1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
Tervist!
Mure selline, et 2003 aasta Passat 1.9TDi 74kW on jukerdama hakanud. Olles sõitnud umbes 5 minutit, hakkab auto iga kord sama asja tegema. Nimelt hakkab mootor justkui vahele jätma. Kui gaasi eriti ei anna, siis peaaegu ei tunnegi jõnksutamist, aga kui gaas põhja lajatada, siis vahelejätmise ajal mootor justkui pidurdaks autot. Kui gaas põhja lajatada ja pikalt jõnkustab mootor, siis läheb armatuurlaual põlema ESP lamp:
http://c.fixya.net/fixya20/uploads/Imag ... ne_516.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - alt teine lamp
Peale seda, kui see tuluke on põlema läinud, siis mootor peale jõnksutamise muud ei teegi ja isegi väikse gaasiga ei saa sõita. Seisma jäädes töötab mootor kolme silindriga nii tühikäigul kui ka muudel pööretel. Nüüd ei aita enam muu, kui tuleb süüde korraks välja keerata ja uuesti sisse tagasi.
Gaasi hellalt vajutades saab mootor sellest nõmedast temperatuurivahemikust üle ja üle 65 kraadi töötab kõik kenasti.
Hiljem veakoode lugedes ei leia midagi, kuid täna oli mul läpa ja kaabel kaasas. Kui see tuluke on põlema läinud ja mootor kolme silindriga töötab, siis sel ajal annab kaks veakoodi:
2 Faults Found:
18075 - PD Unit Injector; Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction
P1667 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 35-00 - -
Kas see tähendab tõesti, et läheb pihustite vahetuseks või võib viga peituda ka milleski muus?
Eelmine omanik sõitis umbes 100 000km ja ise olen 30 000 ning sel perioodil pole pihusteid vahetatud.
Viga aina süveneb. Algul läks lamp üliharva põlema. Praegu aga läheb iga hommik isegi mitu korda põlema.
Ette tänades,
Martin
Mure selline, et 2003 aasta Passat 1.9TDi 74kW on jukerdama hakanud. Olles sõitnud umbes 5 minutit, hakkab auto iga kord sama asja tegema. Nimelt hakkab mootor justkui vahele jätma. Kui gaasi eriti ei anna, siis peaaegu ei tunnegi jõnksutamist, aga kui gaas põhja lajatada, siis vahelejätmise ajal mootor justkui pidurdaks autot. Kui gaas põhja lajatada ja pikalt jõnkustab mootor, siis läheb armatuurlaual põlema ESP lamp:
http://c.fixya.net/fixya20/uploads/Imag ... ne_516.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - alt teine lamp
Peale seda, kui see tuluke on põlema läinud, siis mootor peale jõnksutamise muud ei teegi ja isegi väikse gaasiga ei saa sõita. Seisma jäädes töötab mootor kolme silindriga nii tühikäigul kui ka muudel pööretel. Nüüd ei aita enam muu, kui tuleb süüde korraks välja keerata ja uuesti sisse tagasi.
Gaasi hellalt vajutades saab mootor sellest nõmedast temperatuurivahemikust üle ja üle 65 kraadi töötab kõik kenasti.
Hiljem veakoode lugedes ei leia midagi, kuid täna oli mul läpa ja kaabel kaasas. Kui see tuluke on põlema läinud ja mootor kolme silindriga töötab, siis sel ajal annab kaks veakoodi:
2 Faults Found:
18075 - PD Unit Injector; Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction
P1667 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 35-00 - -
Kas see tähendab tõesti, et läheb pihustite vahetuseks või võib viga peituda ka milleski muus?
Eelmine omanik sõitis umbes 100 000km ja ise olen 30 000 ning sel perioodil pole pihusteid vahetatud.
Viga aina süveneb. Algul läks lamp üliharva põlema. Praegu aga läheb iga hommik isegi mitu korda põlema.
Ette tänades,
Martin
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:42, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
18075/P1667 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction
Possible Symptoms
Irregular rpm
Possible Causes
Wiring and/or connections to/from the Valve for Pump Jet
Valve for Pump Jet
Possible Solutions
Check wiring and Check / Clean all connections
Replace the cable-tree to/from all the Valves for Pump Jet
Replace Valve for Pump Jet (replace them all !)
Special Notes
For each Valve the ECU checks the Begin of Injection Period (BIP) via a voltage. That voltage is very small (less than 0.0001A). Each extra resistance in the cable is fatal. So, in case of any doubt, just replace all cables.
ehk siis võib vigane olla ka pihustite kaablipuu. Proovi algul lahti võtta ja tagasi panna, vb annab ka klemmid üle puhastada kuigi kuna asi on õlises keskkonnas siis tavaliselt on olnud ikkagi veaks kaablipuu ise kui ongi selle viga st mingi puhastamine ei aita. Maksab vistist ~70EUR kandis teine.
