda kokku.
Re: Tõste Polole
Tjah... talvisel ajal on ka 3-4 sentimeetrit väga teretulnud nähtus. Üks variant oleks odavam ent ka ebakindlavamalt kuluvam - puksid vedrude vahele. Teine ja reaalsem oleks ehk plokk vedrupüstaku otsa panna. Tuleks ehk uurida seda viimast varianti. Veebis küll ei nähtu neid koheselt saada olevat ent häid treialeid peaks ka meie koduvabariigis leiduma.