Käivitusprobleemid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
- Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
- Asukoht: Tallinn
Käivitusprobleemid
Tere,
jama selline et auto ei lähe enamjaolt soojalt, vahel ka külmast peast käima. Mootor 1.9TDi 96kW. Siiamaani olen ära vahetanud kütusefiltri, samuti on peal jyrisoo "fix", mis algul tundus töötavat, ent praegu jälle probleemne. Kaasiga aidates läheb pika käiamise peale tööle. Oskab keegi öelda milles viga võib olla? Olemas on ka kaabel, mida saaks/võiks sellega testida?(Auto-scan andis ainult mingi V71 klapi, mis minuteada on kliimaga seotud?) Kuna ilmselt tuleb spetsialistide poole pöörduda, siis oskate äkki ka normaalset autoremonti soovitada?
Tänud ette
jama selline et auto ei lähe enamjaolt soojalt, vahel ka külmast peast käima. Mootor 1.9TDi 96kW. Siiamaani olen ära vahetanud kütusefiltri, samuti on peal jyrisoo "fix", mis algul tundus töötavat, ent praegu jälle probleemne. Kaasiga aidates läheb pika käiamise peale tööle. Oskab keegi öelda milles viga võib olla? Olemas on ka kaabel, mida saaks/võiks sellega testida?(Auto-scan andis ainult mingi V71 klapi, mis minuteada on kliimaga seotud?) Kuna ilmselt tuleb spetsialistide poole pöörduda, siis oskate äkki ka normaalset autoremonti soovitada?
Tänud ette
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:33, muudetud 2 korda kokku.
Re: Käivitusprobleemid
Mu autol pealkirjaga sama mure.
'Nimelt ei lähe käima
Sõitsin kodust ~1kilomeetri, parkisin ära, tagasitulles (poest) ei käivitunud enam. Pika käitamise peale hakkas lärmama, et 'öldruck aus' vmt.
Kui mingit asjalikku vastust ei tule, siis vist juhet vaja. Keegi sellega Tartust aidata saab?
'Nimelt ei lähe käima
Sõitsin kodust ~1kilomeetri, parkisin ära, tagasitulles (poest) ei käivitunud enam. Pika käitamise peale hakkas lärmama, et 'öldruck aus' vmt.
Kui mingit asjalikku vastust ei tule, siis vist juhet vaja. Keegi sellega Tartust aidata saab?
Kui asi pole ratastes, siis on ta kummis!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Käivitusprobleemid
ei tea mis "fix" i remapi näol PD moto jaoks vaja onveeruk kirjutas:Tere,
jama selline et auto ei lähe enamjaolt soojalt, vahel ka külmast peast käima. Mootor 1.9TDi 96kW. Siiamaani olen ära vahetanud kütusefiltri, samuti on peal jyrisoo "fix", mis algul tundus töötavat, ent praegu jälle probleemne. Kaasiga aidates läheb pika käiamise peale tööle. Oskab keegi öelda milles viga võib olla? Olemas on ka kaabel, mida saaks/võiks sellega testida?(Auto-scan andis ainult mingi V71 klapi, mis minuteada on kliimaga seotud?) Kuna ilmselt tuleb spetsialistide poole pöörduda, siis oskate äkki ka normaalset autoremonti soovitada?
Tänud ette