Possible Symptoms
Irregular rpm
Possible Causes
Wiring and/or connections to/from the Valve for Pump Jet
Valve for Pump Jet
Possible Solutions
Check wiring and Check / Clean all connections
Replace the cable-tree to/from all the Valves for Pump Jet
Replace Valve for Pump Jet (replace them all !)
Special Notes
For each Valve the ECU checks the Begin of Injection Period (BIP) via a voltage. That voltage is very small (less than 0.0001A). Each extra resistance in the cable is fatal. So, in case of any doubt, just replace all cables.
ehk siis võib vigane olla ka pihustite kaablipuu. Proovi algul lahti võtta ja tagasi panna, vb annab ka klemmid üle puhastada kuigi kuna asi on õlises keskkonnas siis tavaliselt on olnud ikkagi veaks kaablipuu ise kui ongi selle viga st mingi puhastamine ei aita. Maksab vistist ~70EUR kandis teine.
Viimati muutis copilot, 14 Aug 2012, 17:41, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=229261
selles teemas sarnane probleem, seal ka juttu miks selle veakoodi anda võib kui kaablipuus midagi peeti läheb. Küll on seal 1 silinder veaks aga vahet pole, veakoodi olemus pmt sama. Soovitaks ennem ikkagi kaablipuu ära vahetada ja muidugi ära vana kohe ära viska kui peaks ikkagi uuega jama edasi kestma st siis kaablipuu korras ja saad ühe neist maha müüa. Päris paljud teemad mis google otsingus lahti võtta sarnase veakoodi kohta on olnud lahenduseks uus kaablipuu.
selles teemas sarnane probleem, seal ka juttu miks selle veakoodi anda võib kui kaablipuus midagi peeti läheb. Küll on seal 1 silinder veaks aga vahet pole, veakoodi olemus pmt sama. Soovitaks ennem ikkagi kaablipuu ära vahetada ja muidugi ära vana kohe ära viska kui peaks ikkagi uuega jama edasi kestma st siis kaablipuu korras ja saad ühe neist maha müüa. Päris paljud teemad mis google otsingus lahti võtta sarnase veakoodi kohta on olnud lahenduseks uus kaablipuu.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
mul oli ka selline viga, aitas kaablipuu pistikute ülepigistamine. Kui see ei aita, siis ilmselt asi juba tõsisem.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
Ehk aitab ka pistikute puhastamine näiteks liivapaberiga hõõrudes?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
ei tahaks sind kurvastada kuid ml autol sama probleem ja viisin remondi mehe juurde ja selgus kurb tõsiasi et 3pihustit puruks lihtsalt.auto muidu töötab ja sõidab kütet ei võta ,kuid homikused käivitused on pikad ja teatud pöörete juures hakkab auto mootor tõmblema ja puterdama.
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
endal sama asi juba pea aasta olnud ja asi aina süvenenud ja nüüd lõpuks kui hakkas liiga tihti nii tegema käisin remondis ja üledi et kõik 4 pihustit vaja vahetada. sümptomid samad jätab vahele ja läheb ESP tuli põlema.
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
Täna kruttisin klapikambri kaane maha, et teise pihusti pistik üle pigistada. Midagi keerulist seal ei ole(õlivahetus on hullem töö). Vaja ainult 10mm padrunit ja näpitsaid.
Lisan ka pildi:
http://meiemaja.planet.ee/klapikamber.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Täna auto seda jukerdamist enam ei teinud, kuid ega ta vist päris iga päev mul ei teinudki. Kui homme hommikul ka ei jukerda enam, siis võin ehk kergendunult hingata.
Lisan ka pildi:
http://meiemaja.planet.ee/klapikamber.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Täna auto seda jukerdamist enam ei teinud, kuid ega ta vist päris iga päev mul ei teinudki. Kui homme hommikul ka ei jukerda enam, siis võin ehk kergendunult hingata.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
kus sa "remondis" käisid ka kui küsida tohib. kui mingid enamjaolt bensukatega tegelev koht siis hoia kauge kaarega mööda...las näpivad sädeküünlaid jms bensuka jubinaid edasifireplay kirjutas:endal sama asi juba pea aasta olnud ja asi aina süvenenud ja nüüd lõpuks kui hakkas liiga tihti nii tegema käisin remondis ja üledi et kõik 4 pihustit vaja vahetada. sümptomid samad jätab vahele ja läheb ESP tuli põlema.

