Golf 3 vasak rattalaager
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
- Auto: vw Passat /Mokvitsid
- Asukoht: Tallinn
Golf 3 vasak rattalaager
Selline küsimus,et kas on golf 3 olemas esiratta laagrit olemas koos rummuga?
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
- Auto: vw Passat /Mokvitsid
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf 3 vasak rattalaager
eraldi ongi neid ainult müügis jah vaatasin.Ise olen toyotadel neid laagreid vahetanud ja asju,aga golfil peab meelde tuletama käändmik maha,siis rumm vist välja lüüa ja pressi alla käändmik ?
Re: Golf 3 vasak rattalaager
Kodune laagrivahetus:
1. Käändmik alt ära
2. Rumm välja lüüa (selleks sobib a'la 27 padrun sinna peale ja siis haamrit anda)
3. stopperid maha võtta
4. igaks juhuks wd 40 vms peale lasta ja servad puhtaks nühkida kobrutavast roostest
5. toestada käändmik (telliskivid, I-tala vms peale servadega)
6. lüüa millegi võimalikult laagri välismõõdu sarnase toru jupiga vana laager välja (läheb vaja suuremat kuvaldat)
7. pinnad puhtaks, stopperi soon pihtaks, rummu poolne stopper külge
8. käändmiku ja laagri pinnad näpuga õliseks, et libedam oleks
9. täpse käega ja võrdselt laager sisse lüüa välisservale lüües (piisab puusepa haamrist, aga ETTEVAATUST et kildu välja ei löö ega simmerlingi ei vigastaks, tasa ja targu et viltu ei läheks)
10. viimane lõpp lüüa vana laagri võruga
11. teine stopper külge
12. Rumm maha toetada ja käändmik selle peale ning siis laagri keskosa peale lüües sisse lüüa (selleks sobib vana laagri keskmine osa lamedama poolega)
Alguses rummu välja lüües kui laager väga läbi, kipub keskmine osa rummu külge jääma, selleks lase rellakaga soon sisse ja siis meisliga näiteks sinna soonde koks ning puruks ta ongi ja tuleb maha.
Kui asja läbimõeldult ja hoolikalt teha, õnnestub sedasi vahetades see töö sama hästi kui pressiga, ise olen alati kõigil oma autodel pressi puudumisel niiviisi kodus vahetanud ja pole ükski seepärast vähem kestnud.
Sai vb keeruline või segane, aga ehk kellegile on abiks.
1. Käändmik alt ära
2. Rumm välja lüüa (selleks sobib a'la 27 padrun sinna peale ja siis haamrit anda)
3. stopperid maha võtta
4. igaks juhuks wd 40 vms peale lasta ja servad puhtaks nühkida kobrutavast roostest
5. toestada käändmik (telliskivid, I-tala vms peale servadega)
6. lüüa millegi võimalikult laagri välismõõdu sarnase toru jupiga vana laager välja (läheb vaja suuremat kuvaldat)
7. pinnad puhtaks, stopperi soon pihtaks, rummu poolne stopper külge
8. käändmiku ja laagri pinnad näpuga õliseks, et libedam oleks
9. täpse käega ja võrdselt laager sisse lüüa välisservale lüües (piisab puusepa haamrist, aga ETTEVAATUST et kildu välja ei löö ega simmerlingi ei vigastaks, tasa ja targu et viltu ei läheks)
10. viimane lõpp lüüa vana laagri võruga
11. teine stopper külge
12. Rumm maha toetada ja käändmik selle peale ning siis laagri keskosa peale lüües sisse lüüa (selleks sobib vana laagri keskmine osa lamedama poolega)
Alguses rummu välja lüües kui laager väga läbi, kipub keskmine osa rummu külge jääma, selleks lase rellakaga soon sisse ja siis meisliga näiteks sinna soonde koks ning puruks ta ongi ja tuleb maha.
Kui asja läbimõeldult ja hoolikalt teha, õnnestub sedasi vahetades see töö sama hästi kui pressiga, ise olen alati kõigil oma autodel pressi puudumisel niiviisi kodus vahetanud ja pole ükski seepärast vähem kestnud.
Sai vb keeruline või segane, aga ehk kellegile on abiks.
Viimati muutis B3TD, 25 Juul 2012, 22:27, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
- Auto: vw Passat /Mokvitsid
- Asukoht: Tallinn