Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 11 Mai 2011, 14:31
- Auto: Passat 2,0tdi universaal 2007 DSG
- Asukoht: Jüri
Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud
Olles saanud 5min sõita viskas kirja ette et õlirõhk madal seiska mootor.Pidasin kinni ja tegin kapoti lahti.Mootorist tuli mingit plõkusvat häält mingi 10 sek intervalliga.Gaasi andes hakkas nagu vilisema ja plõksumine käis sama moodi edasi.Õli oli min, valasin juurde aga ei muutunud midagi.Peale 3ndat käivutust hakkas ka mootori tuli põlema.
Oskab keegi õelda milles viga.Autoks passat b6 2,0 td dsg 125kW.
Oskab keegi õelda milles viga.Autoks passat b6 2,0 td dsg 125kW.
Viimati muutis priit888, 17 Aug 2012, 09:09, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 11 Mai 2011, 14:31
- Auto: Passat 2,0tdi universaal 2007 DSG
- Asukoht: Jüri
Re: Passat B6 õlirõhk madal ja midagi plõksib
Kahjuks endal kaablit pole ja asun Tallinnast 130 km kaugusel.
Lisan ka video antud häälest, mis eile õhtul oli veits valjem.
http://www.youtube.com/watch?v=HyxeJEju5g0" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisan ka video antud häälest, mis eile õhtul oli veits valjem.
http://www.youtube.com/watch?v=HyxeJEju5g0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat B6 õlirõhk madal ja midagi plõksib
Ma nüüd ei tea kas 125 KW mootoril on õlipump keti või hammakatega aga mul oli just 103 kw mootoriga sarnane kogemus.Oli alguses lagin mootoris ja koguaeg süvenes kuni ühel käivitusel poos mootori kinni.Lahti võttes selgus et õlipumba kett oli pooleks läinud.Lõhkus siis ära veel otsakaane.Revalautost selgus siis et enam pole võimalik ketti ja pingutit tellida kuna see oli tehase konstruktsiooniviga.Tuli soetada balansiirvõllid koos õlipumbaga,vända otsa hammakas ,uus esikaan ja karteripõhi ja veel paar vidinat.Kokku siis u 1500 euri eest.Panin asjad külge ja kõik oli OK.
Räägin ma seda juttu sellepärast et kett võis ka nii katki minna(juhul kui sul ikka on ketiga variant) et ei poonud kinni ja nüüd seisab õlipump paigal.Esimese asjana peaks õlisurve ära kontrollima.
Räägin ma seda juttu sellepärast et kett võis ka nii katki minna(juhul kui sul ikka on ketiga variant) et ei poonud kinni ja nüüd seisab õlipump paigal.Esimese asjana peaks õlisurve ära kontrollima.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Passat B6 õlirõhk madal ja midagi plõksib
Kui selle 125kW mootori kood on BMR ja aasta 2007, siis Elsa näitab, et sellel võib veel olla õlipumba ajam ketiga.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 11 Mai 2011, 14:31
- Auto: Passat 2,0tdi universaal 2007 DSG
- Asukoht: Jüri
Re: Passat B6 õlirõhk madal ja midagi plõksib
Mootori kood on jah BMR ja tegu 2007 jan kuu autoga.
Hääl oli küll selline, et midagi nagu ei haakuks taha või siis pooleks läinud kett käis kuhugi vastu.
Video tehtud järgmine päev,kus seda haakumise häält enam pole.
Sai nüüd auto treilaga saksa autosse viidud- lähipäevadel saab teada milles viga.
Hääl oli küll selline, et midagi nagu ei haakuks taha või siis pooleks läinud kett käis kuhugi vastu.
Video tehtud järgmine päev,kus seda haakumise häält enam pole.
Sai nüüd auto treilaga saksa autosse viidud- lähipäevadel saab teada milles viga.
Re: Passat B6 õlirõhk madal ja midagi plõksib
See pidi nende tüüp viga olema... tehase valearvestus ja tavaliselt juhtub see 160 tuhat km juures ära. Paljudel andis ka grantii ajal saba kus siis tehas tunnistas oma nõrdimust.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 11 Mai 2011, 14:31
- Auto: Passat 2,0tdi universaal 2007 DSG
- Asukoht: Jüri
Re: Passat B6 õlirõhk madal ja midagi plõksib
Tegu pole kettajamiga.Veaks siis kulunud kuuskant varras, mis seda seal ringib ajab.Kahjuks 2km sõitu lõhkus ka midagi ära ja õlipump koos ülekande korpusega tuleb ära vahetada.Hind VW esindusest 1400 eur koos tööga, millest varuosad kokku ca 1200 eur.
Viimati muutis priit888, 17 Aug 2012, 09:17, muudetud 4 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 11 Mai 2011, 14:31
- Auto: Passat 2,0tdi universaal 2007 DSG
- Asukoht: Jüri
Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud
Auto siiamaani (17.06-17.08)esinduses, sest varuaosaga on probleeme.Lugedes välismaa foorumit, siis see osa on väga minev kaup ning kõigil kellel 2.0tdi mootorid (2005-2008)tasuks see kuuskant varras lasta üle vaadata ja vajadusel vahetada.Varras ise maksab ca 10 euri, koos vahetusega ca 200 euri, aga kui katki läheb, siis min 1500 euri ja max koos mootori ja turba vahetusega küündib 8000 euri kanti.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 11 Mai 2011, 14:31
- Auto: Passat 2,0tdi universaal 2007 DSG
- Asukoht: Jüri
Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud
Auto ikka veel remondis.