mis veakoodiks ka on...ja kaabel tuleks sappa lükata siis kui see ESP tuli põlema lööb ilma et vahepeal süüdet välja lükkaksid sest osad veakoodid kustuvad kui vahepeal süüde väljas käib. kus kandis asud üldse et oskaks mõnda head kohta soovitada. loodetavasti pole sa kohe 4 pihustit välja vahetanud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
kuida nad siis puruks on?mitsumees kirjutas:ei tahaks sind kurvastada kuid ml autol sama probleem ja viisin remondi mehe juurde ja selgus kurb tõsiasi et 3pihustit puruks lihtsalt.auto muidu töötab ja sõidab kütet ei võta ,kuid homikused käivitused on pikad ja teatud pöörete juures hakkab auto mootor tõmblema ja puterdama.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
golfi_vend kirjutas:Ehk aitab ka pistikute puhastamine näiteks liivapaberiga hõõrudes?
Kas oled seda teinud või siis näinud pistikuid ja pihustite klemme, et sinna liivapaberiga kallale soovitad minna!? Kui pistiku lahti pihusti küljest võtad siis pädev elektrik saab ära kontrollida selle kaablipuu. Olen ise kaablipuu VW Passat 2002.a. 1,9 96kw-l ära vahetanud kuid viga oli ikka pihustites.Sai siis ilma asjata vahetatud kuid samas hakata kalkuleerima siis on selle kaablipuu kontroll või vahetamine uue vastu kõige odavam töö kui hakata pihusteid ostma. Minu puhul olid vead: 17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded
P1270 - 35-10 - - - Intermittent
17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded
P1264 - 35-10 - - - Intermittent
17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded
P1267 - 35-00 - -
Ja lõpuks lasin ära vahetada kõik 4 pihustit. Ostsin Veoexperdist 4 kasutatud pihustit ja koos paigalduse+ tihendikomplektidega läks kokku ca.600 eur.
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
Minu oma läheb siis Tartus teadatuntud diisliremontija Jaagu juurde kes siis tegelebki selliste töödega löögile oli raske saada ja järjekord ka pikk, lõppuks nüüd siis homme viin auto sinna ja eks siis näis mis ta lõpuks siis teha saab seal. Vea koodi ei mäleta aga sai ja veel enne diagnosti linna vahel tiirutatud et tuled põlema saada ja üle vaadata.copilot kirjutas:kus sa "remondis" käisid ka kui küsida tohib. kui mingid enamjaolt bensukatega tegelev koht siis hoia kauge kaarega mööda...las näpivad sädeküünlaid jms bensuka jubinaid edasifireplay kirjutas:endal sama asi juba pea aasta olnud ja asi aina süvenenud ja nüüd lõpuks kui hakkas liiga tihti nii tegema käisin remondis ja üledi et kõik 4 pihustit vaja vahetada. sümptomid samad jätab vahele ja läheb ESP tuli põlema.
mis veakoodiks ka on...ja kaabel tuleks sappa lükata siis kui see ESP tuli põlema lööb ilma et vahepeal süüdet välja lükkaksid sest osad veakoodid kustuvad kui vahepeal süüde väljas käib. kus kandis asud üldse et oskaks mõnda head kohta soovitada. loodetavasti pole sa kohe 4 pihustit välja vahetanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
siis hästi, diislite puhul, eriti kui asi puutub diagnosti jms, siis on mul nende nn bensukatega tegelevate töökodade vastu aalrvamus. eks kindlasti häid leidub kah aga siiski...rihma vahetust jms oskavad nad teha aga nagu ma ütlesin kui asi läheb juba vähe spetsiifilisemaks mis ikkagi üsna kaugel bensukatest siis tasuks ikka asjatundja poole pöörduda kes teeb ikka kindlalt kindlaks mis on ja mis ei ole mitte et näe see läbi aga tegelt polnud, siis öeldakse et oih juu siis see aga ikka ei läinud täkkesse....siin foorumis ikka selliseid teemasid diislite koha pealt loetud küll ja küll. aga huvi pärast võiksid ikkagi selle täpse veakoodi koos selgitustega saada ja siia copidafireplay kirjutas:Minu oma läheb siis Tartus teadatuntud diisliremontija Jaagu juurde kes siis tegelebki selliste töödega löögile oli raske saada ja järjekord ka pikk, lõppuks nüüd siis homme viin auto sinna ja eks siis näis mis ta lõpuks siis teha saab seal. Vea koodi ei mäleta aga sai ja veel enne diagnosti linna vahel tiirutatud et tuled põlema saada ja üle vaadata.copilot kirjutas:kus sa "remondis" käisid ka kui küsida tohib. kui mingid enamjaolt bensukatega tegelev koht siis hoia kauge kaarega mööda...las näpivad sädeküünlaid jms bensuka jubinaid edasifireplay kirjutas:endal sama asi juba pea aasta olnud ja asi aina süvenenud ja nüüd lõpuks kui hakkas liiga tihti nii tegema käisin remondis ja üledi et kõik 4 pihustit vaja vahetada. sümptomid samad jätab vahele ja läheb ESP tuli põlema.
mis veakoodiks ka on...ja kaabel tuleks sappa lükata siis kui see ESP tuli põlema lööb ilma et vahepeal süüdet välja lükkaksid sest osad veakoodid kustuvad kui vahepeal süüde väljas käib. kus kandis asud üldse et oskaks mõnda head kohta soovitada. loodetavasti pole sa kohe 4 pihustit välja vahetanud.

