Madalduse tagajärjed?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
oyasaar
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 27 Jaan 2008, 12:55
Asukoht:

Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas oyasaar »

Mind huvitab kas olen ainus kellel madaldusega stabikas vastu pooltelge käib. Vaatan postitusi kus lastud autod ikka päris maad ligi ja pole nagu kurdetud selle kohta. Nimelt siis parem pooltelg.
Kas oskab midagi soovitada peale auto tõstmise. Kas sobib sinna mõne nõrgema mootoriga golfi pooltelg mis võlli läbimõõdult väiksem.

Siim105
Huviline
Postitusi: 718
Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
Asukoht: Räpina
Tänatud: 1 kord

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas Siim105 »

Ehk mainiks ära mis autoga tegemist. :roll:
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

Alustaks kõigepealt mis autoga tegu. Oletatavasti siis 1.8t G4 ?
Teiseks mis madaldusega tegu. Kas vedrud või coilid ja mis firma ning kui palju madaladatud?
Poolteljed pidid sul ka olema mingisuguse bora omad?
Oletatavasti käib mööda parempoolset stabika varrast.
Välismaa foorumites võetakse stabika vardad ära. Ei pidanud sõidus vahet olema, kui ringrajal ei kihuta.
Või teine variant, et on olemas ka spets vardad mis kannatavad madaldust. Mitte just odav lõbu.

oyasaar
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 27 Jaan 2008, 12:55
Asukoht:

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas oyasaar »

Golf 4 1.8t jah. Sai alla jah Boras oma pandud kuna raha oli vähe tol ajal ja auto järgi ei laidnud seda pooltelge. Aga kas gti enda oma võib läbimõõdult väiksem olla. Colilide nime ei tea. Ostain kasutatult. kõige madalamast kohast 7 cm umbes (suitsupakk külili).

oyasaar
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 27 Jaan 2008, 12:55
Asukoht:

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas oyasaar »

Proovib stabika kondid pikemaks teha. Äkki aitab

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 499
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas snakey »

Läheb huvitavaks, ma enda eelmisel masinal kasutasin madaldus vedrusi ja ei olnud küll probleemi, kuidas on sinu masinal stabika kont ühendatud, kas amordi külge või õõtsa külge. Arvatavasti õõtsa külge ikkagi.

Panen siia kaks pilti kus siis on näha erinevused, kui on stabika kont kinnitatud amordi enda külge ei ole mingit probleemi, teisel juhul oleks vaja stabika kont hoopis pikemaks teha. võimalik, et sellest ei piisa, et see vastu pooltelge ei käiks, olen kuulnud et maksimum madalduseks sel juhul jääb 40mm, äärmisel juhul 45mm. Sel juhul oleks variant võtta V6 stabikas ja kondid, kui muidugi sinu madaldus amortidel need kinnitused on.

Pilt

Pilt
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

oyasaar
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 27 Jaan 2008, 12:55
Asukoht:

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas oyasaar »

Ei ole kahjuks Amordi küljes kinnitust. Tänud

Riho72
Huviline
Postitusi: 556
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänatud: 2 korda

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas Riho72 »

Kui stabika eemaldad siis ära teda kaugele viska sest ennustan et paned ta kohe tagasi.
Kui vahet ei oleks viskaks ise ka minema, saaks auto kergemaks.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

Riho72 kirjutas:Kui stabika eemaldad siis ära teda kaugele viska sest ennustan et paned ta kohe tagasi.
Kui vahet ei oleks viskaks ise ka minema, saaks auto kergemaks.
Jah kindlasti on temast kasu. Originaal vedrustusega ehk siis väga pehme vedrustusega. Aga kui sul coilid ja kindlasti vägagi jäik, siis vahet vaevalt tajud.
Veel enam, et see peaks just toimima suurematel kiirustel kurvides. Mis Eestis nii või naa lubatud pole.
Parandage mind kui eksin. Ühe Škoda peal sai proovitud. Ja vahet ei olnud coilidega aru saada.
Viimati muutis --keit--, 14 Juul 2012, 21:16, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2879
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Riho -viskad autolt stabilisaator varda välja,(kordades seda teinud),kuid mida stabiliraator varras ja MADALDUS on omavahes seos?

Riho72
Huviline
Postitusi: 556
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänatud: 2 korda

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas Riho72 »

Tuleb tunnistada et coilidega kogemus puudub.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1495
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas Jurmola »

Jahh, mu boral on ka sama mure. Käib usinasti vastu, käib ka veovõll vastu lansekat natuke. Kui võtad stabika ära siis peaks hakkama rohkem nö koopasse ka käima, ehk pehmemaks peaks minema ju vedrustus. Piltidel ongi neljaveolise ja esiveolise esisillad. Odavatel esiveoliste golf 4 coilidel pole seda kinnituskõrva. Neljaveoliste omal on, kuid nende tagumised amordid ei sobi esiveolistele. mõelnud ka võtta stabikat ära, kuid siiamaani pole seda ratsinud. Need tuuning stabikavardad mida reguleerida saab, ei pidanud ka aitama, ehk ainult tuuuning varras ise.

oyasaar
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 27 Jaan 2008, 12:55
Asukoht:

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas oyasaar »

Hetkel kruttisin 7 mm kõrgemaks, et asja leevendada. Kahjuks pole aega, et sellega tegeleda. Pean mainima, et olen palju rahulikumaks liiklejaks hakanud :)

h6bekuul
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
Auto: [
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas h6bekuul »

Tahaks kah tähelepanu juhtida just stabikavardale. Olgu selle madalale laskmisega sooviga, kuidas on, aga stabikavarras kindlasti alles jätta! (ise eesti tingimustes ei harrastaks madalalt kulgemist). Stabikavarrast kasutatakse isegi rc mudelitel! See töötab auto kaldumise vastu kurvis pluss aitab stabiliseerida ratta üles-alla pendeldamist konarlikul teel. Reeglina konarlused ühe ratta all pole samasugused, kui teisel. Ülevaatusel vast kah kontrollitakse seda? Nii, et viska se mõte kohe peast välja.

oyasaar
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 27 Jaan 2008, 12:55
Asukoht:

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas oyasaar »

Kuidas muidu ülevaatusel lood on kui stabikat all pole.

walkman

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas walkman »

oyasaar kirjutas:Kuidas muidu ülevaatusel lood on kui stabikat all pole.
Ma arvan, et suht kehvad.

oyasaar
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 27 Jaan 2008, 12:55
Asukoht:

Re: Madalduse tagajärjed?

Lugemata postitus Postitas oyasaar »

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3045_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Näeb selline praegu välja

Vasta

Mine “Veermik”