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
- Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
- Asukoht: Tallinn
Re: Käivitusprobleemid
Kasutaja jyrisoo väitis, et antud aastakäik jne on see probleem kohane. Kasutaja küll hea mulje jätnud. Eks tuleb uurida mis ta selle peale kostab.copilot kirjutas:ei tea mis "fix" i remapi näol PD moto jaoks vaja onveeruk kirjutas:Tere,
jama selline et auto ei lähe enamjaolt soojalt, vahel ka külmast peast käima. Mootor 1.9TDi 96kW. Siiamaani olen ära vahetanud kütusefiltri, samuti on peal jyrisoo "fix", mis algul tundus töötavat, ent praegu jälle probleemne. Kaasiga aidates läheb pika käiamise peale tööle. Oskab keegi öelda milles viga võib olla? Olemas on ka kaabel, mida saaks/võiks sellega testida?(Auto-scan andis ainult mingi V71 klapi, mis minuteada on kliimaga seotud?) Kuna ilmselt tuleb spetsialistide poole pöörduda, siis oskate äkki ka normaalset autoremonti soovitada?
Tänud ette? nii palju kui tean ei olnud PD motodel seda soekäivituse softi viga, vaid mingi teatud aasta 66kw vanakoolikatel ja vb ka mõned 81kw vanakoolikad. See nn fix siis vb PD puhul sisuliselt enese petmine st asja tegeliku põhjust ei kõrvaldata vaid minnakse ringiga. Aga nuh, raha sul juba selle peale makstud, kui said selle raha eest lisakilovatte siis OK, kui ainult mingi nn fix i siis arvan et oled vasta püksat saanud. sry kui kedagi asjaosalistest solvan aga räägin seda mida nende TDI kohta lugenud ja kuulnud olen ja PD peaks küll sellest soekäivituse softi veast välja jääma.
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Käivitusprobleemid
öldruck aus - tõlgituna on õlisurvega seoses.Failure kirjutas:Mu autol pealkirjaga sama mure.
'Nimelt ei lähe käima
Sõitsin kodust ~1kilomeetri, parkisin ära, tagasitulles (poest) ei käivitunud enam. Pika käitamise peale hakkas lärmama, et 'öldruck aus' vmt.
Kui mingit asjalikku vastust ei tule, siis vist juhet vaja. Keegi sellega Tartust aidata saab?
Niipalju kui ma tean on õlisurve PD mootoril koguaeg tähtis.
Kui õlisurve madalam, siis ei hakka pihustid korralikult tööle.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Käivitusprobleemid
Arvatavasti käiamise peale lihtsalt ei tekkinud õlisurvet ja hakkaski lärmama. Pika käiamise peale hakkavad kõik autod ju õlituld vilgutama või kirja ette loopima.Must Välk kirjutas:öldruck aus - tõlgituna on õlisurvega seoses.Failure kirjutas:Mu autol pealkirjaga sama mure.
'Nimelt ei lähe käima
Sõitsin kodust ~1kilomeetri, parkisin ära, tagasitulles (poest) ei käivitunud enam. Pika käitamise peale hakkas lärmama, et 'öldruck aus' vmt.
Kui mingit asjalikku vastust ei tule, siis vist juhet vaja. Keegi sellega Tartust aidata saab?
Niipalju kui ma tean on õlisurve PD mootoril koguaeg tähtis.
Kui õlisurve madalam, siis ei hakka pihustid korralikult tööle.
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 15 Mai 2008, 20:42
- Telefon: 58007330
- Auto: VW Multivan
- Asukoht: Tallinn, www.CHIP.ee
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Käivitusprobleemid
Ära siis palun levita kuulujutte kui isiklikud kogemused puuduvadcopilot kirjutas: ei tea mis "fix" i remapi näol PD moto jaoks vaja on? nii palju kui tean ei olnud PD motodel seda soekäivituse softi viga, vaid mingi teatud aasta 66kw vanakoolikatel ja vb ka mõned 81kw vanakoolikad. See nn fix siis vb PD puhul sisuliselt enese petmine st asja tegeliku põhjust ei kõrvaldata vaid minnakse ringiga. Aga nuh, raha sul juba selle peale makstud, kui said selle raha eest lisakilovatte siis OK, kui ainult mingi nn fix i siis arvan et oled vasta püksat saanud. sry kui kedagi asjaosalistest solvan aga räägin seda mida nende TDI kohta lugenud ja kuulnud olen ja PD peaks küll sellest soekäivituse softi veast välja jääma.