Viimati muutis copilot, 19 Aug 2012, 19:34, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
Ei taha küll ära sõnuda, aga peale pistiku näppimist ei ole minu auto seda nalja enam teinud ja võin vist "remondi" edukaks lugeda 
Pihustite raha jäi seekord alles.

Pihustite raha jäi seekord alles.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
martinve kirjutas:Ei taha küll ära sõnuda, aga peale pistiku näppimist ei ole minu auto seda nalja enam teinud ja võin vist "remondi" edukaks lugeda
Pihustite raha jäi seekord alles.
loodame parimat

Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
Mis nali nende PD-pihustitega on minul sama viga 
Pigistan õhtul klemmid üle ja proovin veel, kui ei saa tellin Iirimaalt või Inglismaalt taastatud pihustid. Saan veel veidi alet, kui vanad pihustid sinna saadan.
Temp anduri viga on vana.



Pigistan õhtul klemmid üle ja proovin veel, kui ei saa tellin Iirimaalt või Inglismaalt taastatud pihustid. Saan veel veidi alet, kui vanad pihustid sinna saadan.
Temp anduri viga on vana.


Viimati muutis R36, 28 Aug 2012, 14:13, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
Nüüdseks klemmid pigistatud. Keegi on pihustite kallal juba käinud, sest neljanda pihusti plastmass on ära murtud ja klemmid niisama pandud. Hetkel ok. Homme Tartu sõit, eks näeb, kas jään teepeale või saan koju sõita.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: 1.9TDi 74kW pihustid? (veakood 18075)
Äratan küll surnud teemat, aga ehk on abiks.
Silindri vahelejätmine lõppes mul ära pärast klapikaane all kontaktide kohendamist. Pistiku plastikkate oli ebamugavalt jalus, seda eemaldada ei osanud, seega näpitsate kasutamise asemel painutasin pistiku pisut kruvikeerajaga kõveraks, seni on korras.
Lisan ka kõige ilusama pildirivi vastava töö kohta. Minu masinal on küll pistikud moodsama kujuga ning pikiasendis mootorist ei mahu kaablipuud ka välja võtma, pistiku poolne auk, kust see välja mahuks, avaneb salongi poole ja seal on kõigest 15 cm ruumi. http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... #t15772844" onclick="window.open(this.href);return false;
Ka oli mul väga sarnane temperatuurianduri viga. Temperatuuriandur asus minu masinal filtrist väljuva vooliku peal, sinna sisse tulevad kaks lahus juhet on plastiksuka sees, sukk ise on aga kahjuks kange ning terava servaga ja hõõrus mõlema juhtme isolatsiooni katki ning niiske ilmaga lühistas need ka ära. Lõikasin suka otsast pisut lõhki, et ligi pääseda, isoleerisin juhtmed ära tõmbasin katteks veel kihi isolatsiooni peale ning on samuti seni korras.
Täpne veakood:
17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus
P1163 - 35-10 - - - Intermittent
Silindri vahelejätmine lõppes mul ära pärast klapikaane all kontaktide kohendamist. Pistiku plastikkate oli ebamugavalt jalus, seda eemaldada ei osanud, seega näpitsate kasutamise asemel painutasin pistiku pisut kruvikeerajaga kõveraks, seni on korras.
Lisan ka kõige ilusama pildirivi vastava töö kohta. Minu masinal on küll pistikud moodsama kujuga ning pikiasendis mootorist ei mahu kaablipuud ka välja võtma, pistiku poolne auk, kust see välja mahuks, avaneb salongi poole ja seal on kõigest 15 cm ruumi. http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... #t15772844" onclick="window.open(this.href);return false;
Ka oli mul väga sarnane temperatuurianduri viga. Temperatuuriandur asus minu masinal filtrist väljuva vooliku peal, sinna sisse tulevad kaks lahus juhet on plastiksuka sees, sukk ise on aga kahjuks kange ning terava servaga ja hõõrus mõlema juhtme isolatsiooni katki ning niiske ilmaga lühistas need ka ära. Lõikasin suka otsast pisut lõhki, et ligi pääseda, isoleerisin juhtmed ära tõmbasin katteks veel kihi isolatsiooni peale ning on samuti seni korras.
Täpne veakood:
17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus
P1163 - 35-10 - - - Intermittent
Viimati muutis mhv, 28 Dets 2014, 22:05, muudetud 2 korda kokku.