Vahepeal siis uued osad õlipump koos mooduliga külge monteeritud, kuid siis selgus, et ka turbo läbi.Nüüd see ka siis küljes aga selgus, et lamba andur katki.
Kõik tööd ja varuaosad esinduses, kus tehti ka natuke hinnalandust.Kogu jama kokku ca 2500 eur.
Oskab keegi komenteerida, kui palju antud juhtum võis mootorit kahjustada?
Esindusest õeldi, et rauapuru näha polnud.
Samas küsimus ka pihustite kohta, et kas 125kw isendil ka need otsad annavad?Mingi vikipeedia leht andis et 125kw isendil boschi pihustud ning foorumeid lugedes need ei ole probleemsed.
Muidu siemensi pihustite kohta on inglismaal tehtud recall.
Link.
http://www.vwwatercooled.org.au/forums/ ... post774636" onclick="window.open(this.href);return false;
Vahepeal siis uued osad õlipump koos mooduliga külge monteeritud, kuid siis selgus, et ka turbo läbi.Nüüd see ka siis küljes aga selgus, et lamba andur katki.
Kõik tööd ja varuaosad esinduses, kus tehti ka natuke hinnalandust.Kogu jama kokku ca 2500 eur.
Oskab keegi komenteerida, kui palju antud juhtum võis mootorit kahjustada?
Esindusest õeldi, et rauapuru näha polnud.
Samas küsimus ka pihustite kohta, et kas 125kw isendil ka need otsad annavad?Mingi vikipeedia leht andis et 125kw isendil boschi pihustud ning foorumeid lugedes need ei ole probleemsed.
Muidu siemensi pihustite kohta on inglismaal tehtud recall.
Link.
http://www.vwwatercooled.org.au/forums/ ... post774636" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 18 Sept 2012, 14:06
- Telefon: 58182611
- Auto: Vw passat
- Asukoht:
Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud
Kas keegi oskab öelda millise 1.9 audi/vw diisel mootori hammasrataste süsteem sobib sellele 2.0 103 kw diisel mootorile.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud
Me Mauhiga natsa uurisime seda teemat, et visata see tasakaalustus plokk minema ja panna "vanakooli" pump koos ajamiga, kuid see kippus lõpuks samasse hinnaklassi jõudvat, kui originaal teema.
Lisaks on tööd tunduvalt rohkem: vända otsast peab ju ka hammasratta ära vahetama jne......
ps. 2,0TDI-sid on ka ilma tasakaalustus plokita Golfide, Touranide..... peal.
Lisaks on tööd tunduvalt rohkem: vända otsast peab ju ka hammasratta ära vahetama jne......
ps. 2,0TDI-sid on ka ilma tasakaalustus plokita Golfide, Touranide..... peal.
Viimati muutis jussike, 03 Jaan 2015, 22:00, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud
Siin tekib sportlik huvi ,küsides jussikese käest,mis TDi 1,9 õlitussüsteemi ülekanne võiks ligilähedaselt sobida 2,0 TDi. mootorile . KW?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud
Mälujärgi kasutaja worldonfire tuttav oli selle töö ära teinud.jussike kirjutas:Me Mauhiga natsa uurisime seda teemat, et visata see tasakaalustus plokk minema ja panna "vanakooli" pump koos ajamiga, kuid see kippus lõpuks samasse hinnaklassi jõudvat, kui originaal teema.
Lisaks on tööd tunduvalt rohkem: vända otsast peab ju ka hammasratta ära vahetama jne......
ps. 2,0TDI-sid on ka ilma tasakaalustus plokita Golfide, Touranide..... peal.
Päris sama mootor ka ju polnud, passati puhul Siemens Pieso pihustid, muude puhul ikka solenoid pihusti, lihtsalt 16V oma.
Ainuke millel tundub samuti pieso siemens olevat on 2.0 125kw BMN mootor, mis pole eriti levinud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud
Õnneks pole ma spordi poiss ja teiseks arutasime seda teemat pea aasta tagasi juba, nii et, kuna pea pole prügikast, siis tõesti ei mäleta, mis mootoreid vahtisime. Eeldatavasti vaatasime siiski 2,0 TDI-si.t6nis3 kirjutas:Siin tekib sportlik huvi ,küsides jussikese käest,mis TDi 1,9 õlitussüsteemi ülekanne võiks ligilähedaselt sobida 2,0 TDi. mootorile . KW?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 18 Sept 2012, 14:06
- Telefon: 58182611
- Auto: Vw passat
- Asukoht:
Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud
Sai natuke asja uuritud kes inglise keelt mõikab saab aru.
http://www.myturbodiesel.com/wiki/oil-p ... di-engine/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myturbodiesel.com/wiki/oil-p ... di-engine/" onclick="window.open(this.href);return false;