Viimati muutis jyrisoo, 25 Juul 2012, 19:37, muudetud 2 korda kokku.
CHIPTUNING & DPF, EGR, AdBlue, pöördsiibrite jne. EEMALDUS, www.CHIP.ee - 58007330
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Käivitusprobleemid
jyrisoo kirjutas:Ära siis palun levita kuulujutte kui isiklikud kogemused puuduvadcopilot kirjutas: ei tea mis "fix" i remapi näol PD moto jaoks vaja on? nii palju kui tean ei olnud PD motodel seda soekäivituse softi viga, vaid mingi teatud aasta 66kw vanakoolikatel ja vb ka mõned 81kw vanakoolikad. See nn fix siis vb PD puhul sisuliselt enese petmine st asja tegeliku põhjust ei kõrvaldata vaid minnakse ringiga. Aga nuh, raha sul juba selle peale makstud, kui said selle raha eest lisakilovatte siis OK, kui ainult mingi nn fix i siis arvan et oled vasta püksat saanud. sry kui kedagi asjaosalistest solvan aga räägin seda mida nende TDI kohta lugenud ja kuulnud olen ja PD peaks küll sellest soekäivituse softi veast välja jääma.
. Antud auto softis oli käivituskaart veaga. Viga ka kadus. Tundub, et nüüd järgi andnud muu sõlm, sest auto ei käivitu ka külmalt. Olen nüüdseks juba ~100 1,9tdi, PD ja 2,5tdi V6 käivituma aidanud ja jäädavalt.
ei levita mingeid kuulujute. see nn soekäivituse viga avaldub teistmoodi kui teema algatajal olev jama. see soekäivituse probleem pmt lahendatakse sellega et lubatakse kütte etteanne madalamalt kui 250 rpm i. soekäivituse probleemi puhul peaks ikkagi auto peale pikemat käiamist tööle minema a la moto käib ringi 6 korda vms ja seda ilma et peaks gaasiga kaasa aitama. Arvan et olen ikka ühtteist selle TDI hingeelu kohta lugedes kõrva taha pannud ja mingeid kuulujutte ei levita.
ja nagu loen siis see külmalt käiv jama olnud kaasas selle soekäivituse asjaga.
aga siinkohal teema algatajale veidi lugemist sarnase anomaalia kohta, sama kw pd kah pealegi
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=323606
et siis küsimus kas pritse nurk on ikka OK?ühtlasi küsiks ka et millal ja kuidas viga avaldus st kas hakkas aegamisi esinema v suht lampi? ja kas on läinud suht kiiresti hullemaks st algul oli väga harva ja a la kuu aega hiljem päris hull juba?
Viimati muutis copilot, 26 Juul 2012, 06:31, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Re: Käivitusprobleemid
Ma lisan omalt poolt ühe kuulujutu
Kui kurtsin, et mul sarnase mootoriga Passat tahab vahest soojast peast pikemat käivitamist, oli esindusest esimene küsimus, kas temp andur on n.ö. rohelise pistikuga või veel vana musta värvi. Viimased pidi sagedasti viga andma ja peale selle vahetamist on viimase paari aasta jooksul olnud üksikud pisut pikemad soojad käivitused.

Kui kurtsin, et mul sarnase mootoriga Passat tahab vahest soojast peast pikemat käivitamist, oli esindusest esimene küsimus, kas temp andur on n.ö. rohelise pistikuga või veel vana musta värvi. Viimased pidi sagedasti viga andma ja peale selle vahetamist on viimase paari aasta jooksul olnud üksikud pisut pikemad soojad käivitused.
Re: Käivitusprobleemid
Kaabliga sai torgitud.. mingeid vigu ei näitad ei käimise jooksul ega käivitamisel.
Aga täheldasin sellist asja.. et kui enne käivitamiset eelsüüteküünalde tuliei põle, sis käima ei lähe ja vastupidi. On see seotud eelsüüteküünaldega või muude elektriliste vidinatega?
Aga täheldasin sellist asja.. et kui enne käivitamiset eelsüüteküünalde tuliei põle, sis käima ei lähe ja vastupidi. On see seotud eelsüüteküünaldega või muude elektriliste vidinatega?
Kui asi pole ratastes, siis on ta kummis!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Käivitusprobleemid
jap, piaks olema relee 109 viga. eelsüüte tuli peaks minema korraks ikkagi põlema olenemata kas moto soe v külm ja olenemata kas tegelikult ka küünlaid järgi lükatakse. See relee võib tõepoolest vahest töötada a la paar päeva v rohkemgi ja siis jälle mitte.roomlane2 kirjutas:Kellelgi oli sama mure ning aitaski eelsüüte küünalde relee vahetus.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
- Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
- Asukoht: Tallinn
Re: Käivitusprobleemid
Ei oska selle peale midagi kostacopilot kirjutas: et siis küsimus kas pritse nurk on ikka OK?

Suht lampi, viga esineb vahelduva eduga, mõni päev läheb ilusti käima, samas mõni päev ei taha minna.copilot kirjutas: ühtlasi küsiks ka et millal ja kuidas viga avaldus st kas hakkas aegamisi esinema v suht lampi?
Ei ole muutusi täheldanud.copilot kirjutas: ja kas on läinud suht kiiresti hullemaks st algul oli väga harva ja a la kuu aega hiljem päris hull juba?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Käivitusprobleemid
et siis vaheta see relee 109 ära. Pritse nurk peaks olema sul vast ok st muidu neil kordadel kui käivitub siis pmt paugust nagu aru saan ja käivitus ka ennem seda nn softi "fixi"paugust nii soojalt kui ka külmalt?
Viimati muutis copilot, 26 Juul 2012, 19:33, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Käivitusprobleemid
Andke teada kuidas asi laheneb.
Mul külmalt suvel läheb masin enamasti poolest pöördest, töösoojalt läheb nagu ECU juhatab.
Mul külmalt suvel läheb masin enamasti poolest pöördest, töösoojalt läheb nagu ECU juhatab.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Käivitusprobleemid
Samuti ehk aju mapi probleem? Võta temp anduri pistik tagant ja proovi siis.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Käivitusprobleemid
Seoses soekäivitusprobleemiga sain küll kasutajalt Jyrisoo abi ning julgen väita et PD mootoritel ikkagi
esineb seda softi viga.
esineb seda softi viga.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
Re: Käivitusprobleemid
Täitsa võhiklik küsimus vast.. Kas need releed on rooliall (põlvede vastas) oleva plastiku all peidus mis on kruvidega kinni? Ei leidnud ühtegi kaant, mis oleks pelgalt plastikkõrvadega kinni.. ikka miskit kruvida vaja?
Kui asi pole ratastes, siis on ta kummis!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Käivitusprobleemid
Releed asuvad jah rooli all selle plastiku taga.Failure kirjutas:Täitsa võhiklik küsimus vast.. Kas need releed on rooliall (põlvede vastas) oleva plastiku all peidus mis on kruvidega kinni? Ei leidnud ühtegi kaant, mis oleks pelgalt plastikkõrvadega kinni.. ikka miskit kruvida vaja?
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Käivitusprobleemid
Sinine pistik mootori peal.veeruk kirjutas:Samuti võhiklik küsimus. Kus temp anduri pistik asub?
Selle tarkvara paranduse eest tahetakse ka hinge hinda saada.
Ja viga võib ka olla mõnes pistikus, relees, vanas kulunud starteris, pool tühjas akus, süüteluku põhjas ja kulunud pihustites.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
- Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
- Asukoht: Tallinn
Re: Käivitusprobleemid
Vahetasin eelsüüte küünalde relee ära.(Minu autol 202) Tolku polnud.
Seda temperatuuri anduri pistikut üles ei leidnud. Saab keegi selle asukoha pildil ära märkida?

Seda temperatuuri anduri pistikut üles ei leidnud. Saab keegi selle asukoha pildil ära märkida?
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Käivitusprobleemid
Sellel sinu pildil seda näha ei ole.
Oleks pidand kohe autodatast vaatama.
Number 14 on Engine Coolant Temperature sensor.

Oleks pidand kohe autodatast vaatama.
Number 14 on Engine Coolant Temperature sensor.

Viimati muutis MustVälk, 29 Juul 2012, 19:21, muudetud 1 kord kokku.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Käivitusprobleemid
eelsüüte küünalde relee peaks olema ikkagi hoopis midagi muud kui relee 109 olgu v tegu PD ga

Aga ma ei anna pead et see pearelee(nii nad seda 109 nimetavad) võib olla ka mingi muu numbriga olenevalt aastakäigust ja mudelist. V saan ma valesti aru et kas sa vahetasid ikka õige relee ära v kuidas?
Viimati muutis copilot, 29 Juul 2012, 20:07, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
- Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
- Asukoht: Tallinn
Re: Käivitusprobleemid
Selle, et relee 109 on eelsüüteküünalde relee lugesin välja sellisest postist
copilot kirjutas:jap, piaks olema relee 109 viga. eelsüüte tuli peaks minema korraks ikkagi põlema olenemata kas moto soe v külm ja olenemata kas tegelikult ka küünlaid järgi lükatakse. See relee võib tõepoolest vahest töötada a la paar päeva v rohkemgi ja siis jälle mitte.roomlane2 kirjutas:Kellelgi oli sama mure ning aitaski eelsüüte küünalde relee vahetus.